Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz #94529552 #139002 üzenetére

    Nem érdemes gázosítani, ahhoz rengeteget kell használni, hogy visszajöjjön az ára.

    4hengeres motor gázosítása tokkal vonóval friss vizsgával negyedmillió körüli összeg. Az sok? Mennyibe is kerül random dízelbe az új részecskeszűrő márkaszervíz óradíjjal? Vagy egy kettőstömegű csere? Vagy egy turbó felújítás/csere? Netán egy jó kis üzemanyag vagy befecskendezőrendszer hiba elhárítása? Ezek már rég nem kamrás dízelek amibe beleborítod a vasárnapi rántott hús + sült krumpli kombó alól a használt étolajat és kellemes illatfelhőben úszva elgurulsz a naplementébe. Ha bármi összeszarja magát abban a bmw-ben amit linkeltél úgy röpködnek a százezrek, hogy csak úgy kapkodod a fejed. Ezzel szemben ha az ember vesz valami 2.0-2.5 szívóbenzinest 250k-ért beledobatja a gázt és máris annyiból eljár vele mint egy dízellel. És nem kell odafigyelni hogyan hajtod, nem csörömpöl, nem szennyez, és persze nyugodtan alszol mert relatív olcsón cseréltethető javíttatható a motorjában minden ha beütne a gebasz. Ez egyetlen ezredforduló után készült dízelről sem mondható el. Ha belenyúlsz egy lelakott visszapörgetett alaposan kiglancolt dízelbe (kb. minden harmadik ilyen) garantáltan inged gatyád rámegy tökmindegy milyen gyártmányról van szó. Benzinessel nem tudsz úgy árnyékra vetődni na meg rendszerint olcsóbbak is mint a dízelmotoros társaik. Ha meg eleve gázos kocsit keres valaki kapásból nulla pluszköltséggel bele tud ülni.

Új hozzászólás Aktív témák