- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
2) Az irányváltoztatást - ide nem értve a körforgalmú útra történő bekanyarodást - a művelet előtt kellő időben megkezdett és annak befejezéséig folyamatosan adott irányjelzéssel kell jelezni. E rendelkezést kell alkalmazni a körforgalmú útról történő letérés esetében is. A jármű vezetője egyéb esetben (pl. útkereszteződésben kanyarodó főútvonalon való továbbhaladás esetén) is adhat irányjelzést, ha ezzel továbbhaladási irányáról a közlekedés más résztvevői számára többlettájékoztatást ad, az irányjelzés azonban megtévesztő nem lehet.
Mikor akartad jelezni a befordulási szándékodat? a művelet előtt kellő időben Remélem érthető. Nem állunk a lámpánál, mint
fasza bálban, mert le akarunk térni, de nem jelzünk semmit, dudálni tilos, de a nőnek volt igaza. Nő-Gigz 1-0[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Mondjuk ha csak kanyarodósáv és semerre másfele nem lehet belőle menni, akkor amíg állok én se kattogtatom az indexet.. de indulásnál kiteszem, szerintem ezzel is el vannak sokan tévedve, hogy ha kanyarodósáv és úgysem lehet belőle másfele menni akkor már nem kell index.. azért bicajosoknak stb. bárkinek aki nem látja, hogy az kanyarodó sáv még az hasznos infó.. (na meg kötelező is)
Mondjuk amekkora luxus lett manapság az index mindenkinél, annyira nem kell ezeken megütközni -
pomk
őstag
Ha Németországban veszek autót, az ott adott Használt autó garancia mit tartalmaz és mire vonatkozik? Itthonról hogyan lehet ezt érvényesíteni?
Konkrétan erre az autóra gondolok:
Prius[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Nyert a nő
Szóval majd máskor indexelni fogok ebben a helyzetben is, mert egyébként szinte mindig szoktam, csak itt annyira a logikám ellen van, és tényleg senki nem is rakja ki (mármint a helyiek, mert ugye mindenki tudja, hogy miért áll ott, aki ott áll), majd figyelni fogok.
Köszi mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Mai sztori:
Megyek gyalog a járdán, látom jön egy nő kocsival az úton, furcsálltam is, hogy milyen gyorsan közelíti meg a kereszteződést, ahol a többieknek elsőbbsége van, neki meg elsőbbségadás táblája. Gondoltam magamban, hogy na ennek majd jó nagyot kell fékeznie, mert ugye beláthatatlan a kanyar, egyirányú, és fal van mindkét oldalt, tehát simán stoptáblásnak kellene lennie, mert csak akkor lehet megbizonyosodni, ha megáll, és elkezd csorogni... Na szóval jön a nő olyan 60-nal, és csont nélkül átmegy a kereszteződésen
Ha ott jön valaki, akkora csattanás lett volna, hogy az nem igaz... És a nő átmegy, mintha ott sem lenne a tábla, és mintha nem veszélyeztetné ezzel más életét... Mert ha ott jön valaki, akár egy biciklis, vagy bármi, akkor elüti/belemegy...
[ Szerkesztve ]
-
kalapacsolok
senior tag
Köszi. Mások véleménye is érdekelne!
Kishaszongépjárműt vennék, napi 130 km-t használnám autópályán. Melyiket választanátok?
1) Kacsaseggű Megane II 1.5 dCI motorral, van 82 lóerős meg 106 lóerős (ennek 6 fokozatú a váltója, ezért gondolom kevesebb a fogyasztása) De sajnos 106 lóerősből csak pár darab van a piacon, nem nagy a választék...
[link]2) Citroen C4 Enterprise, 1560 köbcentis, 90 lóerős motor van bennük. Súlyban ugyanannyi, mint a megane, köbcentiben kicsit több, illetve ez csak 5 fokozatú váltós dízel. Fogyasztásban sztetek jóval többet enne a Megane-nál?
Ti melyiket választanátok? Motor és fogyasztás tekintetében melyik a jobb? Mennyire fontos, hogy 5 helyett 6 fokozat legyen (pl.: autópályán)? Köszi ha segítetek dönteni
-
TaaT
nagyúr
Nekem úgy tanították hogy ha kanyarodósáv akkor is kell az index amíg állok, az egy dolog hogy olyankor én sem hagyom kint az indexet (kivéve ha sávváltáskor úgy marad), csak ha elindulok.
Persze én sem vagyok feddhetetlen, visszanéztem pár autóskamerás felvételemet és egy idősebb férfi lábán majdnem átdöccentem, méghozzá a zebrán
Give them hell Ukraine!
-
Xero
nagyúr
válasz kalapacsolok #55761 üzenetére
Megane-t a 6-os váltó és a pályázás miatt, de jó lenne tudni az áttételeket, mert az is lehet, hogy pont ugyan az a vége, csak jobban szétdarabolva, és pályán pont nem hozna semmit.
-
Xero
nagyúr
válasz kalapacsolok #55765 üzenetére
Típus, motor és gear ratio.
szerk: Elsőre amit találtam róla, az annyi, hogy a default 5-ös Megane váltóhoz képest a 6-os egy plusz overdrive áttétel, szóval pályára való. A kérdés az, hogy a Citroen váltójához hogy viszonyul.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Xero
nagyúr
206 klubból egy srác olyat vett ami lényegében egy tükör:
Ezzel parkolni is lehet nyugodtan.
Minősége:
Youtube(#55771) kalapacsolok: Lehet, hogy pont ugyan olyan az 5-ös a Citroenben, mint a 6-os Renault-ban. Ezt adatok híján nehéz megmondani. Perpill csak az a biztos, hogy a Citroen 6-osa jobb mint a Citroen 5-öse pályára, de közel sem biztos, hogy ez igaz a Reanult 5-ösével szemben is.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz kalapacsolok #55771 üzenetére
Pályán mennyivel akarsz menni?
Az év hány napján teszed meg azt a 130 km-t?
-
kalapacsolok
senior tag
Munkába járnék autópályán, szóval nagyon gyakran mennék autópályán napi 130 km-eket. Kb. 130-as tempó. Akkor megpróbálom megkeresni, vagy a szerviztől megtudni, hogy milyen lehet konkrétan az ötsebességes citroen és a hatsebességes renault áttétele.
Egyéb felszereltségben amúgy nincs különbség, nem tudom, melyik megbízhatóbb, a renault vagy a citroen... Mindkettő francia
-
-
Melack
veterán
Hát jó. Akkor remélem novemberben már nem lesz ilyen hangja - addigra meglesz még 1500km.
Mostani hétvégére is kijött a 8l-es fogyasztás, hegyen-völgyön át, jó tempóval. (És végre haszna is volt, hogy vmilyen akciós kártyám van, 411Ft volt a 95ös litere - legalább ez jó volt így hó végén )
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
giigz
veterán
A holtankoljak.hu-val mi a franc van manapság? Régebben még kiírta rendesen az aktuális árakat, de manapság semmit nem tudok kideríteni onnan, mert kb. mindenre azt írja, hogy nem közölte, vagy hamarosan...
Hol lehetne megnézni neten a kutak árait, vagy már nincs ilyen?
-
Laraxior
titán
válasz Melack #55782 üzenetére
Az enyémbe van kb 6000 km es nyikorog. Teljesen uj volt, en is csereltem. A tárcsa is meg a betét is. Sőt, a bringámat újonnan vettem szintén tarcsafekes az is nyikorog. Rossz a betét es a tárcsa párosítás
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Debrecenben a monostorpalyi uton levő molnal a legolcsóbb. Ma 419.9. De a galamb utcán talán 2vel kevesebb, de az lukoil.
Bocs a duplaert. Telefonról vagyok.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
DeFranco
nagyúr
válasz Laraxior #55786 üzenetére
azt mondják nem rossz a lukoil... legalább is az utolsó infóm ez, én is ott tankolok (bár most gyanús lett, de ezt most hagyjuk)
@MunezXBK: épp akartam jelezni, hogy megint a fhlansziák panaszkodnak, de inkább folyamatosan kussolva játszódok
(te ótód miért nincs a listában???)
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Teljesen mindegy milyen autón van, ha ráteszem két fadarabra akkor is nyikorog. A bringám nem francia, amerikai
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
TaaT
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
válasz Melack #55775 üzenetére
Nem akartam vészmadárkodni, de olyan gyenge minőségű fékalkatrészekkel ne csodálkozz rajta, hogy visít. Nem biztos, hogy el fog múlni, sőt ezek általában olyan hamar elkopnak, hogy jobban megéri a drágább, de jobb minőségű.
Taat: Ott is laksz? Egyszer megnézném már élőben azt a szépséges Golf-ot. Ismerősömék is abban az utcában laknak, talán a 22-ben.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Melack
veterán
válasz !Overdose! #55794 üzenetére
Semmi gond, anno is mondtam, minden véleményt meghallgatok. Az összes alkatrész cserélve lett, mert az első széria nem volt kompatibilis - 1,4cm eltérés volt, pedig azt javasolta a rendszer. A második már jó lett, de ott változott a gyártó az első tárcsánál meg a fékpofáknál is - egyedül a hátsó maradt az elsőből (gyártó). Remélem nem lesz igazad, és kibírnak ezek is jó sok kilométert.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
TaaT
nagyúr
válasz !Overdose! #55794 üzenetére
Nem, nem ott lakok, de a környéken. Majd írj ha vmikor erre jársz, és összefutunk vhol.
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest