Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Körvonalazódik az új grafikus API-k iránya
- Házimozi belépő szinten
- Milyen videókártyát?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen SSD-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Téma összefoglalónk újra és újra megújul, reméljük, elnyeri mindenki tetszését és segít a könnyebb tájékozódásban ! Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
konyi79
addikt
válasz Snooker147 #47317 üzenetére
5Ds R 90 Euro?
Ezt ugye nem gondolod komolyan? -
konyi79
addikt
válasz Ubulhun #47292 üzenetére
Na ezt nem tudom, de majd aki használja válaszol. Nem tudom az a mikrolag most a rosszul választott záridő miatt volt (24/30p-nél nem árt rá ügyelni), vagy dobhat-e el képkockát a pana.
Igen, Sonynál saruba van jó mikrofon.
A panáról van van teszt az oldalon, érdemes átfutni.
[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
-
konyi79
addikt
Kedves Fórumtársak!
szeretnék üdvözölni mindenkit, mint a topik új topikgazdája!
Úgy látjuk, a topik jobb működéséhez néha egy kis segítség jó lenne a túltolt viták elkerülése érdekében.
Bízom benne, mindenki érzi mire nincs itt szükség, beleolvasva egy másik hasonló ajánló topikba, nem lehet nem észrevenni színvonalban és hangulatban a különbséget.Mindenkit arra kérnék, a vélt és valós sérelmeit másokkal szemben, más rendszerekkel szemben felejtse el, tiszta lappal indulva alakuljon ki egy jobb közösség, ahova bárki leírhatja véleményét, bárki nyugodt szívvel betérhet tanácsot kérni, egyszóval a különböző rendszerek szakértői megférnek egymás mellett békében.
A szabad véleményalkotást, konstruktív vitákat, egyszóval a topik életét nem cél korlátozni, de mindezt kérek mindenkit saját magát moderálva tegye, elfogadva mások véleményét, hisz mindig lehet több igazság.
A háttérben többen dolgozunk, ehhez segítséget adva pl az összefoglalót hogyan alakítsuk át a többség megtalálja benne a maga igazát, az ajánlók tartalmával mindenki tudjon azonosulni. Ezek elkészüléséig türelmetek kérjük!
Addig is pece&love
konyi79 -
konyi79
addikt
sajnálom Chris kitörölte kommentjét, mert sértő nem volt, de legalább őszinte. Nem azért kérdezi szerintem a többiek véleményét, csupa pozitív visszacsatolást akar, legalábbis gondolom.
Maga az ötlet jó nagyon, a megvalósításon kellene csiszolni. Néhol egész jó helyen van a zenéhez a vágás. A színvilág pedig se nem retro, de ha már végig egyforma lenni is jobb lenne szerintem. Meg nekem az ilyen billegtetős kamerakezelés nagyon nem jön be, ha szándékos akart lenni, ha nem kellene alá egy jó állvány. Na most ez nem bántás, csupán egy vélemény. -
konyi79
addikt
válasz Throme #41000 üzenetére
Akik kiesnek a két csoportból, hogy fontos a minél több dedikált kezelő, kézbeillő fogás, és nem sznob hogy csakaDSLR, nem ismerek még embert aki ne örült volna a kisebb, ezzel mobilabb gépnek. Csak mert többet tud nálad lenni. Sőt, az első csoportból is vannak sokan, akik inkább kötnek kompromisszumot a méret miatt.
-
konyi79
addikt
Annyira felesleges ezen vitázni, hisz ez az egész marhára felhasználás függő. Vázstabi-obistabi elég korlátolt profi munkára, nem véletlen találták fel a gimbalokat. A kettő közötti különbséget egy kis kreativitással mérföldekre túl lehet ugrani.
Meg igen, tök jó a Sony c-af-ben, szeretem nagyon. Nélkülözhetetlen. Egyik nap. Másik nap meg odaadnám a vázstabiért simán, mikor a samy 12f2-t rakom fel. Mert videóra szerintem az egyik legjobb E bajonettes aps-c obi. -
konyi79
addikt
válasz Grga_Pitic #40510 üzenetére
by Frankstork:
"..lehet hogy veszek valami apsc-t, meg ff obit, és amikor kisimultak a hullámok jöhet az a7rII..."
"...csak az lenne a lényeg, hogy egyszerre ne kelljen 8 kilót kiköhögni..."Legközelebb, mielőtt nekiugranál mindenkinek, olvasd végig az előzményeket figyelmesen. Ezt meg most zárjuk le. THX
-
konyi79
addikt
válasz Grga_Pitic #40508 üzenetére
Ezt az utolsó mondatod, ami kérdés Econ felé olvasd el és értelmezd...
frankstork:
Ha FF a végső cél, akkor is egy A6000-rel indulnék neki a helyedben. El fogod tudni adni később, a helyzet azt mutatja, nem igazán dobja az árát, Kompromisszum kevés van benne, és tényleg lenne jó fókuszrendszered. Ne szívasd magad. Dobsz rá kezdésnek egy 55f18Z-t, ami később is kötelező darab lesz FF-en úgyis.
Persze ha nem lényeg a pdaf, akkor le lehet adni NEX6/7-re, ami alig olcsóbbak, ha kezelés sem gond és nem veszi el a később a kedved, akkor foglalkozz az 5r/t-vel. -
konyi79
addikt
válasz FalconKnight #40448 üzenetére
Nem szeretjük az egy dolog, de használni lehet. A topikból Parci csak bevállalt egy Canon milcet, olyan boldog vele, azóta nem is láttuk (reméljük nem sírba vitte ). Használtan pont ezért mert nem népszerű mennek bagóért, ami nem mellékes, az üvegek is.
-
konyi79
addikt
válasz agent_k #40435 üzenetére
A két vázat jó belőtted, mindkettő igazán jó, nem véletlenül népszerűek. Viszont ha a megjelenési dátumokat nézed, egyiket sem utódának, mind inkább versenytársának tekinteném a d5100 mellett. Az a Nikon se annyira öreg, csak a belépő tükrösöket elég gyorsan cserélgeti a gyártó. Emellett ha ISO400 neked zajos volt rajta, nem nézelődnék mft gépek felé, de az A6000 se lesz jobb, inkább kb pont olyan. APS-C MILC-ben ha a Sony-t nézzük ami jobb egy hangyányit az A6300/6500, de azoknál se ISO400-on fogod látni a különbséget, inkább 3200-on. Ezen a szenzorméreten ha érezhetően jobbat akarsz, talán az X-T20 Fuji a más színszűrő miatt kevésbé hoz színzajt, az ami nem áll olyan messze árban. De félek elvárásaiddal lesz a baj, nem a vázzal. Vagy akkor lépj szintet szenzorban, csak akkor árban is kell.
-
konyi79
addikt
válasz bendefeco #40424 üzenetére
Jó kis vázakat dob most a Pana jó áron. De a pdaf nem akar beleférni nekik a keretbe. A DFD s-af-nél remekül működik, végletekig reszelték, de pont az olcsó 4k ami a hívószó, pont azt üti agyon sokszor a hunting. Pont az átlagembernél, akik nem vágynak arra, kimaxolják a kézi fókusz perket magukon.
-
konyi79
addikt
Ok, felejtsük már el ezt a felesleges A6000/Sony ekézést, mert valójában tök jó váz. Itt meg az mft topikban is év eleje óta béke volt. Cserébe Econ is megígéri, 100hsz-ben max egyszer linkeli az ajánlóját.
-
konyi79
addikt
válasz bendefeco #40334 üzenetére
Eredetileg ehhez a kodekhez SDXC UHS-I minősítésű, legalább 64GB-os kártya kellett. A6000 esetében ezt már feloldotta a Sony, de talán így is min 32GB-os kártya kell hozzá. Nekem már nincs meg, itt kérdezősködj mivel engedi most minimum.
JJeahh:
A te kártyád már a 6300-ba próbáltuk, és azok ha jól rémlik nem UHS-I-ek voltak ha jól rémlik. Hülye szabály az biztos, de így hiába volt meg az írási tempójuk. -
konyi79
addikt
válasz Szipoly #40258 üzenetére
Ha húzol a MILC-ek felé, csak bátorítani tudunk, csak figyelj legyen vakusaru rajta, ha lehet középpontos érintkezős. Az E-PL5 jó lehet, 12Mp, igen olcsón kifogható, hasonló áron fut egy pana G3 is, ami felbontásban jobb, meg videóban is jóval, valamivel újabb a G6. Sonyból nehezebb, vakusaruval ami van váza használtban is ezek duplája, a kereted felső határa a NEX6.
Én a régi 6-8 Mp-es tükrösöket elvetném, sokkal jobbak szenzorban a felsorolt MILC-ek.
[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz Szipoly #40255 üzenetére
Nem hangzol hülyének, aki DSLR gépet mondta, az hangzik hülyének. Mennyire vagy képben érzékelő méretek, rekesz, záridő, érzékenység dolgaiban?
Meg ha kompakttal elvagy, lehet nyűg lenne neked hamar egy DSLR, akkor érdemes lenne utána olvasnod, mi az a MILC a keretedből simán lehet használható mft gépeket, esetleg egy NEX6-ot is kifogni. -
konyi79
addikt
válasz bandhajon@ #40248 üzenetére
Itt esetleg?
-
konyi79
addikt
válasz MrChris #40211 üzenetére
Logitech C920 ami legelterjedtebb, vagyis a képminőség miatt a legnépszerűbb. A pici szenzor miatt persze még ennél is softbox meg minden ezerrel, de sokaknak korlát a proci, mert a fHD adatfolyamot ez legalább már dekódolja, sok vlogger gépe streem közben már nem bírja. Egy HDMI kimenetűhöz már gép kell streemelni.
-
konyi79
addikt
-
konyi79
addikt
válasz Márton #40114 üzenetére
Lehet én értem félre, de TL módban nem csinál brk sorozatot, viszont RAW-ot igen, amiben rengeteg a tartalék. TL-hoz alkalmazást kell telepíteni.
Brk sorozat alapból van, jól paraméterezhető. 3-5 képes sorozatot tud, tologathatod hány EV eltéréssel akarod őket. Csak győzzed feldolgozni. Expo idejétől függ, mennyi idő elkészíteni, szünet nincs köztük, azonnal csinálja, ami 11fps-t tud a zár.E-zár hiány igaz, de van 5 ére kibővíthető gari is, ami zárhibára is érvényes.
-
konyi79
addikt
Az APS-C - mFT vitát hanyagoljuk, ne induljon megint neki a fórum. Ha jobban tetszik, legyen.
Videó melegedés szempontjából jobb a GX80, az A6500-ig minden Sony váznak van ezzel ilyen-olyan súlyú gondja. Viszon ami nem mindegy, ha af-et használva videózol, ami különbség van af-c-ben.
20 perces videó még megy neki, afölött nagyon függ a külső hőmérséklettől.Milyen gyors TL az milyen?
Halszem fontos, egy rektilineáris nagylátóval többre mész, utólag halszemesíteni felbontásból kiadja. Akkor meg a legjobb ár-érték arány minden APS-C MILC-re a Samyang 12 f2
[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz bendefeco #40088 üzenetére
Nekem bejött nagyon videóra a Samy 12f2, kifejezetten jól áll videóhoz a lens flare-je, de ahhoz kellene a gimbal. Egyébként ha hosszú zoom kell nagyon jó kifejezetten videós obi a SELP18105G, Ha nagylátó kell stabival a SEL1018-ben van.
(#40090) bendefeco
Drága videóra az a Zeiss, sajnos az ára meg nem arányos a képminőséggel.[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz zgospel #40080 üzenetére
Jobb akcióban előfordul kit 150-160-ért, de egyedi kiárusításban volt már 127-ért sigma 60-nal kitben.
A 170 kit árral az a baj, 20-30 között felette kifogható az A6000, ami azért na...
5100 ritka váz, használtan is, pont ezek miatt. Vagy túlértékelt, vagy az A6000 alul, de túl közel vannak egymáshoz árban, míg a többletet a több kezelőszerv meg az EVF simán megéri, ha nem kifejezetten a mini gép a cél. -
konyi79
addikt
Valószínű nem lesz 30000 után se, de mi van, ha nincs nálad más, kicsit kezd oxidosodni az adapter érintkezője, és elkezd hibázni? Mit csinálsz?
Nem az a lényeg, hogy működik-e, hanem minek viszel hibalehetőséget a rendszerbe, ha lehet nélküle?
Ezért nem szoktuk ajánlani, csak a natív kártyaméretet. -
konyi79
addikt
válasz Snoop-y #40029 üzenetére
Az a planar pont annyiba kerül, amennyit ér.
Mint ahogy az 55F18Z is
Persze át lehet esni a túloldalta, de az FE50F18 meg kifejezetten olcsó, ahhoz képest meg nem rossz.
Bár amilyen gyorsan fejlődik a rendszer, elhiszem nehéz követni.
Meg az RX100-hoz hogy kapcsolódik a planar?[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz Snoop-y #40020 üzenetére
Azt nem hinném azért, volt már nem egy sony gépem, ami nem kicsit elázott, és semmi baja nem lett. Ott érzek némi túlzást, vagy talán kevésbé volt őszinte. Viszont objektív hibát már máshol is olvastam vele kapcsolatban valahol.
Ezért is írtam ne vegye fel a fórum annyira, ne általánosítsunk, de örüljünk a kiterjeszthető garanciának. -
konyi79
addikt
akkor nehéz. Víz alá isten iso-ja se elég, talán ott előnyben van az 5000. Oda érdemes lenne egy Samy 12f2-t túrni, ha van tok amibe befér, fixen beállított fókusszal is jó lehet. De az a kereten jócskán túlmutat úgy már, meg aztán a víz alatti tokok se olcsók.
Sony Jpeg motort ismered, nem merek itt írni róla semmit. -
konyi79
addikt
Ja igen, én nem az RX100 első generációjára gondoltam.
A kis gép a 4. generációnál tart. Az 1-2 ekv 28-100 ekv f1,8-4,9 objektívvel van szerelve, a korábbi AVCHD kodeket ismerik csak. A 3-nál lépett nagyot, rövidebb lett az obi (24-70), de fényerőben a hirtelen sötétedő helyett f1,8-2,8-at kapott, meg 50Mbps XAVCS a videója fHD-ban. A 4 generáció meg legyalázta a mezőnyt, maradt a jobb optika, a kiváló BSI szenzort lecserélték egy nagyon gyors kiolvasású rétegeltre, ami közel hozza az mft-k jel-zaj viszonyát, 4k videó 100Mbps, meg slow motion 960fps(!)Szóval én ha főleg videó, nem adnám alább az mk3-nak. Sőt, ha kína, miért nem újítasz be egy belpiacos 6300/6500-at, kiegészítené a többi cuccod úgy, kompatibilis az A7-re szerzett obikkal?
Csikós tapasztalata az első gen RX100-zal nem tudom mennyire általánosítható, de érdemes ráolvasni Totalcaros hisztijére (jó hosszú, a közepe tájékán beszél róla). Máshol is hallottam már velük problémát.
-
konyi79
addikt
válasz #31733248 #40004 üzenetére
Viszont egyik nettóban még igen, de a másik nagyon nem fér be 100k környékébe, pedig az RX100 lenne a legjobb kis videós váz.
Az A5000 mellett a pana ellenében a ki/felhajtható kijelző szól, meg valamivel jel/zajban jobb ha számít a low light videó. Kezelni elég szenvedős.
-
konyi79
addikt
válasz dangerzone #39965 üzenetére
Akkor rendelj valami filléres USB3-ast valahonnan, mert messze USB2 alatt másol kábelen a vázból.
(#39967) dangerzone
Csak jótanács volt[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz dangerzone #39962 üzenetére
A váz max 32MB/s sebességgel tud kártyára írni, annyit tudjon.
Korábban videót XAVCS kodekkel nem írt 64GB SDXC UHS-I minűsítésű kártya alatt, ezt feloldották, már ír 32GB-os kártyára is, de elég jó áron van már a nagyobb, érdemes azt venni.
Meg persze amit tud a kártyaolvasód érdemes olvasásban megcélozni minimum, ne tartson nagyon sokáig az importálás. -
konyi79
addikt
válasz Snoop-y #39950 üzenetére
Ez belefért volna szerkesztési időbe is,
a fHD-t igen, de a 4k-hoz kell az ötöslottó szerkeszteni.
Jjeahh:
hidd el, többre mész egy zajmentesebb fHD-val, meg normálisan leválasztott háttérrel. Már a 100Mbps 4k, ami 4k-ba csak belépő, iszonyat helyigénnyel bír. Gondold el ugyanazt a tárhely igényt amennyi anyagod van most gondolom többnyire 28Mbps-ben 4x..
Ok, hosszútávon gondolkodás a cél, de 200k keret mellett gépre hozzá kell gondolni a többi vonzatát is. És amellett te nem csak otthonra nyomod, nem 200-k-ból, mégse a 4k felé mentél, hanem normális üvegek, normális feldolgozó volt a prioritás neked is.(#39953) pethob
+1(#39954) asdf_
Ja igen, csinálnád.. Tudod ez jól hangzik beszélni róla. Majd akkor írd le, ha csinálod. egy 4.gen i7 is 4-6x idő alatt renderel le egy effekt nélküli 100Mbps anyagot. Összedobsz egy 30 perc videót, 3 órát megy maxon a proci, mást nem is csinálsz...
Meg egyébként sem hinném aki rögzít 4k-ban, leméretezi, ez csak jól hangzik megint. Miért? ne legyen meg nagyobb felbontásban? Max azért, meglegyen úgy is, továbbítani, de megmarad a 4k forrásanyag is, akkor meg megint =>tárhelyNem a 4k ellen vagyok én, de pont az a 3-4 év hiányzik még a fejlődésben, ami miatt annyira nem fontos otthon erőltetni.
-
konyi79
addikt
válasz Tin_Shield #39791 üzenetére
Az a baj a kezelése is nehézkes, ha legalább az fn menüt ne irtották volna ki az 5xxx szériából...
Egyébként tényleg rendben lenne, 5000-hez képest anyaghasználat is sokkal jobb. -
konyi79
addikt
Elég jó ajánlat most kicsivel a 300k-s határ fölött A6000 és 18-105 F4 G-ből kitet összerakni.
-
konyi79
addikt
válasz Snoop-y #39287 üzenetére
Sony vonalat nézve ha munkára veszel gépet, és ennyire prioriásként kezeled az adatvesztést teljesen jogos igény a dupla foglalat, erre várós a pletykák szerint a megoldás, De akkor a 6D miért kerül annyiba, ha azon sincs? Az is alkalmatlan munkára?
De ez pont az a szélsőség, ami nem olcsó dolog egy DSLR-en se, meg elég ritkán merül fel igénynek itt a 200k jellemző keret mellett. Ez nem érv egy D5300/A6000/GX80 összehasonlításban. De nem is beszéltünk le erről senkit, és pl az X-T2 már erre is megoldás, mint ahogy az EM1.2 is.Hogy minőségre mit érzel egy 5n-t, nex6-ot vagy egy 1200d-t markolászva nagyon szubjektív, nekem pont a másik véglet. Pont ezért szeretem mai napig az 5n-t, nagyon patent minőségi kis váz a csupafém testével. Meg hogy játék-e a vele egykorú
nex7? A tudását tekintve semmiképp se, az pont az a beidegződés amiról beszélünk.
Kitobit tekintve nem az optikai minőségről beszéltem, a kit az kit, ami max tisztességes lehet. De kézbefogva akkor is más világ a SEL1855, mint a műanyag canikonok.[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz Throme #39282 üzenetére
Pl úgy érti, E bajonettre nincs olyan natív obi, aminek a frontlencséje forogna fókuszálás közben (ugye polár), a canikon kitek hangjáról ne is beszéljünk. Ha kézbe veszel csak egy SEL1855-öt, vagy egy canikon kitobit egyből érzed, mit jelent az építési minőség. A vázak detto. Lényegében a legolcsóbb MILC belépő is tartalmaz legalább nyomokban merevítésnek, burkolatnak fémet, míg egy d3x00/1200d-t kézbefogva elég nagy csalódás ezekhez képest, fogj csak meg egy E-PL5-öt akár mellettük. Arról meg ne is beszéljünk, kihajtható kijelzőt is milyen óvatosan mérik tükrösön, pedig ez kötelező lenne mindre már. Persze ahhoz értelmezhető liveview fókusz is kellene.. Arc/szem felismerés a fókuszrendszer működéséből adódóan problémásabb tükrösön jóval.
Fogás nagyon szubjektív. Szerintem a DSLR-nél ez is kicsit túl van értékelve, egy ragefinder style A6x00 simán kényelmes egész napra, pont elég a kapaszkodó rajtuk. De egy X-T1/2; EM1-be-be szerintem aki akar se tudna belekötni. A fejlődés üteméről ne is beszéljünk. Az első NEX 2010-ben jött, ahhoz képest most hol is tart az E bajonett például?
A használtpiac mérete, amiért lehet talán fanyalogni aki ezekkel él, de az a rendszerek korából adódik. Itt nincsenek tizenx éves olcsó dolgok.Nem UFO aki mást mond, de objekíven összevetve nagyjából ezek jönnek le. Lehet tükrössel hasonfekve fotózni dönthető kijelző híján, saccolni a kis keresőben a középre zsúfolt néhány fókuszponttal szürkületben, lemondani a tükör miatt az igazán gyors sorozatról stb... Persze van, aki ezeket nem használja, de pl a kompaktoktól örökölt panoráma módot elég sokan, ami nem is tudom létezik-e tükrösben.
Ja, hogy még ez se kell? Akkor megint visszakanyarodunk oda, felesleges a profi funkció, mikor csak a legjobb automata képminőség kell, akkor jellemzően a méret is szempont =>MILC
Kivéve persze, ha komoly fotósnak akarunk látszani, az ellen nincs egy MILC-nek se előnye egy 1d-vel szemben, se árban, se érzésben.De nyugi, maradj a topikban. Ha valaki keres gépet, ajánlhatod a szerinted neki legmegfelelőbbet. Csak tudd megvédeni az álláspontod, csak arra készülj fel a miért lenne jobb? kevés.
Megint leírom: az itteni MILC tábor jórésze mindkettőt használta. Ezért tudja összevetni a kettőt. Te használtál már valami normális MILC-et?
-
konyi79
addikt
Az itt fórumozó keménymag jórésze tükrösről jött át MILC-re, pont azért, mert fogékonyabbak a technológia újításaira. És így tudja is mi a különbség a kettő között. Ha erről az oldalról nézem persze, hogy több MILC lesz ajánlva. Ha nagyon olcsó megoldás, vagy olyan indok van, előkerülnek a tükrösök, de a jellemző kb200k környékén igenis jobb választás egy MILC. Lehet összevetni a kettőt, de valójában csak ott van előnyben egy tüköraknás rendszer, ahol
- vagy erre van kihegyezve az összehasonlítás, mert azt szeretem
- vagy tényleg annyira szélsőséges a felhasználás, jellemzően fókusz tekintetben. Bár 2016-os gépeknél már nagyon kell nézni, melyik tükrös tud gyorsabb/pontosabb fókuszt
EVF jó. Lehet szidni, de ma ott tartunk 2,4M képpont mellett tudnak 100fps-t, így szerintem kevés embert korlátozna, az előnyeit meg vitatni nem lehet. Nekem ma a 6300 mikulás ralin járt, 2 akkuból 1800 kép született, meg pár videó snitt, így maradt egyikben 20 a másikban 60%. Nem a CIPA szabványt kell nézni, ahol a motoros kitobit minden második képnél ki-be csukják, úgy tud 400 képet. Meg egyébként is, eléggé mondvacsinált indok korlátnak leírni 400 képenként egy akkucserét. -
konyi79
addikt
válasz t72killer #38824 üzenetére
Megint jól megfogtad a lényegét a dolognak, úgy nagyjából képben vagy még, mihez kért segítséget a kérdező?
Ha neked erre a 70300G a válasz meg a Pana 100-400, mint megfizethető alternatíva, kombinálva az MC11-es variálásodal nem biztos kellene ide írnod. Mert rajtad kívül mindenki ezekre gondolt. [link][link] -
-
konyi79
addikt
válasz FirstTripla #38817 üzenetére
Amit szabad szemmel nem látsz meg, nem fogod lefotózni se. Ekv 600mm már bőven jó lehet madarászni, az mft 2x crop itt előny, ahogy a 300-as mérete is. De a tele nem minden, azt ne feledd! Jó madárfotóhoz türelem kell. Odaszaladni lefotózni nem fogod, el kell bújni, és kivárni...
-
konyi79
addikt
válasz FirstTripla #38815 üzenetére
Jóval több részlet marad a 300-as mft obival
Mire kell ekkora tele? Madarászni?[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz FirstTripla #38812 üzenetére
-
konyi79
addikt
válasz FirstTripla #38808 üzenetére
SEL55210? =315
-
konyi79
addikt
Az A5000 kicsi könnyű kezdő gép, amiben természetesen vannak manuális funkciók. Csak nehéz használni rajta azokat, mert alig van kezelőszerv, még a funkciómenüt is kiirtották belőle.
A G6-ról majd írnak a pana tudorok, de a kettőt egymás mellé rakod, látod mennyire nem egy ligában játszanak.
Sony párti vagyok, úgy mondom, az 5000 tényleg vagy csak kezdőgép, vagy ha kompakt méretben és kezelésben akarsz kompaktoknál (ma már telefonoknál) sokkal jobb minőséget. -
konyi79
addikt
Más.
G6 szolgáltatások javát tekintve megelőzi, fogása kezelése jobb. Sony szenzora jobb, bár az újabbak még sokkal jobbak.
De a dolog szubjektív, két totál eltérő célcsoportnak gyártott gép, főképp a méret miatt is.. A sony szenzorból előrébb van, a pana megkönyíti a munkád. Melyik kell? -
konyi79
addikt
válasz Nippon #38598 üzenetére
Ez a vázstabi kb annyire fontos panánál, mint aps-c sonynál. A natív üvegek jórésze stabis. Aki keveri oly üvegekkel, max annak előny de nem létszükséglet. Simán el lehet lenni jól a pana rendszerén is natív stabis üvegekkel.
A stabi jó. De azért ne menjen már el arra a topik, az összes vázstabi nélküli pana váz kukába való... -
-
konyi79
addikt
válasz silmatauki #38543 üzenetére
Ezt még nem láttam..
Szenzornál már tényleg fura. Annyira nem romlik képszélen a Fuji obik minősége, szóval nagyobb képkört kell kirajzoljanak, így el kellene bírniuk az a pár px tologatást tényleg. Vagy valamit nem tudunk. -
konyi79
addikt
válasz selton #38360 üzenetére
Esetleg későbbi objektívek vannak tervben? Éjszakai égboltra nem árt egy fényerős nagylátó, ami aps-c milc-re pl a Samyang 12f2, mft-re most jön ki majd egy 7.5mm-es, de azt még nem tudni, csillagok alatt hogyan viselkedik. Számításba veheted még a Sony A6000-et, de a 14-140-nek ha a sonynál keresel párját, többe kerül.
-
konyi79
addikt
válasz rumos14 #38328 üzenetére
Sőt, használtan 100k körül ott lassan a nex6 is, de nem tudom, mennyire jó videó kell. Mert azok is jók, de egy 6000-hez nézve már nem, 6300-hoz nagyon nem.
Mert ha a 120fps az igény, akkor a 6300-ból indulok ki.A szorzó jogos, kevesebbet bukik az ember.
Nembukiknyer! Huh, majdnem elfelejtettem, hol vagyok...[ Szerkesztve ]
-
-
konyi79
addikt
válasz madgie #38233 üzenetére
Este elég tiszta volt az ég, gondoltam úgyse jön eső, kiraktam a gépet a samy 12-vel, hátha elkap egy (lassú) UFO-t Csak EVF volt engedélyezve, 60% akkuról indult, 543 képet csinált ISO 1600 20s expókkal. Szóval tényleg jó, A6000 nem tudott ennyit, azzal mechanikus zárral kb 800 volt a plafon.
-
konyi79
addikt
válasz Zolly444 #38231 üzenetére
Nem tudni. Belépő gépeknél nincs ilyen adat. Ha abból indulsz ki, ami 200k-ra van hitelesítve, azt már odaírják, a többi nyilván kevesebb lehet. Ha új gépet veszel, az alapvetően nem gond, mert a gari a zárra is érvényes, nem hallottam még expo korlátozásról, de a keretedbe használt fér bele csak. Szóval így már érdemes az e-shutteren elgondolkodni, ha masszívan akarod a tl-ot tolni.
-
konyi79
addikt
válasz Szabaka #38196 üzenetére
Ekkora keretből nem könnyű gazdálkodni, de azért 5s-t meg lehet ütni minőségben. Mocorgó gyerekhez jó fókusz fontos lenne később, ami ennyibe kis méretben nem fér bele. Vagy valami használt dslr-t kellene kinézni, vagy beérni a lassabb fókusszal. Nagyon annak határa a kereted már kapj egy újabb 16Mp-es ooympus pen vagy sony nex modellt, amivel azért már el lehet boldogulni. Az aprón pl van egy használt nex-5n 65-ért, alkuképesnek írják. Valami hasonlót vadássz, a keretednek megfelelően megegyezve.
-
konyi79
addikt
-
konyi79
addikt
válasz Rapid136 #38119 üzenetére
Nincs itt bonyolult, meg nagy titok, ha folyamatosan figyelted a híreket.
Sony a szenzorok miatt erősödött, az olynak kellett kis pénz. Azt csiripelték pár oly-s fejlesztő a bevásárlás után kapott egy sarkot a sony-nál. Nem sokkal utána megjelent az A7 második sorozatában az oly-hoz kísértetiesen hasonlító 5 tengelyes szenzor stabi, meg azóta okádják a felső kategóriába a csupajó FE üvegeket. Meg csorog a pletyka egyre sűrűbben a FF oly gépről. Véletlen pont E bajonettel. -
konyi79
addikt
válasz jjeahh #38037 üzenetére
Na igen, a belépőket pedig halmozottan sújtja, még korrekciós lehetőség sincs.
A dupla hsz-ra már nem kell mentegetőzni, a szabályzatból törölve lett, egy hsz-ban kell válaszolni az előtte lévőkre, már lehet külön is, feltéve ha nem hsz gyűjtögetés áll mögötte. Ez nálad nem hiszem felmerül.
-
konyi79
addikt
válasz #40935168 #38027 üzenetére
A canikont én sem értem, nem veszik észre, vagy nem akarják észrevenni az egyre nagyobb felbontású szenzorok miatt mennyire ciki nekik a front/backfocus, mennyire komoly érv ez a MILC-ek mellett. Pedig azokban is van már annyira használható cdaf, simán javíthatnák. Felteker az ember egy vázra számára addig ismeretlen sorozatszámú obit, megkér fordítsd a gépet pl ferde sík felé, és csinál egy focus map-ot, automatán korrigál. Lazán leprogramozhatnák, ha akarnák.
De nem, csak ülnek...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Körvonalazódik az új grafikus API-k iránya
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- EAFC 25
- Házimozi belépő szinten
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Építő/felújító topik
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest