Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • #48584626

    törölt tag

    válasz forumpista #86 üzenetére

    "sokkal inkabb elektronikai ipari termek egy auto sem mint autoipari."

    Dehogy. Ettől nem lett elektronikai ipar belőle, nem lettek egy éves termékciklusok és nem lett 200 euró egy autó.
    A gépészeti része semmivel sem kevesebb egy mai autónak mint régebben, sőt. Egyszerűen csak növekedett a komplexitás, a tőkeigény és a költség.

    *akkor a covid okozta chiphiany meg sem erintette volna az autogyartokat, hat kit erdekel hogy nincs chip, ez autoipar…"

    Ha BÁRMILYEN alkatrész hiányzik, akkor áll a gyártósor. Tökmindegy hogy chip, kábelköteg, vagy fröccsöntött műanyag alkatrész nulla elektronikával.

    "konnyen juthat a Das Mobiltelephone sorsara a Das Auto is…."

    Természetesen. Az autóiparban már nagyon régen óriási a verseny, egy rosszul menedzselt cég simán tönkremegy és eltűnik, vagy felvásárolják. Nincs ebben semmi új, sok évtizede ez megy. A brit autóipar gyakorlatilag egy az egyben eltűnt, a svéd is, a maradékot megette a konkurencia. Az olasz is billegett sokáig, most a Stellantis része. Sem a VW, sem a Toyota, sem más nincs ettől megvédve.
    De az EV átállás ilyen tekintetben semmi újdonságot nem hoz a számukra, az autóiparban semmi sem állandó és folyamatos a változás, ez csak egy újabb fejezet.

Új hozzászólás Aktív témák