-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szaszlaci
addikt
válasz Maddoxtomi #5174 üzenetére
Szia,
nem egyszerűbb egy splittert használni? Vagy az erősítőből menni tovább a vetítőbe. Mert olyan 2 HDMI-s gépről én nem is tudok, aminél az egyik kimenet lenne.
Tűrhető (szerintem baromi jó már, valaki szerint hányadék) pl Samu SP-A600, Optoma HD600x. Aztán Acer H5360, Mitsubishi HC-4000.
A tökéletes meg..inkább ami sokkal jobb, valami komolyabb Runco, Sim2 sok-sok millióért.
Vagy CRT vetítő.De szvsz itt a videó forrásnak kellene fejlődnie igazán, mert amíg egy alap DPD chip válaszideje pár mikrosecundum, a videó pedig 24 kép és elmosódik, addig nincs miről beszélni.
■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
törölt tag
válasz Maddoxtomi #5174 üzenetére
előttem szóló gyakorlatilag leírta, h lenne inkább érdemes kezelni a hdmi kérdést.
én meg annyit fűznék hozzá, h milyen sötétítési lehetőségeid vannak, szoba fala, 3d-t akarsz, metált bírod?