Hirdetés
- Apple notebookok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
- OLED TV topic
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- TCL LCD és LED TV-k
- LG LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Ismét egy új Meizu modell érkezett
ma Lassan beláthatjuk, hogy a Meizu korántsem szakított az iparág készülékgyártáshoz kapcsolódó szegmensével.
-
Mozgásban a Dynasty Warriors Origins
gp A franchise legújabb része a tervek szerint januárban érkezik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #186762 üzenetére
Bármilyen konszern termék SDI motorral
Jobban belegondolva nem tudnék ilyen alacsony fenntartású olcsó autót mondani, kíváncsi leszek, mit hoz a jövő. Egy ideig ott volt a Citroen AX 1.4 dízel, aztán a Saxo/106/Micra még jobb 1.5D motorral,aztán a VAG tartott ki sokáig az adagolós szívó dízelek mellett az SDI-vel, de utána a PD motorok már bonyolultabbak, illetve szinte minden márkánál common rail lett az összes. Esetleg még a 206/Fiesta 1.4 HDI/TDCI lenne hasonló újabb évjáratok között, de ott választható a híd javítás vagy a rozsda márka függvényében. Régebben volt az Opel 1.7 DTI, adagoló vezérlő hiba javítás után az sem rossz, aztán váltotta az 1.3 Multijet, ott már a lánc okoz gondokat néha, viszont legalább Bosch befecskendező rendszer, tehát javítható. Talán még az 1.4 PD motor egész tűrhető, amíg nem kapott az is DPF-et. Csak egy eszmefuttatás, ha van hiperolcsó autó tipp a 21. századból, jöhet vagy a Prius már mindent visz?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest