- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
ph Mini méretű grafikus kártya HTPC-hez, minigépekhez, esetleg streaminghez.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz parandroid #187636 üzenetére
Annyiban azért legyünk korrektek, hogy kb. az összes szakértő azt javasolja, hogy ne várjuk meg a 30+e km-es olajcsere periódust, hanem a felénél cseréljünk olajat. Ami, figyelembe véve az átlag magyar felhasználást (évi 10-15e km, felerészt város), évenkénti olajcserét jelent. Ez nem nagy plusz költség, és a motornak hosszú távon jobbat tesz, mint a 2 évente 30e km-es csere.
De vannak esetek (évi 30e km feletti futás, tehát jellemzően nem városi használat), amikor a periódus betartása sem okoz akkora kárt. Persze ott is jobb a felezett csere, de azokat jellemzően hosszabb távokon használják, és cégek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EAFC 24
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kupon kunyeráló
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BYD Atto 3 menetpróba
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...