Hirdetés
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- NVIDIA® driverek topikja
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
[link] ezt vezettem, 2.0 tfsi, dsg, ABT chippel. ha rúgod neki, megy mint a kurvaanyja, de közlekedni nem jó vele, kelletlen. nem tudom, kézivel milyen lehet, de az 1.8T se nagyon akarta megtartani emelkedőn az autót kényelmesen kuplunggal, elindulni vele meg csak 1500 körül lehet emelkedőn. nálam ez nyomatékszegénység, bár dízelen vagyok edződve. mondjuk a BMW megtartotta magát emelkedőn is csak kuplunggal, meg síkon lehetett vele gázadás nélkül is közlekedni, de az 3.5 benzin volt
Verbat: Sharan 2.0PDTDI nem baj, HA 136 lóerős. az 8 szelepes, azokkal nincs baj.
VIBO: ha sokat jársz városban, nem a legjobb motor a 2.0 tfsi. országúton meg pályán jó, ott nem is eszik sokat relatíve, jól is megy, de 2000-ig nagyon döglött, úgyhogy a takarékos városi üzemről lemondhatsz. vagy váltogatsz állandóan, tehát jobb hozzá a dsg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen