Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zack

    nagyúr

    válasz DigitXT #17375 üzenetére

    Határeset. GSXR-nek jobb volt a súlypontja, és stabilabb is volt, amiben az üléspozíció is biztos közrejátszhatott. De nem lehet összehasonlítani egy robogót egy sportmotorral, de kétségkívül könyyebben elfértem az autók között.
    Mivel a csajom 180ccm Piaggio X9-et nyúz, amit persze én is használok a Maja mellett csak kevesebbet, így konkrétan is tudom mekkora különbségek vannak.
    Pont 1 hete ecseteltem neki, hogy bőven elég városban a 180-200ccm. Kellően gyors és fürge, filigránabb és rövidebb is. A súlya pedig több mint 20kg könnyebb. Városban nincs ideálisabb. Azonban ha univezális motor kell, amivel ki tudsz menni sztrádára is akár, esetleg elmenni egyszerre nagyobb távolságokat is, de a városi közlekedés is fontos, akkor erre sokkal jobb a 400-as. Illetve 2 személyes használatnál is sokkal jobb a 400-as, mert 34LE könnyebben megmozgatja ezt a súlyt, mint a 200-as ami 20LE környéke.
    Városban ritka, hogy ki tudom használni a 400-as erejét a 200-as robogókhoz képest, de nekem pont azért kellett ez mert nem csak városban fogjuk használni.

Új hozzászólás Aktív témák