Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Raspberry Pi
- Házimozi belépő szinten
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- 3D nyomtatás
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaja, majd leírom a tapasztalataimat pár hét múlva. Én sem igazán tudom, h mire számítsak, eléggé izgatott vagyok.
Bár sajnos sanszos, h kb két hét múlva vehetem csak át az autót.
"Kipu egyszerűbb, nem pucolod aztán szép fekete lesz egy idő után magától." - csak nem nálam. Egy-másfél évvel/max 20k kilométerrel tervezek ezzel az autóval, ráadásul nagyobb rész tisztán elektromosan.
AMD Power: Lecserélted az Astrát?! - ha jól emlékszem az volt Neked.
Mit vettél helyette?
Szerk.: Közben megtaláltam, gratula!
-
Az nagyon nem az én stílusom. Plusz nem is az én pénztárcámnak való.
Visszaléptem egyet és az ötös helyett egy 330e-t választottam végül. Ez most érzelmi döntés volt, annyira megtetszett kívülről egy bizonyos színkombóban. Mondjuk az 50% nagyobb elektromos hatótáv is mellette szólt (az 530e-hez képest).
"...bármikor visszaalakítható gyárira." - ez a fóliázásnál is igaz.
Az a baj, h a vesén belül zárhatóak a lamellák, és nem tudom, h egy utángyártott hűtőrácsnál rendesen működne-e ez a funkció?! A gyári elég durván van árazva, szval azt inkább kihagynám.
A kipufogóra viszont nincs is gyári megoldás - legalábbis a szalonban ezt mondták.
-
Krómozott veséből (BMW) szeretnék feketét csinálni, szerintetek hogy érdemes nekiállni? Rendeljek egy újat, vagy megoldható fóliával? Illetve ugyanez a kérdés egy krómozott kipufogóvégre: hőálló fekete festék vagy inkább csere? Fólia gondolom felejtős...
Úgy tűnik, h megvan az új kiválasztott (kopp-kopp), de ez a két dolog nagyon bántja a szememet, ezért szeretném mihamarabb orvosolni. Köszi!
-
-
-
válasz
CactuS #194544 üzenetére
Nekem egyre jobban tetszik. Minden irányból.
#194598: +1. A BMW-nél sokszor kritikán aluli a beltér minősége. Korábban volt egy négyes kabrióm, amiben volt bőven kopogós gagyi műanyag elem. Plusz abban az autóban a Dakota "bőr" is elég olcsónak hatott. Viszont szerintem az új hármas/négyes sokat lépett előre ilyen téren (is). Pont ma ültem egyben, meglepően korrekt volt a belső tér minősége. Az Audinál egyébként jóval kisebb a különbség a kategóriákon belül.
Más: Megint meg kellett tapasztalnom, h mennyire nehéz minőségi használt autót vásárolni Magyarországon. Telis-tele van a piac áfacsalt fiatal prémium autókkal, a sérültekről már nem is beszélve. Mai "sérülésmentes":
Röviden: kitört mindkét jobb oldali kerék, plusz sérült a bal hátulja is. Köszi CarVertical! -
válasz
Tsebacsi #194519 üzenetére
Ez igen jó vételnek tűnik, nekem is megakadt már rajta a szemem!
Csak én a mai napig 530e-t kerestem. Amúgy most egy kívülről tök ugyanilyen autóra alkudozok, ami egy kicsit fiatalabb/felszereltebb, de árban nagyon odébb van. Szval elgondolkodtató... Plusz tegnap megcsodálhattam egy pont ugyanilyen M pakettes 330i-t is, úgyhogy most már az is birizgálja a fantáziámat.
Az új (M-es) hármasok mellett a "előző ötösök" kicsit elavultnak tűnnek már nekem.
-
válasz
MC Pite #194482 üzenetére
A garancia kiterjesztésnek semmi köze ehhez!
A BMW Service Inclusive Plus szolgáltatás lényege az, h ne fizess semmit az időszakos szervizekért (5 év/100.000 kilométerig). A "sima" Service Inclusive (ami a legtöbb használt autóhoz jár) ezeket tartalmazza ingyenesen: "Motorolaj-szerviz, ideértve az utántöltést is * Járműátvizsgálás a hivatalos BMW szervizprotokollnak megfelelően * Légszűrőszerviz * Üzemanyagszűrő-szerviz (dízel járművek esetében) * Mikroszűrő-szerviz * Gyújtógyertya-szerviz (benzines járművek esetében) * Fékfolyadék-szerviz"
-
válasz
Tsebacsi #194438 üzenetére
Napok óta használt BMW-kkel szemezek, elég nagy választék van a hivatalos márkakereskedőknél a Premium Selection-ös autókból (2 év teljes körű gari). Plusz ezeknél az autóknál nagyon gyakori a 100.000km/5 év Service Inclusive szolgáltatás is - ami miatt jó eséllyel 2-3 évig a szervizköltségek miatt sem kell aggódnod ha ilyen autót veszel. Szerintem elég jó deal.
Nézz szét a BMW Magyarország honlapján! És ha már BMW: az új hármas nem tetszik Nektek?
-
-
válasz
brumi1024 #194339 üzenetére
A karbon kagylóülés tényleg nagyon jól néz ki. 1.3M-ért ajándék!
Múlt héten láttam az M4 tesztjét a Carwow YT csatornáján, ott azért nem volt vele maradéktalanul elégedett a tesztelő. -
-
-
-
válasz
BigBlackDog #194095 üzenetére
Világos szőnyeg mellé szerintem én is bedobnék az autóba egy váltócipőt.
rbalint88: Nekem fel sem tűnt, h ilyen téligumi van rajta. Ez azért elég kínos egy ilyen autón.
Az M-Packet egyébként nekem bejön ezen az autón. Főleg a hátsó lökhárító plusz a kipufogók. De elég kicsi az esélye, h kifogjak egy ilyet, szval valószínűleg simát fogok venni. Holnap reggel indul a túra, öt vagy hat autót fogok megnézni.focvis: Igen, szombaton elvitték az Audit.
-
Én eléggé rend és tisztaságmániás vagyok, ezért legszívesebben levenném a cipőmet mielőtt beülök egy ilyen autóba.
brumi1024: Megnéztem már kb 100 ilyen autót a hahun és a mobilén, de még nem láttam olyat amiben ne lett volna egy csomó zongoralakk elem.
Középen a szellőzőnyílások körül, a klíma és az audiovezérlő körüli rész és talán a váltó mellett is - ezek a részek szerintem minden általam nézett ötösben zongoralakkosak voltak.
-
OK, megtörtént.
Tsebacsi: A héten megnéztem ezt az autót a debreceni BMW kereskedésben, kívülről eléggé visszafogott, de a belseje nagyon tetszik. Annak ellenére, h full koszosan árulják. Nem tudom, h kinek akarják így eladni?
Egyébként ilyen világos szőnyeggel nem nagyon merném bevállalni. Igazából csak azért néztem meg, mert épp arra jártam, és korábban még nem ültem ilyen autóban. Azt mondjuk nem értem, h miért nem gyártják zongoralakk panelek nélkül ezt az autót?! Audi A6 ugyanez.
MunezXBK: Köszi, megnéztem!
-
válasz
brumi1024 #194009 üzenetére
Köszönöm a gyors választ!
Rákerestem itt az 530e-re, láttam hogy Tsebacsinak volt szerencséje tesztelni egyet, de igazából hosszútávú tapasztalatokra lennék kíváncsi. Illetve esetleg G30 tulajok tapasztalataira. Az a baj, h a BMW Magyarország alapból csak 2 év garanciával értékesíti itthon az új autóit - ami finoman szólva is "megmosolyogtató". Én egy-két és fél éves használt autókkal szemezgetek, de nem mindegyikhez vásárolták meg a plusz 1-3 három év teljes körű garanciát. Ezért lennék kíváncsi arra, h mennyire fontos szempont ez vásárláskor?! Ha jól sejtem eléggé fontos lehet.
-
Sziasztok,
Rég jártam erre.G30-as BMW-t használ valaki közületek? Ma vitték el az Audimat, egy 530e lenne a következő kiszemelt (nyilván használtan). Van más opcióm is, de régóta szeretnék kipróbálni egy plug-in hibridet. Az az igazság, h (elvileg) eléggé passzolna a felhasználói szokásaimhoz egy ilyen autó. Kicsit tartok a BMW-től, mert a legutóbbival nem voltam maradéktalanul elégedett, ennek ellenére hajlok rá, h újra beleüljek egybe. Köszi!
-
-
NDK versenyautó: 100 lóerős rali Wartburgot kínálnak eladásra
A mobile.de-s link a cikkből. Csodálkozom, h ennyiért még nem vette meg senki. -
-
-
-
válasz
kisza25 #176256 üzenetére
Ezekről az autókról jut eszembe! Kb egy hete osztott meg Várkonyi Gábor egy német cikket a FB oldalán: "Egy igazán remek Spiegel cikk arról, hogy a késő nyolcvanas/korai kilencvenes évek képviselték az autózás csúcsát minőségileg. Nem hiába mantrázzuk ezt azóta. Az autók már mindent tudtak, amit kényelmi szempontból tudniuk kellett, a rozsdavédelem és az anyagtechnológia adott volt ahhoz, hogy sok százezer kilométert bírjon egy ilyen autó, és a mérnökök még nem hagyták, hogy a közgazdászok vigyék keresztül az akaratukat a tervezés kárára. A kilencvenes évektől aztán jöttek a Lopez típusú kontárok, és elindult a lejtőn pár évre a minőség, szinte mindenhol, amit a korai kétezres évekre stabilizáltak. Akkor még volt pár arany év, amikor már a mai szempontból nézve is erős, és nem utolsó sorban a kilencvenes évekhez képest lényegesen biztonságosabb autókat csináltak. A 2008-as válsággal, illetve talán még 1-2 évvel előtte lévő évekkel jött meg a végleges fordulat. A könyvelők, a globalizmus és a politika legyőzte a mérnököket. Azóta sokkal többet tudnak az autók, de azt sokkal kevesebb ideig adják nekünk komoly számlák benyújtása nélkül. "
A cikk tényleg nagyon érdekes, és simán olvasható Google Translate-tel (németül sajnos nem tudok): Autos für die Ewigkeit
-
válasz
kisza25 #176244 üzenetére
Köszi!
Hja, kis ráfordítással ebből nagyon faxa belsőt lehet "varázsolni". Nagyon jól sikerült utastér volt ez anno, ez meg is látszik a dizájn öregedésén. Nekem ebből a szériából volt egy ugyanilyen háromajtós A3-asom, több mint 160 ezerrel vettem, de még eladáskor is hibátlan állapotban volt. Nagyon jól bírták ezek az autók. A maiak ezzel szemben... -
-
-
válasz
MasterMark #176216 üzenetére
"Porsche soundtrack"?! Kíváncsivá tettél.
-
-
válasz
MasterMark #176212 üzenetére
Az egy komoly verda! Haladós, gondolom. Hangja milyen? "Morcos"?
-
válasz
MasterMark #176209 üzenetére
Ezt bebuktam, Te nyertél!
Milyen autó, milyen motor? -
válasz
MasterMark #176145 üzenetére
-
válasz
BigBlackDog #175007 üzenetére
Azért nem kis mázli, h nem lett komolyabb baleset ebből! Illetve, h megúsztátok sérülés nélkül... Mielőbbi jobbulást az autódnak!
-
-
-
-
-
-
Várkonyi G. FB oldaláról loptam:
"Mely autó típusokkal szedik össze a legtöbb büntetőpontot a német hatóságoknál? A top 10-ben öt (!!) Audi. Egy Volvo, az nem tudom, hogy kerül ide, dobogós a Superb, érthető, sietnie kell a cégvezetőnek, egy Mercedes, ráadásul pont a CLK, ami egy nyugodtabb autó, és két BMW. Nincs súlyozva a lista előfordulási gyakorisággal, de azért bizonyos szempontból reprezentatív "
-
-
-
-
válasz
CactuS #173813 üzenetére
"Az ilyenekkel amúgy mennyire szívás télen járni?" - én már túl vagyok két keménytetős kabrión (Astra TT és 4-es BMW), szerintem semmilyen szinten nem szívás a téli használatuk! Kb észre sem veszed, h kabriód van, szval ez alapján én simán ajánlanám első számú autónak is! Egy dologra kell nagyon figyelni vásárláskor: mindenképp sérülésmentes legyen az autó. Sajnos baráti körben két ismerősömnek is sérült a keménytetős kabriója (az egyik csak egy nagyobb koccanás volt), és a káresemény után sehogy sem tudták "beázásmentesre" visszaállítani az autóikat. Ennek sajnos a tesztelése sem túl egyszerű feladat..
-
válasz
parandroid #173722 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ!
Ez nagyon komolyan hangzik, egy ilyen sztoritól csak még parásabb leszek.Hiába van casco, hiába csinálják meg, sztem egy ilyen autó soha nem lesz már olyan mint a káresemény előtt volt. Esztétikailag még talán, de ha bontani kell a komplett belteret is, akkor annak később mindenképp következményei lesznek... Azért az érdekes, h 500 hupszlit ki tudnak úgy húzni, h ne maradjon semmi nyoma. Úgy gondolnám, h egy ilyen "igénybevételnek" kitett acéllemez már soha nem lesz gyári állapotú, és mindenképp maradnak majd benne "hullámok". De lehet, h tévedek. Őszintén fogalmam sincs arról, h hol tart most ez a technológia?!
-
De ha jobban belegondolsz ez a legtöbbször óriási kib***ás velük szemben. Azért mutatott pár CV-os adatlapot amin igencsak kikerekedett a szemem nekem is. Plusz azért nem kell mindig márkaszervizben javíttatnod ahhoz, h hibátlan legyen a végeredmény. Sőt!
Persze abban abszolút igazad van, h a legtöbb ilyen kereskedő rászolgált a velük szembeni teljes bizalmatlanságra.#173701: EU-s autókról nincsenek képek. Nem is lehet - ha jól tudom.
-
-
Jaja, azt tudom, h kisebb méretű jég után még megoldható a "kihúzás", de azt már nem vágom, h mi történik a komolyabb károk után?! OK, nyilván cserélnek egy motorháztetőt plusz két sárvédőt, de mi lesz a többi karosszériaelemmel (tető, a-b-c oszlopok, stb)? Kigittelik és telibe fújják? Mert egy nagyobb értékű autónál ez eléggé nagy értékcsökkentő tényező lehet. Szval szerintem elég nehéz (vagy nem is lehet) a gyári állapotot visszaállítani. Ezért lennék kíváncsi arra, h 6k euróért mit csináltak vele?!
-
válasz
parandroid #173667 üzenetére
A legnagyobb félelmem a jégkár az autómon. 6000 euró?! Az nagyon sok! Bár gondolom itthon ennek a töredéke, de akkor is. Hogy hozták helyre egyébként?
-
-
válasz
#89309696 #172923 üzenetére
És kisza25: Köszi! Nem is a halogatás miatt, ez végül is nem kötelező szerviz. Sőt, nem is gyári ajánlás tudtommal! Csak mintha valahol olvastam volna korábban, h az új autókban speciális olaj van, amit nem érdemes lecseréltetni 5 ezer után. Viszont sok helyről meg ennek az ellenkezőjét hallom.
-
Srácok, új autónál az első 5 ezres (köztes) olajcseréről mi a véleményetek? Ma takarítottam faterom Ceed-jét és láttam, h már 4 ezer végénél jár. Januárban elején lesz esedékes az első kötelező szerviz, addigra szerintem max 8-9 ezer lesz benne. Vigyem most vagy ráér akkor?
-
-
-
válasz
rbalint88 #171829 üzenetére
Lehet abban valami amit írtál, de szerintem ez nem mentség a részükről. A Mercedes már 98-ban a W220-ba is színes LCD kijelzőt szerelt, pedig akkoriban még alig volt elterjedve az a technológia. Ha jól emlékszem az első Ericcson mobil színes kijelzővel csak 2000 után jelent meg. Szval akkoriban az autóipar bátrabban nyúlt a legújabb technológiákhoz. Akkor most miért nem?
Szerk.: Meg is van. Ericsson T68 (2001)
-
válasz
brumi1024 #171813 üzenetére
+1. Én sem értem ezt! Mobiloknál, tévéknél, monitoroknál már szinte alap a milliméteres káva, de az autókban még mindig "repülőgép leszállópályák" vannak a kijelzők körül. Ez egy 100k euró pluszos (2020-as) autóban különösen kínos.
Ja, még valami ami az érintőkijelzőkről! Valamelyik nap találkoztam olyannal is (már nem emlékszem, h melyik gyártó remek ötlete), h a kormány fizikai gombok helyett kapacitív gombokkal is rendelhető már.
Agyrém, komolyan!
-
-
válasz
gergo5991 #171793 üzenetére
Az a szélvédőre vetítő kijelző!
Mondjuk tényleg elég "furán" néz ki ebben a méretben. Ismerek olyan csajt aki simán bedobná oda a táskáját!
Itt egy részletes videó róla.
Fehér Farkas: Tényleg nem túl szép ebben a formában.
Aggregátor: Az a baj, h ez szép lassan le fog csúszni az alacsonyabb osztályokba, és max 10 éven belül (de inkább jóval hamarabb) minden autóban ez lesz az alapfelállás.
-
-
-
-
válasz
CactuS #170430 üzenetére
Jaja, olvastam pár napja. Szerintem is kevés amit kapott, de ne legyünk telhetetlenek!
Én annak is örülök, h egyre gyakrabban van következménye egy ilyen idióta ámokfutásának.
"...nem tudom lehetséges-e, de jó lenne ha másodfokon súlyosabb ítéletet kapna." - simán van rá esély! Ez igazából csak az adott bírón múlik.
-
-
válasz
bandus #170425 üzenetére
Nagyon jónak tűnik amit linkeltél, szerintem sanszos, h nem fogsz ettől jobbat találni (bár az árazását nem láttam). Én sokszor kötöttem már utasbiztosítást hosszabb külföldi út előtt, és a legtöbb biztosítónál lehet kérni az autóra is assistant szolgáltatást. Szval szerintem ebben az irányban is érdemes lenne keresgélned! Ha a Netrisken csinálsz kalkulációt utasbiztosításra, akkor be tudod jelölni, h kérsz-e asszisztencia szolgáltatást az autódra!?
-
válasz
gergo5991 #170185 üzenetére
Ér valamit!
Én csak akkor kapcsolom be ha 10-15 percnél tovább ülök az autóban, szval városban szinte soha. Derékfájós vagyok ezért nekem nagyon fontos a jó ülés. Elég sok félét próbáltam már, és tapasztalatom szerint az ülés ergonómiája és beállíthatósága fontosabb mint maga a masszázsfunkció. Az eddigi legjobb ülésen egy 2005-ös A3-as Audiban volt (sima szövet ülés gerinctámasszal). Abba beültem Miskolcon fájós derékkal és kiszálltam Amszterdamban úgy, h semmi bajom nem volt. Az előző BMW-ben a legfullossabb ülés volt ezerféle állítási lehetőséggel, mégsem tudtam úgy beállítani, h 3-4 óra után ne legyen kényelmetlen. Az Audi ülésével most tök jól elvagyok - bár még nem toltam vele egész napos távot.
-
-
Hiányzott az autó elejének fele, gyermekeivel az anyósülésen mégis elindult a férfi - mindig van lejjebb?!
kisza25: Azért a két szín nem ugyanaz a kategória!
rbalint88: Hja, ebben az esetben már mindegy..
vilike: Durva. Pedig annyira nem oda való.
-
-
-
-
válasz
pető bá' #170142 üzenetére
Most tudtam csak megnézni, az eddigi legkorrektebb adás szerintem! Abszolút kedvenc autóm, ettől számomra már nincs feljebb. Amúgy ők is elmondják többször is, h ez igazából egy versenyautó - nem mintha nem tudná mindenki.
Rá is kerestem gyorsan a mobilén, van fent pár korrekt ajánlat. Nyilván számomra ezek elérhetetlenek, de ennyi pénzből nem kérdés, h egy ilyet vennék. -
-
-
válasz
6030D #170060 üzenetére
"Hááát, ja, nem lenne rossz... aztán nyomja tovább a fészbükköt." - nem értem a mai fiatalokat, az én ismeretségi körömben is egyre több az ilyen. Én anno teljesen rá voltam függve, h jogsim legyen - és ugyanígy volt ezzel az összes haverom. Nem tudom, h most hogy megy, de annak idején 17 éves koromra (1995) megvolt az összes elméleti vizsgám, plusz a gyakorlati órák is, csak a forgalmi vizsgával kellett várnom a szülinapomig. Utána 2 héttel már ott is volt a kezemben a jogsi.
Dluinet: Első autóm, én ezen tanultam... mire oktatni kezdtek már rég tudtam vezetni. Mondjuk annyira nem rémlik, h kicsit is hiányoltam volna belőle a szervokormányt.
Magnum_: Ismerősnek tűnik, merre voltál?
-
válasz
CactuS #169976 üzenetére
Persze simán megszoknám, de annyira nem szeretném...
Nekem jobban bejönnek a kiszámítható dolgok. Mondjuk az is furcsa volt, h egy nagyobb fékezésnél simám megúszott az autó. Ilyet még egyik német (izom)autónál sem tapasztaltam eddig. Meg is beszéltük haverommal, h az ő autója egy vadállat (musztáng - nyilván
), az enyém meg egy "precíziós műszer" (vagy svájci óra, ahogy ő mondta).
MunezXBK: Van azért ott is, csak sokkal ritkább. Teljesen más az emberek mentalitása, de ezt nyilván Te is tudod. Nem véletlenül mondják azt, h minél keletebbre mész, annál alacsonyabb a közlekedési kultúra színvonala.
-
válasz
MasterMark #169967 üzenetére
Valahogy így!
CactuS: Nem vezettem, csak elvitet egy rövid körre. Felajánlotta haverom, de nem igazán volt hozzá kedvem. Véletlenül futottunk össze tegnap, késő volt, fáradt voltam már, stb... Ő viszont "kikönyörögte", h adjam oda neki az Audit, úgyhogy én is sort fogok keríteni a tesztvezetésre egy alkalmasabb időpontban. Annyi azonban így is átjött nekem, h az az autó nagyon nem nekem való.
-
válasz
MasterMark #169935 üzenetére
Nagyon jó lenne, de sajnos sokszor az sem lenne elég. Én eléggé nyugis típus vagyok, de sajnos magamon is észreveszem néha (bár egyre ritkábban), h "elgurul a gyógyszerem" és csinálok hülyeségeket - amiket kb azonnal meg is bánok. Fel kell nőni fejben egy nagy teljesítményű autóhoz mert nagyon könnyű vele túlzásokba esni. És a legtöbbször úgy, h igazából észre sem veszed! Például nekiállsz előzni három autót és mire a végére érsz már 180-nel mész (amit lehet, h 120-nak sem érzel egy jobb autóban). A lényeg: néha nagy önuralom és józanság kell egy erős autóhoz, szval szerintem sem lenne hülyeség egy pszichológiai teszthez kötni a használatukat. Plusz az sem lenne hülyeség, h az extrém gyorshajtóktól azonnal vegyék el a jogsit pár hónapra. Most nincs ami visszatartsa őket (a max 300 ezres büntetés nyilván nem fog senkit). A gyorsasági motorokra ez hatványozottan igaz.
Zoli-bácsi: "Nem tudom, de remélem amputálni kell a lábát a kedves úrnak.
" - milyen kedves tőled.
máyköl: "Letezik szep X6?" - az előző két széria tetszett nekem.
A mostani hátulról tényleg egy gnóm.
-
-
-
Egyetértek! Ezerszer több értelme van, minthogy nap mint nap ugyanazokon a helyeken szobrozzanak a traffipaxszal. Ez tényleg javíthat a közlekedési morálon. Plusz ugye ezzel nem csak a gyorshajtókat tudják kiszűrni.
Fehér Farkas: Valóban clickbait a cím, de ettől még igaz: eléggé ráállt a rendőrség erre a vonalra. Szval szerintem nem ez volt az utolsó "fejlesztésük" ezen a területen.
-
válasz
stickermajom #169648 üzenetére
-
válasz
stickermajom #169644 üzenetére
Be is csukódott!?
-
válasz
EQMontoya #169635 üzenetére
Mondjuk ebben van vmi! Eleinte én is rácsodálkoztam az Audira, h a legtöbb helyen ezer és ezeregyszáz közötti fordulaton jár a motor, és nem vált vissza a váltó (ECO módban).
cappa72: Ez OK, de ők (is) tehetnek arról, h ebbe az irányba ment el a piac!
A trendeket ők alakítják.
-
válasz
Qtya123 #169630 üzenetére
USA autópark nekem is bejövős - úgy, ahogy mondod! Bár tudom, h nem egy klasszikus pickup, de az örök kedvenc a Chevy El Camino! Nagyon szeretnék egyszer egy olyannal Kaliforniában (vagy bárhol) furikázni.
cappa72: +1. A mai trendek nekem sem jönnek be annyira. Bár még bízok benne, h ez rövidesen változni fog.
-
-
-
-
válasz
Szada85 #169059 üzenetére
Minél többször látom, annál rondábbnak tűnik. Pedig általában pont fordítva szokott lenni. Fekete hűtőráccsal sötét karosszéria fényezéssel kevésbé, de minden más színkombinációban szörnyen mutat. Plusz (ahogy itt többen megjegyezték) a rendszámtábla tovább rontja a képet.
tboldi: Így, ahogy mondod.
-
válasz
Integrale #169026 üzenetére
Eddig nem nagyon figyeltem, de most úgy látom, h "kicsit" túlnyújtják az autók hátulját. A nyolcasnál szinte már nem is maradt üvegfelület a B oszlop után.
Ilyen volt az enyém... igaz ez egy kabrió, de (az én szememnek) sokkal arányosabb az egész forma mint az új modellek.Nekem egyébként egyértelműen az E46 volt a favorit. Az új négyes még úgy-ahogy, de a nyolcas egyáltalán nem jön be oldalról nézve. Persze életben más, de ezen a képen nem túl szép szerintem.
-
válasz
zoo8800 #168995 üzenetére
Sry, az i3-ról megfeledkeztem. Bár az sem mérvadó, mert annak a modellnek nem igazán volt konkurenciája. Az i8 illetve a faceliftes hetes nálam nem ez a kategória azért..
Ezért írtam, h ez most egy új szint. Az, h csak az orr-rész lett ronda, tulajdonképpen mindegy. Az autó amúgy rendben van - ezt már többször leírtam én is. De ez a "kis" baki épp elég ahhoz, h visszavesse a modell sikerességét.
Reggie0: BMW-kről volt szó, h jön ide a Smart?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Xiaomi Vacuum S20 bontatlan új fekete
- Whirlpool AWO/C 51001 mosógép alkatrész
- Siemens EQ6 S700 Series automata kv/cappucino/Latte Macchiato föző érintő kijelzővel!
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ Sapphire / Gigabyte RX 7700 XT / RX 7800XT 16GB / 7900XTX 24GB videokártyák 3 év 27%
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- 103 - Lenovo Legion 7 (16IRX9) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4070 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest