Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 426os

    őstag

    A hasonló kategóriájú/korú autóknál akkora különbség van a jó nagybenzines/turbós és a dízel közt, hogy abból kijön egy kisebb generál. A nagybenzines meg ritka is sajnos, illetve ugyanúgy "sokat" pörög pályatempónál. VAG Tsi nincs ennyiért vagy ha van, akkor arra még költeni kell rendesen, egyedül T-jet fér bele, de az is neccesen és még ott is van pár típushiba (BravoII). 147 vagy éppen Leon/Toledo akadhat 1M környékén olyan is, ami ELVILEG okés, de ha hozzá is kell nyúlni bőven marad rá. Ha már meglenne a dízel autóm nem félnék most a szabályozástól, de így vétel előtt nagyon dilemmázom, hogy okos dolog-e most ilyet venni, annak tudatában, hogy utána rendberakom és legalább 2 évig nem szeretném eladni.
    Gombinyó: Eddig abban a hitben voltam, hogy az 1.9 pd-k azok csa keur3-masok, de most nézem, hogy már 4-esek, ha helyesek az adatok. Ezzel mondjuk tényleg képbe kerülhetnek ezek a Seatok is. Eur4 alá nem adnám dízel esetén.

    .

Új hozzászólás Aktív témák