- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Apple asztali gépek
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Smani
senior tag
Nincsen. Egy adásvételi vaneg egy biztosítási papír/csekk.
-
Teasüti
nagyúr
Sziasztok!
Gyors segítségre lenne szükségem - no nem autóvásárlásban!Egy VW T4 Transporter spirálrugójáról kellene megtudnom minél többet, ami a gyári anyagminőségét illeti. Van nekem egy ilyen törött rugóm, amit megkaptam káreseti feladatnak és laborvizsgálatoknak lesz alávetve. Viszont nem tudom mivel összehasonlítani az eredményeket.
Tudnom kellene a hozzávetőleges anyagösszetételt, gyártás folyamatát, mechanikai tulajdonságokat (keménység, szilárdság), jól jönne egy alkatrész rajz, ilyesmik.Hol kaphatnék segítséget, van ph-n ilyen topik?
(Ide írtam, mert itt elég nagy a forgalom )Vagy milyen fórumra kellene regisztrálnom, ahol tudnának ebben segíteni?
Köszönöm előre is!
-
hobizoli
nagyúr
A "bitang" meg 13.1sec alatt verette le most hetvegen a 402m-t full gyári bőrbelsővel a fedélzetén.
Az kicsit jobb ido, mint a 7sec kilora, mert 8.5sec alatt mar 132km/h-re gyorsul 201m-n.
[link]Es a motorja "gyari" belü, nincs benne se aranyaru kovaszosdugo se H-beam hajtokar, se semmi.
Nem ugy, mint a faszkalap cheater hondasok csalos motoros autoikkal -akinek nem inge...-, akik eloadjak a B20-s motort B16 hengerfejjel 1.6-snak (ákom-bákom B16A2 beutesel a blokk elején...5chr-bol 2 nincs egyvonalban), csak az a furcsa, hogy nem birjak feltenni ra a vezermuburkolatot rendesen, amikor az gyarilag pedig az osszemegy (B16 blokk B16 fej eseten, de B20 blokk B16 fej eseten ismert, hogy az a resz nem megy ossze)
Az egyik odajott csodalkozni, hogy hat ez hóóógy???, aztan csak kozoltuk vele verszivaskent, hogy motorod arabol amit igy is legyozott, 25-30 ijen motort lehet venni papirral (annelkul meg ugy 40-45-t).
Meg, hogy 450Nm-t tol egy 1.6-s turbo motor 1.5bar alatti nyomason, ami kozel 300Nm per litert jelent.
425LE 6700-n az 450-460Nm fotengelyen 6700-nal, ott, de ennel lejjebb meg lehet tobb is az.
Azert a gyarak sem ennyire hujek, de az o gyari 1.6 turboik vmiert nem tudnak 1.6-bol se 300Nm-t -sot, azt is inkabb 2 literbol-, nem hogy literenkent 300Nm-t es szinten 1.2-1.3bar-n jarnak overboost-ban ok is
Es ezt olyan megbizhatosag mellett, hogy hozza sem kell nyulni.
WRC-ben urtechnikaval felszerelkezve meg akar reggelig szerelnek bazzeg egy 20km-s etap utan.Vagy szarul volt kalibralva pad, amin mertek, vagy nem 1.6-s az a motor (sem), hanem pl 2.0-s, ami azonnal megmagyarazna ezt az anomaliat, miert birja el, meg miert ennyire eros.
De pl B sorozatbol gyarilag 2.1-s a legnagyobb 2057ccm-l (B21), es akkor ott meg johetnek a stroker kit-k meg a gyari tulmeretek.
Aztan ha vki van akkora pofatlan amekkora, akkor egy kozel 2.2-s turbo motorral is benevez 1.6-ba.[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
!Overdose!
őstag
válasz hobizoli #13759 üzenetére
Kis kiegészítés:
Azt hiszem B20A-ra éa B21A-ra nem megy fel az B16A2 hengerfej. A B21A* egyébként USDM 3gen Prelude motorja. Nem hinném, hogy sok van belőle itthon. Amiből a B20/B16 "hybrid"-eket szokták csinálni az B20B*, CRV motor.
Nem mellesleg 100%-ig egyetértek. Egyszerűen elképzelni sem tudom mi vesz rá egy embert, hogy komolyabb mértékű szívótuningba kezdjen.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Rick4
félisten
válasz Louloudaki #13718 üzenetére
A 2M-ból mér lehet kisebb, de erősebb kocsit is venni, akár egy régebbi S4 V8 is belefér, de elgondolkodhatsz egy W129-es Mergán is. Egy 500SL ma is minden igényt kielégít. a 94- 95-ösök évjáratban, motorméretben kb egyárban vannak egy Firebird-del, és amerika ide vagy oda, én a Mercit venném ugyanannyiért.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
MunezXBK
nagyúr
De Ő tűzmadarat szeretne...
-
nagyúr
válasz !Overdose! #13760 üzenetére
Látod ezt én se értem. Sok eredményt úgyse tud elérni csak a pénz megy...
Més que un club!
-
8th
addikt
válasz hobizoli #13759 üzenetére
Ha már az ügyeskedéseknél tartunk Piroska dízel Puntójával sem volt valami kerek a hétvégén. Street dízel kategóriát túl könnyen nyerte de ami igazán szemet szúrt az az, hogy az eddigiekhez képest feltűnően kevés volt a füst. Eddig 14 közepe-alja időket ment most hirtelen javult több mint egy másodpercet és a füst is eltűnt (nitró?). Mi mástól javult volna egyik napról a másikra több mint egy másodpercet? Street kategória... az. Aznap 4x futott 13,2-es időt 170-172 közötti célvonalival olyan gumival amiért street kategóriában fejlövés jár. De neki szabad. Gépátvételnél pl. fel sem nyittatták a motorháztetőt csak megkérdezték, hogy street-be nevez-e és tovább engedték. Elég érdekes. Meg ott volt tavaly előtt a bordó kocka ladás gyerek aki egy közel két literesre fúrt motorral nevezett 1.6-ba. Isten ments, hogy bántani akarnék én bárkit is de az ilyen és az általad leírt húzásokra őszintén szólva a tököm se kíváncsi. Ezért is nem járok ki már hatodik éve.
...
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #13760 üzenetére
Par eve ket PGT-s havercsavo is Civic VTI-re valtott
Egyik 5gen 3D VTI masik 6gen 3D VTI
Az 5gen szivo, a 6gen turbositott lett, mindketto motorja 7(!!!) szamjegyu loveban volt.de ezt ugy kepzeld el, hogy 5gen hatso kerekive kozben ugy volt kijavitva, mint egy okadmany, odahegesztve egy darab lemez meg lefestve feketere, nem is kovette a gyari ivet belul meg ulesek karpitjai szeszakadva, meg foszlik a szivacs belole, de vkinek ez nem lenyeg...
Barmilyen hihetetlen az 5gen motorja kerult tobbe ugy, hogy az "csak" 215LE lett ITB-vel, a 6gen meg 260LE-s lett (akkor, azota mar persze tobb)
Persze a turbos mar 4500-tol tolt, a szivo meg 8000-nel valtott meg csak VTEC-t es 10000-g forgott.Aztan a szivo fel-haromnegyed ev alatt masodszor rogyott le nullara, akkor nala be is fejezodott a Civic tema, es most egy turbos Ódi a nyero
A turbosban is mar a min a 3. belso dolgozik.
(es az elso motor kerult bele 1M+-ba).több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Az mar multkor is 13-s idoket ment, sot, tavaj is
A sok fust csak lassitja az egest, meg megszorulnak tole a turbo geometria lapatjaiEgy haranggorbet kell elkepzelni, aminek a csucsa a max teljesitmeny, amikor meg eppencsak fustol, akkor van max teljesitmenytol egy kicsit a dusabb oldalon (ez a jo), de benzines is tud fustolni, ha tul dus (AFR11), es nincs is annyi ero benne, mint AFR12.3-nal).
Onnan tovabb dusitva csak a fust no tovabb es csokken a nyomatek, amitol az ebbol szarmaztatott loero is kevesebb lesz
több drón kell ;P
-
Rick4
félisten
az eddigiekhez képest feltűnően kevés volt a füst. Eddig 14 közepe-alja időket ment most hirtelen javult több mint egy másodpercet és a füst is eltűnt (nitró?).
20% benzin a gázolajhoz, és láss csodát..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
hobizoli
nagyúr
az 5 hengeres Bravo HGT motor belefer a mk2 bodeba mondjuk
es az 5 hengeres Marea JTD is be kell ferjen akkor odade 4 hengerbol 2 liternel sokkal nagyobbat nem nagyon lehet osszehozni, mert eleve mar leghosszabb loket van 1.9-snel is Az meg asszem meg ugyanaz a kategoria lenne akkoris
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
A sarganak siman nyitva volt a reaktortere, es barki megnezhette, aki csak odament, nincs benne semmi titkos.
Ha vki esetleg ovni akarna, hajra, abban nyugodtan ki lehet merni azt a motort ccm-re is, de ha vki annyira feszul meg akkoris, a hengerfejet is leszedhetik rola akar.
Asszem ez kint nem sok autorol lenne elmondhato.
Es meg igy is nyert...ez a vicc.több drón kell ;P
-
Varoz
addikt
Milyen Punto ez?
Smaniés erről a lehegesztett Puntóról van cikk is?
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Qru
MODERÁTOR
Pöpec, engem haver (mod: aki amúgy fórum társ) ebben a Puntóban vitt egy kört múltkor. A végén közöltem vele, hogy vigyen még egy kört, eskü fizetek érte.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
fullextra
tag
válasz !Overdose! #13784 üzenetére
eddigi legkellemesebb GT-m.
nekem is a 3as E46 kupé volt a másik lehetőség(max: 25i-193Le), aztán ez lett, és valahogy nem csalódtam, sőt
-
Varoz
addikt
-
Dare2Live
félisten
Ha vki LPGs autót szeretne ami olcsó és sportos annak ajánlom...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Varoz
addikt
válasz Dare2Live #13788 üzenetére
LoL, Zsiguli motor.
Láncos, örök élet meg egy nap.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
addikt
Mert nem értesz hozzá.
Egy zsiguli elnyűhetetlen. A láncos motor meg alapból többet bír.
De hajrá.
(Még traktort is szoktak csinálni belőlük. )De tudom, egy Punto gázzal sokkal többet ér.
laszlo168Neked se sok ladád lehetett. Nem baj elnézzük.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
addikt
válasz !Overdose! #13796 üzenetére
Persze, ha rallyztak vele.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Tökmindegy
senior tag
Bocs hogy belevakkantok,de úgy kb volt vagy 10 orosz masinám,és biza azok a motorok 150 ezernél mentek a gépműhelybe. 100 ezernél volt,hogy a bütykös tengely kör alakúra kopott.A többi nyűgjeikről nem is beszélve. Az igaz,hogy egy gömbfejcserét az utcán leállva is megcsinált az ember és az alkatrészeket még egy trafikban is árulták. De ,hogy nem volt elnyűhetetlen az tuti
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- AliExpress tapasztalatok
- Sorozatok
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Befagy az egész gép
- Call of Duty: Black Ops 6
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest