Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #10726912

    törölt tag

    válasz hobizoli #105147 üzenetére

    Én ezt értem, és sejtettem is. Nem írtam az ellenkezőjét. Ezt régóta teszik az autók. Arra céloztam, hogy fagyos időben eléggé megkínozza a fagyott akkut a fagyos blokk tekerése. Ehhez több erő kell, mint a pluszos időszakban. Fagyott állapotban a leadott Amper és a felvevő készség is csökken az akkunál. Ha valaki egy-két hónapig jár rövid távokat, anélkül, hogy töltögetné az akkut pár hetente, akkor az izzitás alatti és előtti világítás és helyzet jelzőzés az amúgy is gyengülő akkuból történik, tehát csak hátrány, véleményem szerint nem elhanyagolandó. Én erre próbáltam célozni. Sőt, a gyújtás ráadása előtt le szoktam kapcsolni a fűtést is, és télen a rádiót is kikapcsolom, hogy semmi ne merítse a hideg akkut álló motornál. (most momentán egy 1.4 benzinesnél teszem ezt, 44-es akku van benne, könnyedén le tud merülni egy két hónap hideg indítózás és rövid járat után).

Új hozzászólás Aktív témák