- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Házimozi belépő szinten
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- SSD kibeszélő
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bull Boss
senior tag
-
Kornel
veterán
válasz Bull Boss #13403 üzenetére
Szerintem elég bátor vagy, és akkor finoman fejeztem ki magam. Az tény, hogy igénytelen kocsi, de már az is necces, hogy 10e helyett 15e km-enként cserélek olajat... váltóolajat meg le fogom cserélni 120e km-nél, mert érezhetően jobb volt, amikor 60e km-nél kicseréltem... egyszerűen elhasználódik, ezt tudomásul kell venni. Mondjuk ha tényleg kibírta így is, akkor lehet leszarom
-
Bull Boss
senior tag
eneost teszek bele higyjétek el kibirja. ez egy maszlag hogy 15ezrenként cseréld az olajat... persze a tescos olaj lehet 10eszret se bir ki.. engem nem érdekel a km. a szinét nézem meg a sűrűségét és ha az jó akkor marad is benne a váltóolajat meg minek cseréljem, ha kapcsol szépen? nem recseg, pontosan vált..
-
Rick4
félisten
Nagyon trükkös az eladó, csak a rendszámkitakarós technika a harmadik képnél már nem működött. [link]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Bull Boss
senior tag
jaja üvegpohár 4el ablak, el tükrök, klima, minden műxik rajta mai napig. Városba 6L a max! országút 5.5. Jah amúgy 4000felett váltva nem veszi be a sebességet, igy csak városban használható, de anyunak ez sosem okozott gondot ő az, aki nem mer felkapcsolni 5.be mert nehogy visszaváltson rükibe.. asszem vannak még ilyen asszonyok
-
Rick4
félisten
válasz Bull Boss #13407 üzenetére
engem nem érdekel a km. a szinét nézem meg a sűrűségét és ha az jó akkor marad is benne
Az totál lényegtelen, hogy az olaj kokszlebegtető képessége esetleg nulla, ezért az nem az olajban ül, hanem olajsár formájában lerakódik, az olaj meg tiszta marad, ugye? Az se számít, hogy a kopott gyűrűk mellett hidegindításkor lecsorgó benzin hígítja az olajat, ami ezek után tiszta lehet, de hogy a csapágyaknak nem használ, az biztos. Tőled se vennék autót
Váltóolajat meg ugye minek cserélni, hadd karcolásszák csak a mikroszkopikus méretű fémdarabkák a váltót odabent.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Bull Boss
senior tag
válasz !Overdose! #13424 üzenetére
nekem hozni szokták.. és azt mondja a srác hogy szintetikus
-
neduddki
nagyúr
válasz Bull Boss #13412 üzenetére
HI!
10w-40 na abban eg nem lattam szintetikust, mutad legyszi
udv
neduddki
mod: !Overdose!: latom felakadtal:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Rick4
félisten
-
Smani
senior tag
válasz !Overdose! #13424 üzenetére
Jólvan már. Néha hiba csúszhat a vetítésébe is nem?
-
neduddki
nagyúr
válasz zoo8800 #13427 üzenetére
HI!
kormanyrul hun esembe, tud ki jofel ormanyboroozt, akinek latta tapitotta a mnkajat es tenyegl baba?
masik: LM es casrolon kivul van meg masnak is a3/b4-08as olaja?koszi
udv
neduddki
mod: Smani: Fuchs 10w-40eset is mindig szinetikusnak arujjak hordobol:- (
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Szplöttyy
senior tag
Fogalmam sincs, hogy bírja, egy Renault Espace 2.0 16V-be raktuk. Hát, 100% etanol, ment. Aztán egyfre furábban, elkezdett 3hengerezni néha. Olyankor nagygázra természetesen durogott is mint a szemét. Aztán késöbb elkezdett kéthengerezni, mégjobban durrogott, addig csak villogott a check engine, aztán volt hogy csak 1 henger ment, kistraktor hang, 4ezernél engedtem a kuplungot 1esbe, hogy ne fulladjon le, de 5ezer felett kisimult Fura hangja van, mikpor 1hengerrel tilt 6500rpm-nél. Aztán így ment pár napot 2-3hengerrel, durrogott, meg minden, aztán utána már nem villogott, hanem világított a check engine, meg zörgött a kati is, gondoltuk kivágjuk alóla, de előtte, utána is van lambda szonda. Valszeg a durrogástól megfáradt.Meg előtte hegesztgetve lett a váltó, mert 1esben 6500nál kivágtam a kuplungot és kicsit széthullott, szerelő megtákolta, szószerint, mert nem volt bontott váltó, azt mondta 50-60km-t bír, adjuk el azonnal. Azzal a váltóval még 200km-t húztunk egy ladát, fél méteres patakon mentünk keresztül, 198km/h M7esen, hátramentebe "J-turn", gumifüstölés, kézifékezgetés, persze akkor még jó volt a motorja is. Aztán a végén összetört, csehek vették meg, persze szerintem nem tudták, hogy a motor/váltó szar, beltél is kuka, bár azt látták, meg a futómű is szar. Soha nem hittem volna, hogy egy családi kisbusz ezeket kibírja.
Ez is csak erősit engem abban, hogy a ~1995után gyártott autók mind túl vannak méretezve, és legyen bárki is a gyártó, és bármelyik modell, sokkal többet kibírnak, mint azt hinnénk.Mod: Üzemanyaghoz annyit, hogy nekem mindegy ki mint honnan vesz, meg mit adalékol, én érzem, mikor Auchanos benzinnel, előzés közben, 3adikba 5500fölött nem forog, és majdnem meghalok, Shellel pedig vagy ÖMV-s el, pedig szépen forog 7000ig. Meg mostanába már nem szoktam tele rakni sem, de akkor még jobban lehetett érezni, de így is érzem, hogy 2rugóból sokkal kevesebbet megyek, mint mondjuk a Shelles két rugóból.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
m3tr0
senior tag
válasz !Overdose! #13424 üzenetére
Szerintem fölösleges reagálni rá, mert úgy kamu ahogy van.
A 40 ezres olajcserével meg 200 ezres ékszíj cserével, nem is beszélve a gyári kuplungról..
Hagyjuk már ezt. Csak azért is írja ezeket,hogy felháborodjunk rajta,hogy mekkora faszság.
Mert ez az.Vezérlést meg nem is cseréltek rajta nem? Mert ha az olajcsere maszlag, akkor a vezérlés amit 120 ezer km-re terveznek az simán elmegy 700 ezret..
"Jah amúgy 4000felett váltva nem veszi be a sebességet, igy csak városban használható, de anyunak ez sosem okozott gondot" Jaa...ezért sem kell váltóolajat cserélni..minek is azt.
Azt nem tudom,hogy ezek miért most találtak ide...
Ide járnak trollkodni.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
-
válasz Bull Boss #13437 üzenetére
De ez most hogy jön ide???
Nem azért kell pl.: vezérlést cserélni, mert olasz, német, japán, francia, stb.....hanem mert elhasználódik.
Nyilván függ a körülményektől is, de azért olyan 10 év meg 100k km utáni futással, már nem fog jól kinézni a vezérműszíj, természetesen autógyártótól függetlenül.Nekem csak annyi a furcsa, hogy jó legyen 500k vagy 700k km, mivel itt Miskolc környékén laksz és azt írtad városban van használva, azért a futóműnél a szilentek, gömbfejek, stb....nem hiszem én sem, hogy nem lettek cserélve, hiszen én is itt lakom és ami itt van, azt nem nevezném útnak.
És ugye az idő az ami problémás, mert nem egy 2-3-5 éves autóról van szó, ott még lehet elfogadható lenne az, hogy nagyrészt gyáriak az alkatrészek ilyen futás mellett is, de így nekem is meredeknek tűnik.
A másik, hogy ha valóban városban használja, akkor azért az a kuplung...háát...nekem 306k km van benne, 80% autópályán volt belőle, a többi 20% fő út/város és bizony már kezdi megadni magát a kuplung (mondjuk ez biztosan azért lehet, mert szar francia... ). Városban pedig, ugye nagyobb az igénybevétel...Mind1, végül is nem kötekedésből, csak tényleg nagyon furcsának tűnik amit írsz....nem lehet, hogy még csak 2x fordult át az azóra???
Bár amikor én is beírom valahova, hogy a "szar" francia dízelemben 300k km után még gyári/bontatlan a turbo, rám is furán néznek....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Bull Boss
senior tag
mycso én láttam már pár autót... Nem hirdetem azt, hogy igénytelenül kell bánni az autókkal félreértés ne essen. Én csak azt mondom, a régi swiftek motorja felépitése tényleg ennyire massziv és strapabiró. Egy olasz vagy francia kocsi ennyi kilóméterrel már újra lenne hasznositva... de tényleg Flame OFF, ha szeretnéd szivesen odaadom neked egy körre megnézheted hogymegy hisz itt vagy közel
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz laszlo168 #13441 üzenetére
Úristen..a másik okostojás.
Á...hagyjátok,fölösleges. Abban is minden gyári még gondolom és abban is 500 ezer van.
De komolyan, ezek ketten honnan találtak ide? Kiutálták őket a többi topikból?https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Házimozi belépő szinten
- Marvel Snap
- ASUS routerek
- Hobby elektronika
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest