- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bastee
tag
Sziasztok!
Hőmérsékleteket, meg túlmelegedéseket olvasva, jut eszembe, hogy nincs olyan lehetőség/app amivel a motor hőmérsékletét látnám?
Az alany Xiaomi Pro 2.
Egy közepes trip után a roller hőmérséklete 37fok, az akku meg 40/38fok. Ezekkel ki is lennék békülve, de a motor viszont valahol 50 felett lehet, de nem tudom lemérni. (aggódok, hogy több is mint a becslésem ) -
-
Bastee
tag
válasz PociAti #15855 üzenetére
Nincs baj az árazásukkal, az első import mindig baromi drága. Legtöbbször még nem regisztrált termékként érkezik, extra magas vámköltségekkel, stb. Persze van rá esély, hogy a már készleten lévő termék ára is lemenjen, de amíg az import költségek nem térülnek meg, néha dupla áron is lehet az első pár szállítmány
-
-
Bastee
tag
-
Bastee
tag
válasz PociAti #16648 üzenetére
Akinek minden rendben van, az általában nem keres ezzel kapcsolatban senkit, és nem is jelenti be, hogy nála minden rendben. Egyébként én szerencsésnek érzem magam, Xiaomi Pro 2 már 5-6 hónapja hasít, 1280km van benne, és az egyetlen hiba amivel találkoztam (már 300km után) az a kormány zár nyikorgása volt amit kenőanyaggal lehetett orvosolni.
Mondjuk kicsit félve írom ezt, mert amilyen a sors, lehet pont ezután történik majd valami, de a jelen állás ez -
Bastee
tag
Kis rolleres kategóriában, vagy akár konkrétan egy Xiaomi Pro 2-nél milyen ötletek, javaslatok vannak a fékerő javítására? Illetve fékbetét cserével van tapasztalat, hogy hány km-enként érdemes? (Tudom, hogy használat föggő, de valami általános tapasztalat?)
X-tech fék valóban rövidebb fékutat eredményez mint a gyári megoldások, vagy minimális a különbség? -
-
Bastee
tag
Járdán áthaladó kerékpárútra nem is kötelező felhajtani, aki tempósan halad az eleve maradhatna az úttesten. Engem már rolleres is sokkolt le kerékpársávban mert nagyon nagy sebességgel vágódott be mellém (konkrétan 50+ -al cserébe libabőrös lettem a láoától való rajtjától) de egyáltalán nem értem miért a kerékpárúton halad. Mindeképp ketté kell bontani a rolleres témát is teljesítmény szerint, de hogy azonos közlekedési felületet használó járművek sebességét máshogy maximalizálják az számomra érthetetlen. Mint ha városban csak bizonyos automárkák mehetnének 50-et, mások csak 40-et, vagy 30-at. Járdát hanyagolnám minden járművel amennyiben lehet, indokolt esetben használva ott a kerékpárosokra vonatkozó sebességkorlát. De egy csóró G30-at nem zavarnék ki 30-al a kocsik közé csak azért mert 30km/h a maximális sebessége. Nincs értelme ott olyan eszközzel mozogni ami meg sem tudja közelíteni a közlekedés átlagtempóját. (A megengedettet sem, nem hogy a jellemzőt). És fordítva is, aki olyan tempót megy használja a közutakat és kész.
-
Bastee
tag
válasz Peaceliker #17347 üzenetére
Ez mi ez a hülyeség, hogy a töltési ciklus gyengíti ezért nem éri meg többször keveset tölteni? Ez nagyon nagy csacskaság. 1 ciklust értünk 0-100%-ig töltésnek. Ha 50-ről töltöd, az fél ciklus, ha 75-ről, az egy negyed ciklus. Teljesen mindegy, hogy 1x töltesz 100%-ot vagy 4x 25-öt, mindkettő 1 azaz egy ciklus.
A másik butaság akárki is írta, hogy a 20-80% között tartás telefonokra vontakozik.
Az akkumulátor technológiájától függ, hogy milyen jellemzőkkel bír, nem attól, hogy mibe tesszük bele. Ha egy kést vágsz a telefonod akkujába, ugyanaz lesz mint egy roller akkunál.
Ugyanúgy nem sütjük ki/formázzuk, ugyanúgy viszonyul hideghez, meleghez, ugyanúgy éli meg a 0-ra merítést és ugyanúgy megterhel(het)i a 100%-ra való töltés, és ott tartás. De inkább 10x 100% mint 1x is 0 Használat előtt nem ördögtől való 100%-ra tölteni, de télire azért ne úgy tedd el. És igen, az akku el fog használódni minden esetben. Hogy jelnetősen mennyi idő alatt romlik, részben függ csak attól, hogy hogyan bánsz vele. (szubjektív véleményem alapján nem ér annyit, hogy vesződni vele. Ha másnak 2,5év intenzív használat mellett lesz 80%-os az akku, nekem meg 2év alatt hát egye fene vállalom Élettartam leginkább úgy növelhető ha nem használja az ember ) -
Bastee
tag
válasz balintka #21051 üzenetére
Egyébként majdnem a teljes Segway paletta be lett listázva a 220Volt-nál is, többek közt az F2 Pro is kapható. Júniustól raktáron is lesznek rollerek.
-
Bastee
tag
G30 Max nagyon jó masina a kategóriájában, talán(!) egy MAX G2-re érheti meg lecserélni.
Június közepére vártuk, de bumm, megjöttek azok is ma, szóval raktárról azonnal elérhető.
Sajnos nincs vele tapasztalatom (szép a doboza ) és nem is lesz egyhamar, de a magyar teszteket nagyon várom róla. -
Bastee
tag
válasz pescara #21457 üzenetére
Nem hiszem, hogy a sebesség csökkentése a megoldás a közösségi rollereknél. A 25km/h is elég lassú bizonyos körülmények között. A hol, hogyan, ki, kérdésekben kell szigorítani. Elsősorban a ketten egy rolleren, ittas, kiskorú, stb. stb. amiket érdemesebb lenne kiszűrni. Azért mert a használók 20%-a agyilag alkalmatlan, nem feltétlen kell kiszúrni a többi bérlővel.
-
Bastee
tag
válasz Aaron14 #21484 üzenetére
Nem sok esélyt látok rá, ez inkább pontatlanságból eredő adat. Ha egy pillanatra is jelet veszt, vagy még inkább késik a szinkronizáció, akkor lehet ilyen, hogy az utána lévő ciklust gyorsabbnak érzi. Nekem 41km/h óra körül is szokott rögzíteni, de garantáltan nem megyek többel 34km/h-nál. De majd kipróbálom 1x hogy GoPro és a telefon is mérjen egyszerre, és összehasonlítom, melyik hol mit mutat
-
-
Bastee
tag
Sziasztok!
Érdekelne, hogy kinek mi a véleménye a klasszik 8,5"-os Xiaomi rollerek, 10"-osra való átalakításáról?
Előnyök, hátrányok?
Tapasztalat? -
Bastee
tag
válasz PociAti #23436 üzenetére
Nekem nincs általános tapasztalatom, de személyes velem is azt mondatja, hogy rollereken sokkal gyakoribb a defekt, és sokkal költségesebb is. Első keréken soha nem volt defektem, bőven több mint 3000km van benne és ugyan elég kopott, de teszi a dolgát.
Hátsó kerék 2000km-t bírt majd idén két havonta megadta magát. A 3. alkalomnál hátra felkerültek a tömör gumik... Számos hátránya van, de összességében maradni fog úgy érzem. (a legkisebb probléma vele, hogy "pattog" vagy kemény, hisz eddig is úgy volt fújva a kerék, így ez pont nem zavaró )
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Mini PC
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Satisfactory - Epikus bolygóiparszimulátor FPS
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest