Hirdetés
- Milyen Blu-ray írót?
- Milyen TV-t vegyek?
- Kína nagyon pályázik az összes GeForce RTX 5090-re
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- PCI Express 6.0-s SSD-t demonstrált a Micron és az Astera Labs
- Autós kamerák
- Milyen videókártyát?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 3DMark05 eredmények
- A komplett platformot kínáló cégeknek kedvez Donald Trump vámpolitikája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Láttam nemrég egy YouTube videót, melyben az illető a LED TV-k háttérvilágítása élettartamának meghosszabbításáról beszélt.
Azt mondta, hogy gyárilag magas feszültségre és fényerőre állítják, hogy hamarabb tönkremenjen.
Bemutatta, hogy a TV szétszerelésével hol és hogyan csökkenthető a feszültségérték, mert alacsonyabb is elég a szép képhez.
Ezt ugyan nem tudom utánacsinálni, de azt is mondta, hogy már az is sokat ér, ha a háttérvilágítás mértékét alacsonyabbra vesszük.
Meg is néztem a mi STRONG SRT 43FC5433 típusú készülékünknél, ahol valóban 100%-ra volt állítva a háttérvilágítás, ugyanakkor nem volt állítható lejjebb, mert nem volt aktív ez a menüpont.
Hogyan lehet ezt aktivizálni? Kell valami másik beállítást is előtte ki- vagy bekapcsolni? ECO mód vagy hasonlót? -
Tomi_78
aktív tag
Oké, akkor tehát a jótállás érvényesítése a csodavárás helyett.
-
Tomi_78
aktív tag
Üdvözlet mindenkinek!
Van egy Strong SRT43FC5433 típusú smart LED TV-nk, aminek a kijelzőjén nemrég vékony vízszintes csíkok jelentek meg, ha be van kapcsolva.
Még annyira nem zavaró TV-nézés közben, de várható, hogy ezek a csíkok vastagodni és/vagy továbbterjeszkedni fognak?
Mire utalhat ez a hiba, mi lehet a baj benne? Még van a készülékre jótállás is; érdemes kicseréltetni? -
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Hátha ide vág ez a problémám:
Strong SRT 43FC5433 típusú TV-nk újabban bekapcsolás után sokszor lefagy: ilyenkor hang nincs, a kép kimerevedik és nem reagál egyik távirányító utasításaira sem. Ezesetben csakis a készülék áramtalanítással történő újraindítása segít. Illetve némelyik TV-csatorna esetében gyakran előfordul, hogy bekapcsoláskor még van, majd pár másodperc múlva elmegy a kép, csak hang van. Előbbi úgy jön vissza rendesen, ha lenyomom a LIST gombot, majd le OK-zom a csatornalistában a szóban forgó TV-csatornát. Mi lehet a hibák oka? Találkoztatok már ilyenekkel? Van mód az orvoslásukra? Lehet, hogy szoftverhiba?
A márkaszervíznek is megírtam ezt, de semmit nem reagáltak még rá eddig, ezért remélem, hátha tud itt valaki tanáccsal szolgálni. -
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Hátha ide tartozik e nagy problémám: van egy új Strong SRT 43FC5433 típusú androidos LED TV-nk és hiába rakom be a Vodafone médiakártyát, semmit nem ír ki a behelyezéskor, és amikor megnézem a menüjében, hogy milyen CI-modult érzékel, akkor is azt írja ki, hogy semmilyet, "No module". Így viszont a kódolt csatornákat nem mutatja.
Hangoláskor alapban UPC-t ír ki, mint választható szolgáltatót, de ha azzal hangolom, semmit nem talál, ha pedig az egyéb szolgáltató menüpontot választom, azzal megtalálja az összes csatornát - de persze a CI-modul nélkül nem nézhetők.
Ki-bekapcsolgatom az "LCN" lehetőséget is, de nem segít - igaz, azt sem tudom, az mit jelent.
A régi TV-nk UPC mediacard-ként mutatja a kártyát. Lehet, hogy kézi hangolás segítene? Vagy nem is jó a TV-ben a CI-modul csatlakozó? -
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudom, hiba-e ez, de az Orion 40SA19FHD típusú TV-nk mostanában azt írja ki, hogy: "Gond volt a csomag elemzésekor."
Talán a 7.1.1-es Androidja nem tud valamit telepíteni? A háttérben fut valami? Lehet, hogy újabb Androidra kéne frissíteni? Ezt hogy lehet megtenni, ha naprakésznek írja magát a rendszere? -
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Van egy 2019-ben vásárolt LG UK6300MLB típusú 43 collos okos TV-nk. Ma hirtelen elment a képe, csak hang van, ráadásul a távirányítóval is csak a ki- és bekapcsolásra reagál.
Kapcsolgattam, áramtalanítottam, de semmi nem segít. Bejön a legutóbbi csatorna, kép nélkül.
Mi lehet a baja? Megéri javíttatni, vagy adjam el egy ócskásnak fillérekért? -
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Köszönet a válaszokért, bár nem lettem túl okosabb és előrébb.
Az is érdekes, hogy ugyanazon a készüléken vannak csatornák, amelyeken - egyelőre - nem tapasztaltuk ezt a kép szétesést és kikockásodást.
A technikusok ingajáratban jöttek hozzánk a Vodafone-tól, de egyik sem tudott semmit csinálni érdemben - a legtöbb, amit tenni tudtak, hogy kicserélték újabbra a faltól a TV-ig az antennakábelt. De ettől még a probléma ugyanaz maradt.
Ismerőseim közül volt, aki azt mondta, hogy ahol a lakásba bejön a kábel, a kis dobozban esetleg fordítva lehet bekötve valami. Csak sajnos ez a kis doboz sehol sem látható nálunk a falon és a Vodafone is hárít, hogy ők nem tudják, ez hol van. Pedig a tervrajznak náluk kéne lenni még a UPC-s időkből - ezt meg egy antennatelepítő szakember mondta. -
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Nálunk az a gond egy 2 éve vásárolt LED TV-vel, hogy gyakran kikockásodik, szétesik a kép, ha TV adást nézünk vele. De pl. YouTube-ot vagy külső műsorforrást (pl. képmagnó, DVD-lejátszó) nézve semmi probléma nincs.
Az antennával nem lehet baj, mert kipróbáltam a helyén egy másik készülékkel, illetve a (Vodafone) előfizetői kártyát is kicseréltem benne egy próba erejéig egy másik ugyanolyanra.
Teljesen tanácstalanok vagyunk, hogy mi lehet a baja? Talán a TV tuner...?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen Blu-ray írót?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kamerában erősíthet a Pixel 10
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen TV-t vegyek?
- Ukrajnai háború
- Kína nagyon pályázik az összes GeForce RTX 5090-re
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Interactive Brokers társalgó
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest