- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz tibbike01 #212200 üzenetére
Mihez képest? Egy Zoe-hoz képest igen, de 6.2-es Escalade-hez képest hangyapiszok.
10M környékén az Arteon-nál többet nem sok minden tud adni. Esetleg egy L&K Superb még szóba jöhetne. Meg ugye a nagyobb, földszintes Lexus-ok, de azoknak kompromisszumos az infotainment rendszere.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tibbike01 #212200 üzenetére
Ha nem kell szűk helyekre beparkolnod akkor nem. Mondjuk a fogyasztása emberes lesz de városban minden sokat eszik ami nem hibrid.
Nekünk Superb volt (2019-es 2.0 tdi), azzal már nehézkes volt a parkolás belvárosban, szűk parkolóházakban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
Utóbbit aláírom. Hosszában nincs para, mert az 5 métert be szokták tartani (felfestésnél), és abban elfér, de széltében csak emberes helyre tudok állni a Superb-bel. A G Astra-ba már tigris bukfencbe tudok beugrani akkor, amikor a Superb-be élével is alig tudom behajtogatni magam.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
footy
addikt
válasz tibbike01 #212194 üzenetére
Nem kovetem az elejetol hogy mekkora csomagtarto kellene, de ha egyebkent megfelel az UX csak a csomagtarto kicsi, akkor kutyaraccsal nem adja ki?
A Kuga hibridet en is mondanam, de ott azert ne a lexus osszeszerelesi minoseget vard es a csomagtarto is eleg kicsi foleg a pluginnal.
-
félisten
-
nagyúr
válasz szabonagyur #212208 üzenetére
Kisautoban nem is tudom van e mas most mint cvt meg dct. Fiat, kia, hunyadi, ford, merci, vw konszern mint dct/dsg, toyota fele technika (suzi, lexus) meg cvt. Hagyomanyos hidros automatat ezekbe nem raknak.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #212208 üzenetére
Kis alapteruleten nagy csomagtartot csak minivan ad. Nekunk ezert lett Picasso. (meg mert ez van hidros automataval) Viszont most mindenki SUVot akar ami semmire nem jo, de lehet mutatni a szomszednak hogy vettem egy autot ami olyan mintha mindent tudna.
A legyen valami markan, eloszor el is siklottam ha a szomszed elott kell menozni akkor bimmer vagy merci kell . A 2es active tourer vagy a B klasse sem rosszak, de ott azert johetnek draga meglepetesek. (ha valaki tolni akarja a propellert vagy a csillagot az ne sirjon )#212209tboy93
PSA/Stellantis modellek hidros automataval vannak. (1.2Puretech pl)
A fordnal is az 1.0EB 8as hagyomanyos automataval van. -
footy
addikt
válasz Vismajor01 #212212 üzenetére
Miben jobb egy kompakt SUV mint egy kompakt minivan?
Komolyan kerdezem, mert mar probaltam egy parat es meg nem sikerult kideriteni hogy mire egy a nagy hype.
PL.:
Mitol jobb egy X2es BMW mint egy 2es Active Tourer?
Mitol jobb egy elozo generacios Tiguan mint egy vele azonos evjaratu Touran/Golf+?
Mitol jobb egy Renault Kadjar mint egy Scenic?stb..
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz footy #212213 üzenetére
SUV-ot irtál nem Crossovert. A tiguan, X2, Kadjar nem SUV.
A suv az az X5, Touareg, Arkana, na az suv.
Ezeket a crossovereket nem tudom miért lennének jobbak, de a SUV mint RX450H vagy XC90:
Miben jobb egy kompakt SUV mint egy kompakt minivan?
1. Magasabban ülsz, jobban átlátod a forgalmat, ezáltal biztonságosabb
2. Magasabb a felépitmény, hosszabb a rugóút, jobban viseli az úthibákat
3. A hosszú rugóút miatt lehet rá ballonosabb gumikat rakni amik megsokszorozzák az autó és a gerinced úthibatűrőképességét, mégse néz ki hülyén
4. Rendes motorokkal is kapni, nem csak ilyen 1.2es fűnyírókkal
5. Bár nem terepjárók, de már csak a méretek adottsága miatt is könnyebb szivvel hajt az ember földútra, parkol rá padkára
6. Az autó magassága miatt sokkal könnyebb a ki-be szállás, senkinek nincs messze a kor amikor ez sokat számit
7. A magasság miatt a méretes csomagtartó alja sokkal magasabban van, sokkal könnyebb ki és be pakolni, nem kell lehajolni annyira.
8. A méretek miatt a nap is sokkal jobban besüt, naposabb az egész autó mint egy földszinti, bár ez lehet a kompakt minivanba is.Egyébként valszeg tudnék ugyanennyit irni, hogy a Minivan miért jobb, de azt irni, hogy a SUV semmiben az butaság
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
footy
addikt
válasz Vismajor01 #212214 üzenetére
SUV-ot irtál nem Crossovert. A tiguan, X2, Kadjar nem SUV.
De , ezen vitatkozhatunk viszont inkabb de es deAzert hoztam a fentieket mert kompkat SUV-ok, mint az UX Lexus.
A sajat peldammal mind a 8 pontot meg tudom cafolni:
Ha gondolod hetvegen lemerek neked mindent az ulesmagassagtol kezdve a rakter peremen at a szelvedo mereteig(a picasso panoramaszelvedoje kb 3x akkora mint a cactuse ).
Biztos vannak kivetelek, de azert nagy altalanossagban ez a helyzet. (nezd meg a blogomat a minivanakrol, kiprobaltam mar egy parat...)Elhiszem hogy neked bejon a lexus RX, en is nezegettem oket korabban mert vonzott a strapabiro technika es magasabban is ulsz, ami nekem is kezd egyre fontosabb lenni, de adott kategorian belul nem latom hogy mitol lenne jobb egy SUV mint egy minivan.
(fent ezekrol volt szo)Nem flamelni akarok, de szeretnem hogy aki beteved a forumba az lasson egy kicsit az aktualis trendek moge is.
ui.: Az en mentsegem a Cactusra, hogy viccesnek talaltam a format es ki akartam probalni az advanced comfort futomuvet valamint hogy 3000euroval olcsobban vettem mint a Picassot. Ugyanolyan aron egyertelmuen Picassot vettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
saen
veterán
válasz footy #212215 üzenetére
A SUV csak divat, alapvetően nincs rá szükség, de az emberek mégis ezt veszik, a gyártók meg örömmel gyártják, mivel többet keresnek vele, mint a sima autókon.
Az egész autós piac teljesen másmilyen lenne, hogyha ész érvek és a logika irányítaná, de nagyon sok érzelem van egy autóvásárlás mögött és ez mozgat sok mindent. -
Vismajor01
addikt
válasz footy #212215 üzenetére
Nincs semmi flémelés!
De ne gyártók reklámújságjait linkeld már be-Csak pofátlanság kérdése hogy a polo az nem suv Pl Toyota Yaris Cross is SUV a Toyota szerint, amúgymeg az? Ló**szt Egy golf nagyobb nála!
Szal igen, ha visszakanyarodunk a crossover vagy compakt suv vs compakt minivan akkor máris árnyaltabb a kép. De gyere el hozzánk parkolj ide a picassoval és nézzük meg. 2 sörbe fogadok, hogy az első kerék gumipereme a kilincseddel lesz egymagasságban.
Plusz ahhoz képest, hogy megtudod cáfolni mind a 8 pontomat, egy cáfolatot sem látok De újra, én SUV-okról beszéltem nemilyen felfújt matchboxokról, azokról nincs tapasztalatom.
És továbbra is, nem azt mondtad, hogy a minivan JOBB mint egy SUV, hanem, hogy a SUV SEMMIBEN nem jobb mint egy minivan. Ezt meg röhögve, becsukott szemmel irodai széken pörögve is megcáfolom.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
Erre mondják, hogy forditva ülsz a lovon.
Az emberek azért veszik, mert JÓ. Mikor megcsinálták az első telekjárót, akkor szted azért csináltak még utána 4500 tipust hogy ráerőszakolják az emberekre és kultusz legyen belőle, és igazából mindenki szenved de megveszi mert a társadalom ezt diktálja?
Nem. A SUV egy rohadt jó dolog. Megcsinálták először és eladtak belőle krva sokat, aztán megcsinálták a többiek is és azóta is roahdtsokat adnak el belőle. Pontosan amiért az amerikai eladási listákat három pickup vezeti. Azok nem SUVok, de kb hasonló az elmélet.
Persze már mi is átestünk a ló túloldalára, hogy mindenből suvot csinálunk, meg van ferrari meg porsche suv. Azokat tényleg valoszinuleg nem azért veszik, mert jók v kihasználják az adottságaikat. De az is igaz, hogy aki meg igen az örül, hogy van egy HASZNÁLHATÓ ferrarija vagy porschéja.
Meg az is más dolog, hogy a suvokon keresnek messze a legtöbb pénzt a gyártók és ezt tolják az arcunkba. Ez is igaz. Ettől még nem lesz fölösleges, vagy sz*r.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #212218 üzenetére
De, az európai kis- és nagyvárosokba teljesen felesleges és szar az összes suv.
Amerikai pick-up eladásokat felesleges idekeverni meg megszakérteni, ott az utak, parkolóhelyek kicsit másképp vannak méretezve, ráadásul a pick-upok évtizedek óta erősen jelen vannak.[ Szerkesztve ]
-
saen
veterán
válasz Vismajor01 #212218 üzenetére
Nem ülök fordítva, írtam is, hogy az emberek szivesen veszik. Ettől még nincs szükségük rá, mindenki bazi nagy teknőkkel szeret járni és ülni a dugóban, egy ember, egy hatalmas autóban.
-
dellfanboy
őstag
válasz Vismajor01 #212214 üzenetére
az 1es pontod ott bukik el, hogy az addig igaz mig melletted mindenki trabantban ül, ha ne adj isten ugyanolyan suv-ba akkor kvara nem latsz te át jobban semmit, ne adj isten bekeveredsz egy transit-transportot szendvicsbe akkor meg lfaszt se látsz át jobban
2 oktávba is lehet rakni hosszabb rugót, lsd scout az már más kérdés, hogy nem gyártanak
3 mindenre lehet ballonos gumit rakni, ferrarira is kár h szarul néz ki
4 ez gyártó függő ha a gyártó a suv felé tereli a jónépet akkor jah lehet rendes motorral kapni
5 én 2wd-el nem szivesen hajtok földutr a foleg hinta futomovel, padkára meg jah, ténlyeg könnyeb parkolni, mint egy ültetett csodáva
6 jaj hagyjuk már ezt a dumát, elhizott, elkényelmesedett disznó emberek, maradj otthon az ágyba ha nehezedre esik beülni egy sima autóba (golf-focus-astra)
7 lsd68 jah nyáron meg klimázhatsz orrba szájba, mert meleg van a vajtestednek
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Vismajor01
addikt
De miért nem rohadt mindegy, mivel ül a dugóban? Ugyanolyan rossz ha egy ember ül egy autóban akkor is ha Yaris meg akkor is ha RX400H. Nem látom be, hogy miért lenne nagy különbség a kettő között. Persze nekem se volt nagy SUV-om amikor a II kerületben laktam és harcolni kellett a parkolókért. Mert azt belátom, hogy a belvárosi utcatenger és jelenlegi parkolási szituáció az nem birná el ha holnaptól mindenki xc90esekkel járkálna
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
footy
addikt
válasz Vismajor01 #212217 üzenetére
És továbbra is, nem azt mondtad, hogy a minivan JOBB mint egy SUV, hanem, hogy a SUV SEMMIBEN nem jobb mint egy minivan. Ezt meg röhögve, becsukott szemmel irodai széken pörögve is megcáfolom.
Szerintem valamit felreolvastal.
Ha a gyarto a sajat termeket SUVnak hivja akkor azzal en nem vitatkozom.
Ha szeretned meresekkel cafolom mind a 8 pontot a sajat peldam alapjan.
Azt hogy miben lenne jobb a SUV mint a Minivan az meg mindig nem latom (sot a SUVnal felhozott elonyok melle tu tobbet is > adott alapterulet sokkal tobb hasznos hely), de a tema reszemrol befejezve.
(mereseket elkuldhetem privatban is hogy ne terheljuk a forumot)[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz dellfanboy #212222 üzenetére
Hmm, szerintem ez nem igy van. Nem csak környező autók miatt látsz jobban, hanem egyéb akadályok miatt is, emberek, fák, bokrok, táblák, mitudomén. Persze etőtl még igaz, hogyha mki tranzittal kezd járni akkor majd ez az előny sokkal kisebb lesz, de jelenlegi állapotokról beszélgettünk, és jelenleg jobban átlátod a forgalmat egy suvból mint egy Yarisból, ezt te sem hazudtolod meg ugye
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
saen
veterán
válasz Vismajor01 #212223 üzenetére
Többet eszik, magasabb kibocsátás, több helyet foglal, ilyesmi. Egyszerűen pazarlás.
-
bandus
veterán
sajnos az emberek jelentős része nem tart ott, hogy ezeket figyelembe vegye, és az igényeik helyett a lehetőségeik szerint választanak sok mindent, többek között autót is. vagy még afölött, ezért járnak páran négyféle gumival télen is.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Vismajor01
addikt
válasz bandus #212227 üzenetére
Azért a suvosokat egy szinten emlegetni a a négyféle gumis emberekkel nemár
Itt vagyok akkor én kivételnek, akkor vettem suvot amikor kiköltöztem a városból, kine szoritsam szegény swifteket a parkolóból És dugóban se nagyon állok. De kellett az izmos motor, a hely, a kényelem. Pl nekem kizáró ok volt a minivanokról h vagy dizel vagy ilyen teljesen alulmotorizált benzin.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
bandus
veterán
válasz Vismajor01 #212228 üzenetére
a két mondatrésznek semmi köze egymáshoz ebben én is gyarló vagyok, nagyon szeretnék egy suv-ot, de ami tetszene, annyi pénzt nem szívesen szánok kocsira talán a c5 aircross kivétel lesz.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
zgospel
őstag
válasz Vismajor01 #212214 üzenetére
Ez ugrott be a hozzászólásodra való reakcióként [link] Már bocs
Nem szégyen bevallani, hogy divatból meg tetszésből vesz valaki SUV-ot. Felesleges ilyen mondvacsinált, racionálisnak tűnő indokokkal feloldozni önmagunkat azért, mert inkább érzelmi alapon vettünk használati tárgyat.Előszöris a SUV-nak nincs definíciója, országonként is eltérhet hol mit értenek alatta, de gyártónként is simán. Például te most suburban vechicle-t vagy sport utility vehicle-t értesz alatta?
Az általad leírt pontok alapján inkább terepjárókra (vagy legalábbis terepképességekkel rendelkező járműre) gondolsz.Alapvető ösztönök miatt veszik az emberek a batár nagy járműveket. Tekintélyelvűség, biztonságérzet, meg hogy milyen jó mert nagy a csomagtere, aztán valójában meg rövidebb mint egy azonos kategóriás kombi. Egy ideig volt nálunk egy Touareg, aztán azon röhögtem, hogy rövidebb a csomagtartója mint a kombi Astrának, és a kurva nagy autóba sakkozni kellett a babakocsi és a gyerek cuccainak a bepakolásával.
Továbbá konkrétan nekem mondták ismerőseim, akik egy 15 éves Hyundai Tucsont azért vettek meg, mert idézem: "nagy fekete terepjáró, végre menők lesznek". Ők legalább bevallották, hogy a divat-faktor miatt vesznek ilyen autót.1, Eleve megbukik a SUV egyértelmű definíciójának hiánya miatt, de egyébként manapság az emberek többsége ilyenekben ül, szóval hogy is látod jobban át a forgalmat?
2, Nem igaz hogy jobban viselné az úthibákat, sőt! Egy normál felépítésű szedán márkán belül kényelmesebb, mint a SUV megfelelője, például 5-ös BMW és X5 között az 5-ös egyértelműen komfortosabb.
Pont hogy a magas felépítés okozza a "vesztét" a dolognak, hiszen magasabbra kerül a súlypont, ingatagabb a jármű, ellensúlyozniuk kell a feszesítéssel. Ha összehasonlítasz mondjuk egy 15 évvel ezelőtt X5-öt egy mostanival, akkor jóval lentebb van az újabb, mert kurvára senki nem használja terepre.
3, Ballonos gumit bármire tehetsz. A felnik méretei a felszereltségi szintekkel növekszenek, de ettől még egy L&K Octaviára is tehetnél 16-os felnit. Csak nem teszel, mert az nem menő. Illetve ha sportosabb érzetet akarsz, akkor eleve a peresebb gumik felé kell elmozdulni. Semmi köze a SUV-ozáshoz.
4, Definiáld a "rendes motor"-t... Egyébként meg a nagyobb légellenállás és tömeg miatt kénytelenek jobban motorizálni hasonló dinamikához, mint a hagyományos felépítésűeket. Ezzel is csak adnak egy nagy pofont a környezetvédelemnek.
5, Ezt aláírom, de a felhasználók hány százaléka és hány százalékban teszi ezt meg? Mintha lenne egy drága gémer PC-d amit évente 15 percre használsz játékra, az időd további részében emaileket írsz rajta és prezentációkat készítesz.
6, Ez igaz. Mondjuk ezt az egyterűek is tudták 20 éve, pl az A Zafirába is nagyon egyszerű és kényelmes volt beszállni.
7, Lehet hogy van ilyen modell is, de többségében nem igaz, de legalábbis nem számottevő.
8, Mi van? Ez komoly? Már hogy sütne be jobban a nap? Azért mert 20 centivel magasabban vagy máris más szögben süt rád a nap?#212218 Vismajor01 amerikában minél nagyobb pickuppal jár valaki, annál nagyobb vidéki redneck tahó az esetek többségében. Ez nem hivatkozási alap, hanem elrettentő példa kéne hogy legyen. A pickup is eredetileg egy célszerszám volt, de ha megnézed mára mivé alakult át, valójában egy kurva nagy személyautót csináltak egy jó részéből.
G Merci megvan? A terepjárók királya egyszercsak az újgazdagok státusszimbólumává vált. Mondjuk az legalább még mindig kurva jó terepre, csak kár hogy nem ott használják.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #212214 üzenetére
Az autó magassága miatt sokkal könnyebb a ki-be szállás
Akarhanyszor bekuzdom magam a foldszintes Imprezaba felrovom magamnak, hogy miert nem Forestert vettem...#nincsbennetarcsi
-
veterán
Sziasztok!
A családban kinéz egy válás, úgy néz ki apuci kiveszi a saját kisgyerekei alól a huszonéves félmilliót futott klímátlan 1 literes Yarist, mert nehezére esik felfogni, hogy nem az anyjukkal b*szik ki, és nagyon szüksége van arra a kis összegre amit ér.
Mekkora összeg lenne amit ér ez a kocsi, ha esetleg felkínálná megvásárlásra, és nem az önérzet győzne nálunk sem?Milyen alternatívák lennének?
Az elvárások nagyon minimálisak:
- 2 gyerek elférjen hátul, legalább 1 Isofix
- Ovijárat és vásárlás falun belül, heti 1-2 út tizen kilométeres távra. Később talán napi tizen kilométeres távra ha iskola vagy oviváltás lenne.
- 4 vagy inkább 5 ajtó, nem 2 vagy 3.
- Klíma kéne, szervó sem ártana.
- Megbízható, ritkán és keveset kelljen rákölteni.Mennyiért lehetne legolcsóbban ilyen autót venni? Lenne pár titkos tipp?
Suzuki? Toyota? Milyen típus?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
zgospel
őstag
válasz rasotamas #212235 üzenetére
Hát, az isofix csak 2011-től kötelező, szóval a kevés pénzért kapható öregebb és alapabb autókban ritkább lesz.
500 ezer Ft-ig van 105 találat a hahun isofixes autóból: [link]
De nem vagyok benne biztos, hogy nem csak "elírás" némelyik hirdetésben.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Vismajor01
addikt
válasz zgospel #212230 üzenetére
Nem szégyen bevallani, hogy divatból meg tetszésből vesz valaki SUV-ot. Felesleges ilyen mondvacsinált, racionálisnak tűnő indokokkal feloldozni önmagunkat azért, mert inkább érzelmi alapon vettünk használati tárgyat.
Ez pont nem én vagyok. Megmondtam miért vettem SUV-ot. Kellett a hely, de az is kellett, hogy arrébb tudjon állni. És miután kikölcsönöztem egyet a hétvégére, mert voltak kétségeim, teljesen meggyőzött, hogy ez kell nekem.1. Szerintem a SUV-nak igenis van definiciója, az lehet, hogy régiónként eltér de mi itt az európaiban a lakunk, úgyh nekünk ez jutott. Pl itt ez a link, sztem ha ketten végig mennénk h melyik SUV és melyik crossover akkor nem lenne vita.
2. Nem próbáltam ki az összes SUV-ot és az összes szedánt. Biztos van olyan szedán ami kényelmesebb mint egy SUV. Nekem ezekkel a nem-suvokkal volt tartós tapasztalatom: Prius, Volvo v60 PHEV, Peugeot 206, Honda Civic kombi, Citroen Grand Picasso, Citroen Xsara VTS. Ezekhez képest a Lexus olyan mint egy kényelmes kanapé egy iskolai pad után.
3. Tudom, hogy bármire tehetsz ballonos gumit, nem is azt mondtam, hogy nem. Csak azt, hogy SUV-ra nagyobbat és azzal se néz ki hülyén. Mig az összes szedannak az áll jól ha a gyári vastagságot nyirbálod, nem növeled
4. Rendes motor: 130 fölött is dinamikusan gyorsul min 160-180ig. Kb általánosan a legjobban igy tudom kifejezni. És nem dizel.
5. Én pl földúton nem nagyon járok, de a padkára állást azt egész gyakran megteszem. Pl pont lakótelepen utolsó "hely" üres volt, de oda motorral férsz be kényelmesen, mással nem. De várjál, SUV-val vagyok Simán felálltam a 20 centis padkára és "kényelmesen" beparkoltam. Kár h nem csináltam képet de sötét volt én meg gyerekkel voltam.
7. Sztem általánosan elmondható h a SUVoknak a csomagtér alja magasabban van mint a szedánoknak, egyterűeknek.
8. Ez lehet hülyeség, nem tudom. A picassoban mondjuk elég menő volt a hatalmas szélvédő. De ami SUV-nál változó az kombiknál is, mi V60-at adtunk el és ahhoz képest a gyerekeknek hátul kész játszótér, és naposabb is sokkal. Persze a V60 csak kinézetre kombi, amúgy nem igazán.
+1 Nem tudom, hogy mennyit éltél amerikában, de én eleget, hogy ezen röhögjek. Valóban sok a redneck aki truckkal jár, sőt sztem a legtöbb. De közelsincs elég redneck ahhoz amerikában h ezzel igazold az F150 eladási számait Egyszerűen csak egy elképesztően kényelmes, iszonyatosan praktikus, biztonságos gépjármű. Hidd el legtöbben ezért veszik és nem azért mert redneckek.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
-
tboldi
nagyúr
Csak halkan jegyzem meg, hogy a magasan ülést a Suzuki WagonR+ is tudja, sőt az egész autó is van ugyanolyan magas, mint némelyik divatizé, alul-felül egyaránt.
És ami még eszembe jutott a témával kapcsolatban, hogy a Hyundai Santa Fe, Nissan Qashqai nagynak tűnnek, de nem férek el bennük vertikálisan a 194 centimmel, míg a legkisebb gyöszökben vígan.
Illetve a csomagtartónál máskor meg az szokott baj lenni, hogy a nehéz táskát magasra kell emelni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szőröscica #212241 üzenetére
-
zgospel
őstag
válasz Vismajor01 #212237 üzenetére
"Kellett a hely, de az is kellett, hogy arrébb tudjon állni"
Hát mi ez, ha nem önámítás? Ennek a két kritériumnak semmi köze nincs a SUV-hoz. Egy Volvo V70 D5-ben annyi hely van, hogy beszarsz, és bőven elegendő a dinamikája. Ja, és még kényelmes is. Mégsem SUV.1, Szerinted van, hivatalosan nincs. Amit linkeltél az is össze-vissza. Ha a Ford Puma SUV, akkor a Kia Niro is SUV meg a Vitara is egyértelműen az.
2, Semmi értelme az összehasonlításodnak, és az égvilágon semmi meglepetés nincs abban, hogy egy akármilyen Lexus kényelmesebb az általad felsorolt járműveknél (egyedül a Volvo az ami extrább a leírtak közül).
Annak lenne értelme, hogy egy V60-at hasonlítasz egy XC60-nal, vagy egy PHEV V60-at egy PHEV XC60-nal, Civicet a CR-V-vel, stb.
Érezhető, hogy a hagyományos felépítésben komfortosabb a futómű, könnyebb megoldani. A magas felépítés miatt kénytelenek feszesebbre megcsinálni a futóművet, és mindaz a kényelem amit egy ilyen magasabb építésű autóból ki tudnak hozni, az csak bonyolultabbá és/vagy drágábbá teszi a futóműalkatrészeket. Mert muszáj az extrább futóművel ellensúlyozni a magasabb súlypontot és a hosszabb rugóutat. Az újabb SUVok jó része nem véletlenül nem olyan batár felépítésű már, mint a SUV mánia kezdetén.4, Ehhez továbbra sincs semmi köze a SUVságnak. A SUV-ban általában azért lesz papíron erősebb motor, mert a nagyobb tömeg és nagyobb homlokfelület miatt szükség van az azonos dinamika eléréséhez. Egyébként szedánt vagy kombit is tudsz venni "rendes" motorral.
5, Na, el is érkeztünk egy újabb sztereotípiához: a tahó parkolás Én amúgy ahol legális a padkára parkolás az Astrával is mindig fel tudtam parkolni gond nélkül, még a Mexikói úti metróállomásnál is, pedig ott kifejezetten magas a padka. Kiben van a hiba?
+1, Persze, ez a biztonságos része az egyik tipikus önigazolása a SUVosoknak. Hölgy ismerősök körében akárkit kérdeztem mindenki a nagy terepjárókra tekint úgy, mint a kényelmes, biztonságos járműre. A biztonság részéből mondjuk annyi igaz, hogy ha egy kibaszott nagy és nehéz autó ütközik egy kicsi és könnyűvel, akkor az előbbi kevésbé fog sérülni a fizika törvényei miatt.
Minden más csak a laikus gondolkodás. Az autógyárak eladni akarnak, ahhoz pedig az igényeket kell kiszolgálni, ami sokszor szembemegy a szakmai szempontokkal.
Lásd még megannyi pontját a tudománynak amit széles tömegek tagadnak meg, mert első ránézésre nem az tűnik logikusnak. És ezekből a széles tömegekből nagyon sok pénzt lehet csinálni.szerk: engem egyébként félreértés ne essék, nem zavar, hogy ki milyen autót vesz. A köré mázolt hazugságok és önbecsapások már sokkal inkább. Na meg persze amit szőröscica is írt, hogy szép lassan eltűnnek így a klasszikus autóformák.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
imyourfriend
őstag
Ültem Kodiaq-ban, Karoq-ban, sőt Karoq-t vezettem is jópárszor mégsem kapott el az az érzés, hogy hű ez kell, pedig szép jó állapotú bódé mindkettő de valahogy az a térkihasználás, meg magasabban van a súlypontja mint egy normális autónak a csomagtartó azért nem valami hűde akkor mégis mire való? 60 évesen majd lehet ilyen kell, ha nem tudok beszállni az Oktávba de addig lesz az O3 után egy O4, aztán meg majd meglátjuk.. fogyasztásról nem is beszélve 1.5 tsi Kodiaq megeszi simán a 8-9 litert míg a dízel O3 a feléből elvan. Persze elhitethetném magammal, hogy ez nekem kell, fussak vegyek egyet használtan csak valahogy nem fér a fejembe miért költsek annyival többet és miért fizessek annyi pénzt üzemanyagra.. nem nem akarok villogni a haverok előtt, nekem egy szolíd bódé kellett ami nem felel meg semmi divatnak, de feleslegesen nem megyek a fizikával szembe.
Addig engem nem zavar a suv történet, míg valaki el nem kezdi nekem dicsérgetni meg ajánlgatni, nincs szükség ilyesmire.
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #212244 üzenetére
Lancia Musa
Amúgy ezek a sub4 méteres pici egyterűek lennének városban nagyon észszerű választások.. jól taccsra is vágták a kategóriát
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz imyourfriend #212246 üzenetére
engem kifejezetten zavar, hogy a Kodiaq-hoz képest most egy középkategóriás kombiból kell kikecmeregjek minden nap, pedig ez vatta új (a kombi)
és még csak igazán öreg se vagyok
nekem a saját kényelmem megér ennyi többlet fogyasztást“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest