- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz
EQMontoya #92236 üzenetére
A megeri nem eri meg az nem ember függö. Ugy hivjak matek. Ebben az Opelben amit megvettem egy kettöstömegü+kuplung csere volt eddig, ahogy irtam. 5 ev es 160k km alatt. En most ki akarom takarittatni az EGR t ez igaz. Kemeny 5k forint lesz pluszban az olajcsere/vezerles stb müveletnel
Anyum vw poloja ami 5 eves, par napja elment az egyik henger, mert a gyujto trafo (vagy valami ilyesmi ami minden hengerhez/gyertyahoz tartozi) meghalt...1.4 benzin (nem turbo)....a faek benzin...30k szerelessel es mondta a szerelö, hogy hat igen ezeknel a motoroknal ez a trafo (amiböl van 4db) el szokott csettenni.
Megbizhatosag meg szerintem baromi nagy sarkitas amit irsz...miert indulna kisebb valoszinüseggel reggel...ugyan mar.
No de mind1, en nem ismerem a milliokat szervizbe hordo, 1.0 Yarist a garazsban potautonak tarto, minden reggel cidrizve öninditozo dizel tulajdonosokat.....de akar lehetnek is felölem
A pont (#92235) F-ECT$ hsz-eben van. Hasznalat tipusa+km a kerdes, mikor eri meg a dizel/mikor nem (ja es persze nem a 10-15+ eves dizelekröl beszelek....ott lehet igaz minden amit irsz.)
Meg egy adalek. A ceges A4 es Audi. 4 eves azt hiszem. 2.0 dizel, 270k km. Amit az az auto kap egyes kollegaktol
az nekem faj. Ennek ellenere most kezdett el a turbo valami fura hangot kiadni...turbo felujitas lesz. 4ev es 270k km ceges "mindenkiautoja" hasznalattal! Multkor amikor mentünk vele, ahol lehetett padlo es 200km/h....7,8 atlag lett nap vegen amikor visszaertünk a 650km es ut vege. Szerinted hany teljes motor generalt sporolt meg a fogyasztassal?
Rizikosabb a dizel mindig ez igy van! Biztos van olyan akinek negativ tapasztalatai vannak es megszivta es van olyan hasznalat, amikor biztos en sem vennek dizelt!
En ebben az 5 ev 150k km kategoriaban egy dizelnel nem erzek olyan merhetetlen nagy veszelyt, de igerem, beszamolok rola, a következö idöszakban ha lesz valami
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Anime filmek és sorozatok
- Politika
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- További aktív témák...
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--