- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Micro Four Thirds
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Fujifilm X
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz malloc #22148 üzenetére
"3 év alatt nem kell javításokra költenem még ugyanennyit"
Hát, 3 év alatt 600e az nem olyan sok ám, annyi szerintem elmegy. Eleve megveszed vezérlés, olajok, szűrők stb. ott marad egy 100-as.. ha befigyel egy kuplungcsere, vagy venni kell rá egy garnitúra új gumit, kötelező olajcserék stb, plusz ha valami nem várt javítás, meghibásodás van - ennyiért amit kapsz az régi autó, ha vmi élvezetesebbet keresel jó eséllyel hajtva is volt, tehát az hogy befigyel nem várt kiadás az kb. borítékolható.
-
hdman
őstag
-
Balupapa
senior tag
"A logikátlanul megtervezett teljesen átgondolatlan megoldásokkal van tele a szerelők hócipője azért köpködnek annyian közülük ha újabb fajta francia autót kell javítaniuk."
+1.
fater c5nél is le kell bontani az elejet egy izzo cserehez lol.
a legaprobb szereles is 3szor annyi ido mint egy masik kocsin.
ahova en jarok a poloval at szokott fater is oda (VW szerviz)legutobb kopogott valami a futomujeben 2 oraig azt kerestek hogy lehet megbontani a kerek mogotti reszt (persze nem a mi sarunkra)
_-=*WheelWhores*=-_
-
8th
addikt
Nem vezettem. Ettől függetlenül tényleg nem értem mit vannak hasra esve az emberek a GT86-tól. Mert jó a súlyelosztása és betonkemény a futóműve? És? Mégis lassabb mint a konkurens modellek. Azt mondták menetteljesítményeit tekintve az egy kategóriával drágább sportkocsikkal lesz pariban. Ennek fényében már önmagában is röhejes az a tény, hogy egy 3millió forinttal olcsóbb fwd Corsa OPC ami már egy kész kisautóból fabrikált sportmodell odaver a GT86-nak ami egy "nulláról fejlesztett" sportkocsi. Egy biztos pályanapra ne nagyon menjen vele senki mert mérget vennék rá, hogy egy egy tizenéves Integra Type-R is megeszi reggelire. Utcán túl kemény pályán túl gyenge. Kirakat sportkocsi.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Bati0501
őstag
Na,azért a BMW-kről is lehet szépeket hallani...Pl.:le van plombálva a motorháztető és csak szerelő nyithatja fel,mert ha Te,akkor ugrik a garancia...Tök mindegy,h hol vagy,hívd a megadott számot és várd még szépen megérkezik a szerelő,gondolom "olcsón"...És mi van akkor,ha csak hűtővizet,olajszintet vagy ilyesmit akarsz csak megnézni?Menni kell a szakszervizbe? Ehhez képest,h le van burkolva motor leányálom már...
Persze,ez is ide tartozik: [link]
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Bati0501 #22165 üzenetére
Erről nem tudok semmit. Elméletileg az Audi A2-nél sem volt szabad leszedni a motorháztetőt de ott legalább a folyadékszinteket meg tudod nézni és után tudsz tölteni ha kell.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
no comment
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
malloc
csendes tag
Hát akkor változtatok az igényeken. Megnéztem mi az ami max 10 éves és nem is 50 lovas motor van benne.
Ezeket találtam, amik tetszenek:CITROEN XSARA 1.6 [link]
OPEL ASTRA G 1.6 [link]
FIAT STILO [link]
PEUGEOT 307 [link]Ezek közül melyiket ajánlanátok?
Azt is megkérdezném, h érdemes-e egyáltalán 600k-ért autót venni? Nekem jelenleg nem létszükséglet és ennél többet nem szeretnék rá költeni.
Jobb döntés lenne esetleg várni és 2-3x ekkora összeget szánni egy fiatalabb és modernebb autóra? Terveim szerint, ha mégis veszek most, 4-5 éven belül nem cserélném le. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Bati0501 #22176 üzenetére
Osztom faterod véleményét. Még ha legalább az átétel más lenne a váltóban... nem érzed azt a +10 lovat viszont tényleg többet kajál.
Pont ezért volt, hogy a céges 1,6-os után 1,4-es lett véve házi használatra.
mod:
8th: Nekem csak azért is brz kéne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz malloc #22174 üzenetére
G astrat szinte biztos nem talalsz 600-ert ertelmeset.
F-eset igen, es hasonlokat, de az erosen utkozik a 4-5 evig nem cserelned le kriteriummal.
En - de ez csak az en velemenyem - vhol a focus I, astra g stb. kornyeken erzem azt, hogy az meg egy sok evig megbizhato, vallalhato auto marad. Ezeknel gagyibakkal meg regebbiekkel nem biztos azert, hogy elvan 4-5 evig az ember.. ezek meg inkabb 800-1m kornyeken vannak - mar amiket erdemes megvenni.
A tobbi linkelt tipust nemtom. -
lajafix
addikt
válasz Balupapa #22183 üzenetére
a formában "csak" az első lámpa béna...
a divatot nem szabad követni beállva a sorba, sokkal jobb diktálni. Szerintem jó döntés volt a többségtől eltérni és szívó boxert betenni, s biztos hogy jóval könnyebb volt megcsinálniuk, a japánok nem hagyják könnyen veszni a szívómotorokba belerakott fejlesztéseiket csak azért, mert európában a turbó a menő. Aztán lehet hogy nagyon ráfizetnek(bár a hibrid kezd bejönni nekik).
Rock'n Roll
-
zoo8800
veterán
Kis helyzetjelentés.
A hétvégén Bravókával végigjártam a horvát tengerpartot Rijekától a Kotori öbölig, ami már nem is Horvátország, hanem Montenegró.
Egyszer mindenkinek érdemes végigautózni a parton, szuper volt.
Montenegró érdekes egy hely, túlzás nélkül állíthatom, hogy minden tizedik kocsi Golf. Jellemzően kettes és hármas, de 1-től 6-ig minden van, és minden sarkon áll egy Golf. Vagy Passat.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem ez a GT 86 valami 7ezerig forgó 3literes V6-al kéne, na
Smoke & Torque
-
neduddki
nagyúr
válasz lajafix #22184 üzenetére
HI!
a japok ki akarjak hagyi a donszajzingot es hibrd fele fordulnak, legeroteljesebben a totoya de atpbbike is, totoya leaalt adizel fejlesztessel majd veszi oket /jaj:- (/ ill japanan jonnek a wassatrof kutak zaros hataridon belul
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajafix #22187 üzenetére
ez a GT86 inkabb egy tipikus "wannabe" auto
kinezete alapjan ugy varod hogy fuvazzeg, de mehet, aztan kb az a szint, mint a C20NE Calibra, mar egy warm-hatch is odaveri, mint a taknyot, nem hogy egy hot-hatch
ahhoz kepest, hogy ezt eleve sportkocsinak csinaltak, hat nem lett egy Supra szinvonal
de amekkora arccal hireztek rola a hivatalos bemutato elott en siman egy Nissan R35 GTR szintu autot vartam, de legalabb vmi 370Z-t verot, es meg az se, pedig az mar nem egy 1-2 eves autotöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Melyik tápegységet vegyem?
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest