Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Apple notebookok
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Ergonomikus Logitech billentyűzet, kábelek nélkül
- HTPC (házimozi PC) topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
ph A leginkább Adobe alkalmazások munkamenetének gördülékenyebbé tételére kihegyezett MX Creative Console hamarosan kapható lesz.
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Első autó vásárlása előtt állok, amire használnám:
-Heti 3 alkalommal Hatvan-Budapest útvonal pályán, tanulás miatt.
-Havonta vagy 2 havonta egy oda-vissza ~700 km-es út.
-Havi 20-60 km városon belül
Erre van 1,5-1,6 millám. Valami kompaktot szeretnék, van is két jelölt: Opel Astra H 1,6 benzin vagy Fiat Bravo 1,4 T-jet motorral. Előre láthatólag 5-7 éven belül nem tudok másik autót venni, viszont ezen 2 típus karbantartása és tankolása nem jelent gondot.
Dízelt a lehetséges szigorítások miatt nem szeretnék.
Előre is köszi a választ.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
blu79
addikt
Köszönöm mindenkinek
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
dome29
aktív tag
Sziasztok!
véleményetekre lennék kíváncsi!
régóta pàlyàzok egy 5ös BMW-re régóta tetszenek!
Bmw e60as típusra gondolok!
jelenleg egy 3as bmw ( e46 ) osom van, 20i benzines motorral.
nos pár ismerősömnek van e60asa dízelben, valaki többet valaki kevesebbet költ rá de azért elég húzós szervízileg így kicsit tartok is tőlük, bár azt mondják ha jót kifog az ember csak a kötelezőket kell elvégezni, amivel nem lenne gond ámbár ilyen korú autónál tudom nehéz kifogni de nem lehetetlen..
így a benzines felé kicsit jobban húzna a szivem az esetleges “ nagyobb “ szervízek miatt ugye ott kisebb a hibalehetőség, de tudom abból is kilehet fogni a rosszat.
3 literes benzineseket nézegetem, ezekről nem sokat tudok ámbár akiknek van külömböző csoportokban azt írtàk nagyon megbízható!
Nos, valaki esetleg aki használ/használt ilyen autót tudna írni róla megbízhatóság gyanánt illetve fogyasztás, szervízköltségekkel kapcsolatban?
illetve vásárlásnál mire kell ezeknél jobbadàn odafigyelni?
Rika a jó 30i , 25i-k azért jobban vannak fent, nemtudom esetleg az is elég egy ekkora autónak? Gondolom fogyasztásilag ugyan az, ámbár gondolom azért ekkora autónak jobban kell egy 3 literes
illetve mennyi km körül célszerűbb megvenni?
Köszönöm előre is, remélem kapok pár értelmes választ, régóta nézegetem ezt a típust!Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
Mauzes
őstag
válasz molnarpeter #185127 üzenetére
Üléskialakítástól függ, de szerintem ezekbe nem fog beférni 3 gyerekülés. Nekem most B8 Passat-om van, és abba pl. esélytelen, szerintem ezek sem jelentősen szélesebbek.
-
válasz Mauzes #185156 üzenetére
Én nem értek az autókhoz, de már harmadszor járom végig a 3 gyerekesek "kálváriáját" autóvásárláskor.
Csak a dobozos-mod, néhány SUV, és egyre kevesebb egyterű lesz a jó.
Főleg, hogy ha a be/kiszállásra gondolsz, és a gyerekek bekötésére - nem kell mélyre hajolni, ésatöbbi.
Meg majd ahogy növekszenek, úgy igényelnek majd egyedi lábteret. Tehát roppant nagy előny, ha az ülések külön-külön mozgathatóak. Ez kombik esetén igen ritka. szerk.: meg dobozosoknál sem feltétlen jellemző.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
dome29
aktív tag
válasz molnarpeter #185155 üzenetére
30ikre jellemző a szelepszárszimmering azt tudom, a 3asomnál is megkellett csinálni.. azóta hibátlan!
csak gondolom ott picit dràgàbbApple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
dj79
senior tag
válasz milkabrams #185151 üzenetére
Én egy Hastrát mondanék, Z16XER motorral. EGR már nincs benne, az olajhűtő tömítését érdemes ellenőrizni, illetve az okoskerekek állapotát (meg azt, hogy korábban nem harmincezres olajcsere periódust tartottak)
-
-
Goose-T
veterán
válasz dome29 #185153 üzenetére
Budapesten lakom 15 éve, és pár évvel ezelőttig Dunát lehetett itt rekeszteni az E60-as BMW-kkel, de mostanában szinte alig látni. Szoktam az M5-ös és az M3-as autópályán is járni, de ott sem látok belőlük. A kortárs prémium és nem prémium autók továbbra is jelen vannak az utakon. Ennek lehet több magyarázata, de Occam borotvája alapján az a legvalószínűbb, hogy ezek az autók akkora ganédombok, hogy aki tehette, eladta kevésbé fejlett országokba, vagy betolta bontóba, esetleg felgyújtotta. A maradék meg hozzád hasonló álmodozók udvarán várja, hogy összegyűljön a pénz a következő félmillás szervizre. Egy barátomnak is volt ilyenje, állítólag a megbízható 520d, de motorcserés lett a szívósor széthullása miatt. Szerzett bele bontott motort, de az is rossz volt. Azóta nem tudom, mi van vele, vagy felgyújtotta, vagy el tudta adni alkatrésznek.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
milkabrams
őstag
Az astra h miben jobb mint a fiat bravo?
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
rbalint88
addikt
válasz milkabrams #185170 üzenetére
Szervizellatottsagban. Abban mindenkepp, hogy a bravonal az egyebkent tok jo autot szarolaszozza a szerelok 90%-a, meg sok nem is annyira szivesen vallalja el, mig az opelhez minden sarkon lesz egy pek.
-
-
rbalint88
addikt
válasz milkabrams #185172 üzenetére
Persze, teljesen jo auto, keves es ismert tipushibakkal. A legnagyobb szivas a valto, kerdezd meg, hogy fel volt-e mar ujjtva. Meg a digitklima terelomotorjai szoktak megmakkanni, akkor nem lehet allitani a befuvas iranyat, valamint a kormanykerek es valtogomb rossz minosegu borrel van bevonva, emiatt hamlik - ez az elso 2-3 evjaratot erinti, gariban cserelgettek.
-
ph_5.5
aktív tag
válasz milkabrams #185172 üzenetére
Majd 2 éve van Bravo II 1.4 T-Jet motorral. Nálunk pont az lett a gond hogy túlságosan elkényeztetett az autó. Az 1.4 120 Le-s motor remek dinamikájú, nem fogyaszt keveset (vannak akik 6.3 körül autóznak vele nekem ez 1X jött össze de akkor nagyon óvatos voltam) de legalább autópályán a 130-t könnyedén eléri. Felszereltsége szerintem parádés, az esőérzékelős ablaktörlőtől a tempomaton át az ülésfűtésen keresztül a gyári 9 hangszórós hifiig minden van benne. A beltere nekem bejön, a külső pedig fiatalos. [link]
És igen.. lehet gond a klímával- pár tízezerből szinte örökösre megoldható. Lehet gond a féltengelyekkel, 100e-ből az is tartósabb mint a gyári. Van gond a váltókkal. De összességében egy jól használható autó. -
Mauzes
őstag
válasz focvis #185167 üzenetére
Ez a Multimac egy érdekes megoldás. Alapvetően nem rossz ötlet, de
- kb 620 ezer az alap szett + 110 ezer egy babaülés, csak azt szabad benne használni. Szóval nem olcsó. Nyilván ha csak a 3 gyerek miatt cserélne valaki autót, akkor jól járhat ezzel, de ha már úgy is 7 üléses autót veszek a 2,5 misi támogatással, akkor lehet inkább megpróbálok olyat választani, ahol alapból van 3 rendes ülés;
- szintén a magas ára miatt elég bátor az, aki anélkül rendeli meg, hogy látta volna élőben és esetleg belepróbálta volna a saját autójába. Mivel ebből fix méretek vannak, de autóból 100 féle, azért én félnék, hogy pont hogyan illeszkedik az autóm specifikus szélességű és szélen foteles formázottságú de középen "dudorodó" üléssorára;
- ráadásul nem is az van, hogy ugyan sokba kerül, de amúgy meg tökéletes megoldás. Gyakorló apaként én azt mondom, hogy ez az üléssor nem ideális/egészséges a kb. 9 hónap és 3 év közötti gyerekek számára. Amíg pici a baba, addig venned kell nekik egy bele való babaülést 110 ezerért, az rendben van, az jó lehet. Aztán ha már nagyobb a gyerek, mondjuk 4 évtől, akkor gondolom jó neki az alap szett, esetleg magasítóval. De ha a gyerek a kettő között van, akkor a babaülésbe már nem fér bele, az alap szett ülése viszont túl nagy neki és nem is a megfelelő pozíciójú. Nem véletlen, hogy ennek a korosztálynak csak ilyesmi kialakítású kagylószerű, nagy oldaltartású, kicsit hátradöntött gyerekülések vannak, amik biztonsági és gerinc terhelés szempontból ideálisak, alváshoz általában hátradönthetők, stb;
- amire még érdemes gondolni, hogy ez a cucc vagy 30 kilós és nagy, nem fogod ki-be rakosgatni, (főleg nem hirtelen ötlet alapján az Ikeában), szóval eléggé elveszted azt a képességet, hogy 1-2-3 ülést lehatjva nagyobb cuccokat szállíts a csomagtartóban. Emellett onnantól kezdve több felnőttet sem fogsz tudni olyan könnyen szállítani, mint a cucc nélkül (sima gyerekülést ki-be szerelni bárhol könnyen lehet, aztán hátradobod a csomagtartóba).
Amire szerintem tök jó, hogy ha 4 gyereked van 4-12 év között és nem akarsz autót cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mauzes #185176 üzenetére
A szomszéd kb. 2 éve vehette; UK-ból rendelte, úgy rémlik 6-700 ezerbe fájt neki. Most a legnagyobb 10 év körüli, a legkisebb 2 éves lesz. Apa, anya elől ülnek; hátul pedig fixen beszerelve a 4-es ülés; időnként a vonóhorgon 5 bicaj. És elférnek.
Ahogy nőnek a gyerekek, szerintem egy VW Transportert vesz majd (k.drága sajnos). -
milkabrams
őstag
válasz ph_5.5 #185175 üzenetére
Az opelből nagyrészt hiányzó tárolórekeszek miatt hajlok a fiat felé. Legalább a telefonom és pénztárcám tudjam hol tárolni. A fiat hangszigetelése milyen? Megrögzött zenehallgatóként (chord mojo+hifiman he560) gondoltam, hogy beszereltetek valami jobb hagrendszert is.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
dudi6
senior tag
Sziasztok!
Családi autót szeretnénk vásárolni, használt vagy új mindegy.
Egy 2 éves pici van a családban és szeretnénk 2. gyerkőcöt is.
Csomagtartó jó lenne ha minél nagyobb lenne és egy picit magasított autót szeretnénk.
Amit most kinéztünk az a Suzuki SX4 S-Cross hibrid.
5.5 millió körül van újonnan, ami elég verhetetlen ár. Skoda Karoqot is néztünk, bár az már felül van a kereten (6,5 millió körül).
Milyenek ezek a Suzukik? Érdemes lehet belevágni?
Van esetleg hasonló árban fogyasztásban valami más?
Használtan nézegettem még Nissan Qashqait, de az elég sokat fogyaszt. -
Gombinyó
őstag
-
nagyúr
Sosem fogom tudni feldolgozni, hogy vannak akik kiadnak 5-6-10 millió Ft-ot egy új autóért, de az már nem mindegy nekik hogy 6 vagy 8 litert fogyaszt százon 2 liter benzin különbség évi 30.000km-el kb 230k Ft, ennél az értékvesztése több egy új autónak...
-
marcusa
addikt
Sziasztok!
Nyár végén szeretnék autót vásárolni, a keret 3M Ft. Jelenleg franciám van, de nincs bennem ellenérzés semmilyen tipussal szemben. Fontos, hogy legyen benne klíma és tempomat.
Amit saját magam által jónak gondolnék, az egy 2008 utáni Honda accord, 2.0 benzin, manuál váltóval. Van ennél a tipusnál olyan hiba amire érdemes odafigyelni? Ebben van kettőstömegű már?
A felhasználás inkább hosszabb utakra lenne, heti 2x Tatabánya-Bp, havi 1x Tatabánya-Salgótarján és ezeken kívül a nyaralások. Évi 15-20ezer km a tervezett futás.
Mit ajánlanátok Ti a fentiek alapján?
Köszi!:-)
-
nagyúr
válasz marcusa #185184 üzenetére
Szia! A 8. generációs accord nem rossz autó, de már egy fokkal kevésbé jó minőség mint az előtte lévő széria. A motorral nem igen szokott gond lenni, nem rossz az az R széria, csak kapja meg a megfelelő (0w20) olajat max 15 ezrenként. Ha elsusmákolták és ilyen 30 ezres periódusokat tartottak, akkor ez is tönkre tud menni, akárcsak a 10w40-től. A 2.4 az sokkal érzékenyebb, ott a nem megfelelő olajcsere miatt mára szinte már mind eszi az olajat, jelentős mértékben. Nagy aszfaltfeltépésre ne számolj, a 8-as széria már nehezebb mint a 7-es és ez érződik is a menetdinamikán. Némelyik tud rohadni a hátsó sárvédő ívnél, illetve a Hondáknál viszonylag jellemző probléma tud lenni a klímakompresszor döglődése is. (Több típust érint, nekem a Civicben és az Accordban is volt cserélve)
-
kisza25
félisten
válasz tboy93 #185181 üzenetére
Fater vett egy új kia carenst (~5M), elötte volt neki egy honda civic szalonból 1999-es és a civic evett az 1000 kilójával és 1,4 90 lovas motorjával 7 litert és készen van, hogy a carens 8-9 litert eszik az 1400 kilójaval (szélesebb, magasabb, hosszabb) és 1,6 135 lovas motorjával és fontolgatja, hogy eladja pedig, ha kiszámolod kilóra, vagy lóerőre vetítve jobban fogyaszt a carens.
Amúgy rosszul váltott benne, adtam neki pár tanácsot és mostanában többször 8liter, mint felette. (Kicsit megnyugodott)
Amúgy engem is zavar, hogy a tipo 1-1,5 literrel többet kér, mint másoknál, meg mint korábban az 1,4 105 lovas kia ceed, mert ok hogy egy évben 150-200eFt, de 10 év alatt az már 1,5-2M Ft amit elég sok másra lehetne költeni.
Meg ezt hozzá is csaphatod az értékvesztéshez, mert ez is + pénz.
Meg az értékvesztés csökken.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Gombinyó
őstag
válasz SpaceKombajn #185185 üzenetére
Ezeket honnan veszitek ilyen magabiztosan?
-
ph_5.5
aktív tag
válasz milkabrams #185178 üzenetére
Van egy nagy kesztyűtartó (bár a Blue&Me rendszer doboza elvisz egy jó részt belőle), a könyökbox tárolója lapos, de pl kisebb pénztárca elfér benne. Előtte a két italtartó szerintem nem a legjobb megoldás. Az ajtózsebek elég kicsik. A váltókar előtti rekesz kicsi, de mobil, nagyobb pénztárca elfér benne. Stiloból ültünk át ahol az ajtózseb sokkal nagyobb, a kesztyűtartó szintén méretesebb, felette volt egy 1.5 literes palack hűtésére alkalmas tároló (itt 0.5 literes palack fér el). Igaz a mi példányunkban van hátul kartámasz italtartóval tárolóval. Illetve a kétszintes csomagtartót kedvelem.
Nem egy családi egyterű, de használható.
Hang? 130-nál normál hangerővel lehet benne beszélgetni. Zenét hallgatni számomra a gyári hangrendszer is elegendő. A mélynyomós változatunk van, ez így szerintem önmagában tisztességes. A B&M rendszer miatt pendrive-ról tud zenét játszani, tudom a CD azért jobb. Bár ez mondjuk magyar utakon 100-as tempónál mennyit jelent nem tudom. [link] Ez a beltere a "sportos Carbon like" kivitelnek. -
dj79
senior tag
válasz Gombinyó #185190 üzenetére
Elég körbenézni az adott típus fb csoportjában. Kirívóan sok az idióta hirdető, főleg gumi és felni témában.
Pl prius csoporton belül 3mm futófelületű használt gumikért pénzt próbálnak kérni... szóval nem csak az eladókkal van gond, hüle vevők is vannak...[ Szerkesztve ]
-
dudi6
senior tag
válasz Gombinyó #185180 üzenetére
Köszönöm a választ!
Amiről én hallottam Qashqai az igen. Milyet keressek?
Egy 2006-s Nissan Note van most, amiben megszoktuk, hogy kicsit magasabb.
Könnyebb ki-be szállni, gyerkőcöt ki-be tenni. Illetve van egy hobbi telkünk a Mátrában, nyaranta oda szoktunk felmenni tenni-venni, kertészkedni, oda is jól jön, hogy nem ér le az alja. Szerinted jobb választás lenne egy 2014/15 -s Qashqai mint egy új hibrid SX4?
Fontos lenne minél nagyobb csomagtartó és a vonóhorog (kerékpár szállításhoz, utánfutóhoz)
Feleségem a héten kezdett újra a munkahelyén (Budapest), ami heti 3 nap ingázást jelent 70%-ban autópályán (napi 80-80 km). Nyáron visszaköltöznénk vidékről Pestre, így akkor már nem lenne ennyi autókázás, ott valószínűleg BKV-val meg lesz oldva a közlekedés munkába.
(#185181) tboy93 - Ha sosem tudod feldolgozni, akkor engedd el a dolgot. Én legalábbis ezt szoktam tenni, ha valakit nem értek meg, van ezernyi más dolgom, felesleges idegeskedni...
(#185182) dj79 - Igen, jól jön a gyerkőcnél, pláne ha majd jön a második. Elég csábító ez a 3+7 év, bár biztos minden hülyeségnek meg kell felelni hogy 10 évig járjon a garancia.(#185183) vzsryl - Megnézem magamnak, nem is hallottam még erről. Köszönöm a tippet.
Jobb lehet egy Nissan Qashqainál? Újonnan nem hiszem, hogy beleférne, használtat nem sokat látok, de amúgy tetszik. -
vzsryl
nagyúr
válasz dudi6 #185193 üzenetére
Az új Korando egy friss fejlesztés, tehát kb egy generációval fejlettebb a Nissannál, ráadásul nagyobb is és jobb a felszereltsége azonos árban. 6M-ért a mezlítlábas verzió se rossz, de még egy fél milkával best buy.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kisza25
félisten
válasz SpaceKombajn #185185 üzenetére
Már miért vennénk az új autóra a legolcsóbb gumit
Szerintem keversz minket a használt prémiumot vásárlókkal
Alapból azzal használod, amivel megkapod, csak télit veszel hozzá, én most klebert vettem, korábban contit, de ide télre még ez is túlzás, se hó, se jég nem volt[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Gombinyó
őstag
válasz dudi6 #185193 üzenetére
Szerinted jobb választás lenne egy 2014/15 -s Qashqai mint egy új hibrid SX4?
Semmiképp! Abból az időből max dci-vel vennék. Én az újra gondoltam, az 1.33Tce motorral, az egy kellemes párosítás. Qashqai helyett amúgy inkább Kadjart néznék, ugyanaz a platform valamivel olcsóbban, újonnan is talán befér a keretbe. -
marcusa
addikt
válasz tboy93 #185186 üzenetére
Köszönöm szépen! Az egyel korábbi Accord annyira nem tetszik, ha azt meglátom, nem jön elő bennem a birtoklási vágy... Az viszont pozitív, hogy nincs kettőstömegű. Köszi!
(#185187) molnarpeter
Dízelt nem annyira szeretnék, ha egy mód van rá. Köszi neked is!:-)
-
MM
őstag
válasz dudi6 #185193 üzenetére
Ahogy előttem is írták, Quashqai helyett nézz körül inkább a Kadjar-ok között a HaHu-n.
Még van jó pár beragadt 2019-es autó a szalonokban, bemutató darabok, vagy 0 km-esek, ezek már a faceliftesek, az alap 1,33 TCe 140 motorral. Legtöbb tavaly forgalomba lett helyezve, de a szalonból tudod venni, és az alap 5 év 100e km garanciával 3,5-4 év használat után még kis garanciával jó áron ki lehet szálni belőle.
Hasonló utat jártunk be, céges kombi mellé 2. családi autónak kerestünk kicsit emelt gépet, amiben el is lehet férni, tavaly év végén. Vitara/SX4 nem rossz, de Megane 4 után beleülve azért a Kadjar sokkal otthonosabb, és nagyobb is, így az lett. A Suzuki készletek pedig ki voltak már fosztva egyébként is.
(Ráadásul kedves Feleségem legfontosabb álma is valóra vált, van CD lejátszó az autóban... )
Nekünk sikerült egy Zen-t extra jó áron megcsípni, de normál használatra az alap Life is teljesen OK!
Egy tolatóradart érdemes még utólag belerakatni, a gyárit beteszik márkaszervízben ~50K-ért.10-15e km-re tervezünk vele évente, eddig is annyit ment a családi gép.
2 hónap után ~8 litert kér átlagban, 60% autópálya, 40% agglomeráció 5-15km-es utak.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tboy93 #185181 üzenetére
Mért ne lehetne szempont a fogyi?
pldadat alapul véve évi 230k a difi. Az pl 2hét fizetés netto bére. 2 hetet dolgozol minden évben amíg megvan a kocsi "ingyen" azért mert te a többet fogyasztót vetted.
vagy lemehettek 10napra balatonra gyerekestül ennyi pénzből. vagy 2hét balatonra leküldöd őket. 2hét nyugi.Más meg kigombolja azt az évi 230Kt üzemanyagra meg megvételnél a pl +félmisit + adókat+ évente a biztosítás difit mert előzésnél kevés az 1.0 TSI 115LE és 200nmje és kell neki az 1.5 150 sött a 2.0 250+leje. Előzésen kívül meg sok értelme nincs annak a sok kidobott pénznek. Kinek mi.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest