- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Egérpad topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Raspberry Pi
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OLED TV topic
- Itt a Microsoft szörnyprocesszora, ami 132 maggal tarolhatja le a felhőt
- Melyik tápegységet vegyem?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
bedanobert
csendes tag
szía bocsi a zavarásért kezdő vagyok s olvasgattam látom azért te benne vagy ebbe a dologba!nos van egy h.dvdm kiszettem a kijelzőt és a fóliaréteget leszettem róla!1 réteg volt és eltüntt a kép de ha a leszedettt darabot eléteszem akkor látom!igen tudom hiába nem látom attól még van kép!de így már nemtudom használni igaz?mert ez a réteg cafatokba jött le és enélkül használhatattlan igaz?vagy lehet eszt pótolni?hol lehetne ilyet kapni?rem tuttok segíteni?+kösszöném
-
bedanobert
csendes tag
szía bocsi a zavarásért kezdő vagyok s olvasgattam látom azért te benne vagy ebbe a dologba!nos van egy h.dvdm kiszettem a kijelzőt és a fóliaréteget leszettem róla!1 réteg volt és eltüntt a kép de ha a leszedettt darabot eléteszem akkor látom!igen tudom hiába nem látom attól még van kép!de így már nemtudom használni igaz?mert ez a réteg cafatokba jött le és enélkül használhatattlan igaz?vagy lehet eszt pótolni?hol lehetne ilyet kapni?rem tuttok segíteni?+kösszöném
-
csapos2
addikt
Nem látom a leírásban a színszűrőt. Amit itt [link] feltüntettek, vagy az nem minden típusnál van?
Mindez azért érdekes, mert ha nincs szükség a színszűrőre, akkor nyugodtan rendelek polár fóliát. Ugyanis a lumenlabon sokan direkt cserélik le, állítólag szebb képet ad, mint a sajátja.
De, ha mégis kell színszűrő, akkor nem tudom hogyan tovább.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompatibilis lett az Android Quick Share és az Apple AirDrop
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Egérpad topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!