- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Autóhifi
- TCL LCD és LED TV-k
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #104252 üzenetére
Az... nem szoktam gerjedni, de ez tényleg csodaszép.
-
hobizoli
nagyúr
válasz runner 125 #104254 üzenetére
a piros az az utcai verzioja az S4-nek, amitol a racse valtozattal lehetett menni egyatalan a GroupB-ben
nem sok keszult belole, mert a kovetelmeny szerint min 200db-nak kellett lennie belole utcara is, es hat sokkal nem is csinaltak belole tobbet, meg nehanyat azokbol is ujrahasznositottak versenyautonak
ehhez kepest pl a Ferrari F50 is mar egy kesz tomegmodell
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz runner 125 #104254 üzenetére
Toivonenn-k egy ilyen zuhantak egy szakadekba Crespo-val, amiatt lett betiltva az egesz GroupB is
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #104252 üzenetére
mk1 UnoTurbo ie kmoraegyseg piros szamlappal
meg Alcantara belsotöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #104250 üzenetére
A Stradale nem csak pirosban volt. Ennel mar csak a Hyena ritkabb, 24 darabot gyartottak belole, egy az egyben Integrale hajtas, +30 loero tarsasagaban.
Az Uno turbo szamlapja egyforma meretu karakterekbol all, ebben pedig minden masodik kisebb/nagyobb, Deltaban es Prismaban volt ilyen.
nesa: 2,5
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #104261 üzenetére
Facebook-n lattam tavaly, hogy csinaltak egy replikat az eredeti sablonokbol legyartva
Hyena meg vmi Zagato(?) gyartmany volt asszem, sokkal jobban hasonlit a mk2 Delta-ra, mint az mk1-re, mintha a kupe valtozata lenne annak, lejjebb van a teteje...vagy a gyar csak feljebb rakta a mk2-ét
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #104263 üzenetére
ez nem szokott...
pedig ezekre nem utcai gumit raktak, hanem rendes slick-tThe car's 1,759.3 cc four-cylinder engine combined supercharging and turbocharging to reduce turbo lag at low engine speeds.[1] Officially, the car produced 480 horsepower (350 kW), but some sources claim that the Delta S4 produced about 560 horsepower (417 kW). In 1985, Lancia engineers tested a S4 engine under extreme conditions, reaching 5 bars boost, developing around 1000 horsepower. An engine capacity multiple of 1.4 was applied to forced induction engines by the FIA and the choice of 1,759 cc put the S4 in the under 2,500 cc class, which allowed for a minimum weight of 890 kg (1,962 lb)
...
The all-wheel drive system, developed in cooperation with English Hewland, featured a centre differential which allowed for between 60 to 75% of the torque to go to the rear wheeltöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #104264 üzenetére
Mobilen volt fent tavaly egy replika, illetve most is van egy prototipusnak hirdetett peldany.
Ebbol volt meg a Delta S4 ECV, 1000 loero es 320 feletti vegsebesseg. Ugyan az a kettos toltesu motor, VW-nek nem kellett messzire mennie az otletert.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
maggi1886076
addikt
"Horváth úr szerint a Focus TDDi a legbetegesebb Ford, adagolót és generátort nem tud eleget tartani"
Nesze neked Ford!Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
hobizoli
nagyúr
[link] vótmá?
több drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
válasz maggi1886076 #104271 üzenetére
Mindenki tudja hogy a ford szar.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maggi1886076 #104275 üzenetére
Azt a legendásan szart a franciáktól veszik, aminek szintén semmi baja, azon kívül, hogy kicsi rajta az olajkád és 3,2 liter olajba 25 000 km-t akarnak tekerni.
-
Agostino
addikt
válasz maggi1886076 #104271 üzenetére
tc... a hiteles autós újság! lassan írok rá egy scriptet hogy a div-jük is blokkolva legyen indexen
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
nagyúr
válasz runner 125 #104254 üzenetére
Randa. Az elődje a 037, na az igen, az autofellálós...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
kenguru99
aktív tag
Van esetleg forrásod erről? Mert egyszrűen fizikai képtelenség ez a régóta terjedő legenda. Az 1986-os vb győztes mclaren 540kg volt benzin és pilóta nélkül. 850 lóerős versenyen (edzésen 1000 lóerő körül). A delta S4 meg 890 kilós és 560 lóerős volt 1986-ban. Ha csak a súly lóerő arányt nézzük már akkor is nyilvánvaló hogy a leglassabb formula 1-es autó nyomába sem érhet soha. Nem beszélve a futóműről sokkal magasabb súlypontról.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz kenguru99 #104282 üzenetére
Attetel is szamit, forrasok pedig 2,4-2,6-ig mindent irnak.
A Delta HF Integrale 215 Le 1300+ kg es 5,6 0-100, es ez csak az utcai valtozat. Az A csoportos rally verzio pedig 3-4 kozott gyorsult, es meg az is gyengebb volt mint az S4.Ford RS2000 ugyan ezt tudta, ugyhogy egyaltalan nem lehetetlen adatok.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Dare2Live
nagyúr
hamár Ford.... az 1.0ról vmi tapasztalat van már?
Fiestaval mentem egyet, nagyon komoly ez az 1500-4000ig 170(200)nm... és így megállt 5.7ből.
Szokásos használattal ez nem enne többet mint az 1.0as yaris ~5l körül miközben yaris 4000rpmen tud 95nmet ez meg ugye 1500-4000 közt végig 170(200)al húz.100+125LEs verzió átlaga sprit szerint 6.1l [link] azaz másnál is ez van.
szerk: Egy dauertestet már megnéztem ott motor rendben volt. [link]
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kenguru99
aktív tag
válasz Integrale #104283 üzenetére
Nem, az áttétel semmit sem számít (ez így sarkítás, de nagyon keveset). Álló helyzetből gyorsulásnál egy nagyon rövid ideig előnyben van a négykeréhajtás miatt de ennyi. A kis önsúly, az alacsony súlypont és a több mint kétszeres súly lóerő arány - mind a az f1-es autó javára - kizárja, hogy megközelítsen a versenypályán egy formula 1-es autót.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz kenguru99 #104282 üzenetére
de a S4 4 kerekkel sokkal jobban ki tud gyorsitani, az F1 autonak meg azert van eros motorja csak, hogy a direkt rossz aeroja ellenere, ami a sebessege mellett az utra nyomja is tudjon relativ gyorsan menni
F1-srol leveszed a szarnyakat vegsebessegre gyorsul vagy 30-t meg csak utana nem tud ugy kanyarodni mar ahogy a szarnyakkal az utra preselve tudott
több drón kell ;P
-
kenguru99
aktív tag
válasz hobizoli #104290 üzenetére
Fantasztikus, hogy megmagyarázod, hogy egy nehéz és gyenge (formula 1 hez képest) és magas súlypontú rali autó jobb lehet egy formula 1-es autónál. A formula 1-es autónak _direkt_ rossz aerodinamikája? A légellenállása, na az rossz. A jó aerodinamika már régóta az f1-es győzelem záloga. És pont az nincs egy raliautónak.
-
Integrale
veterán
válasz kenguru99 #104292 üzenetére
0-100 nal a legellanallas meg nem akkor tenyezo, a magas sulypont meg plane nem. Hidd csal el, hogy letudja ennyi ido alatt, nezz videokat, turd a netet, Audi S1, Peugeot 205, Ford Rs 2000 mind 2,5 korul vannak.
Masreszt a f1-es autoknal a vegsebesseg is egy szempont, rallynal nem igazan, erre irtam, hogy az attetelen is sok mulik, nagyon is sok.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
kenguru99
aktív tag
válasz Integrale #104294 üzenetére
Értem. És ezt kérdezte vagy vitatta valaki ? Onnan indultunk ki, hogy a lancia delta S4 1986-ban olyan köridőt ment egy versenypályán ami egy szinten volt az akkori formula 1-es autókkal. Csak sajnos ez lehetelen. Erre mutass egy videót (régit újat bármilyet). Tehát kérek 1 videót. Egyet ahol versenypályán egy bármilyen rali autó olyan köröket megy mint egy F1-es.
-
hobizoli
nagyúr
válasz kenguru99 #104292 üzenetére
OK, akkor ugy irom, hogy az F1 auto motorteljesitmenyenek jelentos resze a rossz legellenallasa lekuzdesere megy el
ugyhogy hiaba van elvileg jobb tomeg/LE aranya, itt az nem igazan szamitmeg az F1-s auto nem tud kanyarban nagyon gyorsitani, mert kitor a segge, az osszkerekes rallys meg tud keresztben is kanyarodni akar erobol, meg eles kanyarba kezifekkel beesve is fordulni
80-s evekben meg nem voltak annyival sokkal gyorsabbak az F1-s autok, mint ma, a hungaroringen pl hiaba voltak ott a kozel ezer leoros turbos F1-sek is, 2 ora alatt nem ment le a verseny es azert kellett mar leinteni oket
S4-nel nem vot turbo luk sem, alul fujt a kompresszor benne, amikor belepett a turbo, akkor meg terheles mentesitette a kompresszort, az mindenhol huzott azonnal
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
Na, ha már úgy is mindenki kicsapkodta a hímtagot az asztalra, akkor itt egy mérőeszköz:
új kérdések, időlimites vizsga.
mindenkinek a lelkiismeretére van bízva hány %-ot kamuzik be, nekem az első gyászos 69 a második 85% mindkétszer megbuktam
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Magisk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gurulunk, WAZE?!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Jack Hunter: Egérragasztó
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen