- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sleek
senior tag
válasz maximilian4 #68850 üzenetére
Wilier Montegrappa.
Amit kinéztem.<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
TayRol
veterán
válasz maximilian4 #68837 üzenetére
Ez igy teli talpas tamaszkodva a földön. Ha a pedál fent lesz majd feljebb emelem.
-
TayRol
veterán
válasz maximilian4 #68855 üzenetére
Igen. De a 190-es magassaghoz amugy sem árt a 21'-es váz.
-
Sleek
senior tag
válasz Halkow. #68857 üzenetére
Mtb n tetszik a tárcsa fék a z országútin nem .
Tehát az alap verzió marad .
Mutatják majd a 2017es gépet is csak még nem ért ide a mail
Pár nap múlva fent lesz a honlapon is<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Sleek
senior tag
válasz JackFeryll #68861 üzenetére
Ilyesmit említettek nekem is. Bár én azt sem tudtam miről van szó mert azt a modellt nem ismertem.
15 cm t írnak a homlokcsőre.
Nem lesz nagyon előre dőlős ?[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #68845 üzenetére
Nem nézem le őket, az elveim között van hogy országútizáshoz nem használok semmiféle ilyen kütyüt. Innentől kezdve eldönthetem hogy kit tartok kerékpáros társnak és kit nem, én edzés után bármikor elmegyek egy 60-80km-t pedig a crossfitt nem tartozik a legkönnyebb edzésfajták közé. Másik oldala hogy ez egy kerékpár melyet az ember hajt, felülhetek egy motorra ha szeretnék és akkor élvezem a motor adta segítséget. Felőlem megelőzhet bárki, bármiféle csoda kerékpárral mivel azért tekerek hogy élvezzem és hogy nekem jó legyen. Emellett nem kívánom megérteni az egésznek a lényegét, ha 50km-t tudok tekerni akkor 50-et is fogok, egy méterrel sem szeretnék többet hajtani mint amennyit a képességeim és a fizikumom megenged. részemről off
-
Laox
aktív tag
válasz imyourfriend #68865 üzenetére
Különbözünk. Én sem használnék sosem elektromos biciklit, szerintem az isteni érzés, amikor felérek egy dögnehéz úton a hegy tetejére és onnan elégedetten legurulok. De van, aki azért teker, hogy friss levegőt szívjon és ne izzadjon le. Még mindig jobb, mint a semmi. Ha már rásegítés, akkor egy fasza kis 150-es enduro motor és adni neki az erdőben.
-
veterán
válasz Runner_fxr #68845 üzenetére
En nem ereztem csalasnak, mikor emelkedon egy oregur komotosan feltekergett, en meg a lelkemet kitekertem, hogy tartsam az iramot. Megis csak rohogtem, mert vicces volt, mikor meglattam, hogy pedeleccel van 😀 miert nem tudnak ezeken masok is jot nevetni es kesz?
Everybody lies.
-
Laox
aktív tag
Nézzétek csak, tartó: [link] ~13500 forint és eléggé dicsérik, itthon nincs ennyiért ilyen, nem?
-
Mezi1982
tag
Üdv mindenkinek, kérnék pár alternatívát belső gumira outi-ra, kinek mi vált be. Az elmúlt egy hétben 3 defekt, előtte 5200 km alatt 1 lassú defekt. Ultralight superlight meg a hasonló csoda belsők felejtősek a lényeg min. 60 mm szelep az kell. A gyári Rubena belső lenne a legjobb mert azzal csak jó tapasztalataim vannak de 80 mm szeleppel nem találtam de még 60 mm-el sem. Már tapintásra is észrevehető a különbség a schwalbe exta light-hez képest, arról nem is beszélve, hogy annak egyik fele tyúkbél a másik meg csabai vastag kolbász.
-
Tendd
tag
Köszi mindenkinek aki tanácsot adott mit vigyek magammal a 100-as tekeréshez. Amire lehetőségem volt azt betartottam. Végül a 100km nem jött össze, mert egy hangyányit rövidebb volt a kiszemelt kör, de nem ez a lényeg. Sikerült megállás nélkül letekernek, az fontosabb nekem .
A táv 97,0 km lett, menetidő háztól-házig 3:09:07, átlagsebesség 30,7kmh. -
gergo84
aktív tag
sziasztok,
van esély rá, hogy ebbe a vázba egy dupla vállas villát tegyek? példa
jelenleg egy ktm aera 29" comp-ot hajtok, kisebb módosításokkal, de arra gondoltam bringa építésbe kezdenék. nem vagyok profi, csak szimpla user, 1000-1600m-re szoktam feltekerni, aszfalton, vagy salakos erdei úton. lefelé viszont elhagyom az ösvényt, és be a dzsindzsásba, kövek, vízmosás meg ilyenek...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #68865 üzenetére
El is olvasod azt amit leírtam? Mert a válaszodból úgy tűnik, hogy nem. Hol írtam olyat, hogy országútira elektromos rásegítés kell, vagy bármi ilyet? Írtam is, hogy egyet értek veled abban, hogy országútira felesleges. Én montiról beszélek. Én is felülök a bringára a body után, de nem mindegy, hogy aszfaltozol, vagy mész fel az erdőbe. Amúgy meg a body sem könnyebb mint ez a cross fit. Hiába divat a cross fit, a súlyzós edzés az alapja ennek az egésznek, de ebbe inkább ne is menjünk bele.
A motorhoz hasonlítás is egy vicc, ezt ugyan úgy tekerni kell, nem gázkart húzogatsz.
Mielőtt megint félreértelmeznéd amit mondtam, engem nem zavar az, hogy valaki értelmes érveket felsorakoztatva azt mondja, hogy az elektromos rásegítés nem az ő világa, de tapasztalat nélkül, hülyeségeket magyarázva, lesajnálva a másikat, na az már kicsit zavar.
Részemről is off, mert falra hányt borsó amit mondok. Én úgy vagyok vele, hogy próbálom megérteni a beszélgető partnerem, de nem vagyunk egyformák.Laox: Te is tévedésben vagy, enduro motorral hogy mész be természetvédelmi területekre? Amúgy meg motorral hasonlítani felesleges, ezt tekered, nem gázkart ráncigálsz, és le is izzadsz. Komolyan nem értem, tényleg ennyire bonyolult amit leírok?
Crytec210: A papi trekkingjét, meg egy komoly montit ne hasonlítsuk már össze. A felhasználás is egész más. Gyere el velem egy komolyabb terepezésre, akár cserélhetünk bringát is fele -fele arányban, aztán meglátjuk mennyire akarsz nevetgélni a vége felé.
Mi olyan érthetetlen azon, hogy valaki többet akar menni mint amit az edzettsége még normális keretek között lehetővé tesz? Szerintem ezzel semmi baj nincs, a mai technika lehetővé teszi. Én sem arra használom az elektromos montit, hogy feltekerjek normafára meg leguruljak. Még éveknek kell eltelnie, hogy itthon az emberek ezt megértsék. Ez még újdonság, majd rájöttök előbb utóbb, hogy miről pofázok.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz gergo84 #68875 üzenetére
Ne tedd. Elrontod a geot. Ebbe a vázba szimpla vállast tegyél, maximum egy 170-es Fox 36-ot.
Viszont ha sokat mész felfelé, akkor nem az enduro a megfelelő választás. Trail/Am köröl nézegess. 120-140mm körül.
Enduro akkor kell ha úgy jössz lefelé mint egy vadállat.[ Szerkesztve ]
-
gergo84
aktív tag
válasz Runner_fxr #68877 üzenetére
hát... hogy lefelé mehessek, előbb fel kell jutni... nem baj, ha nem teljesen tökéletes a geometria, mert a jelenlegin is fel van emelve a kormány (trekking-esre), előre is kell hajolnom, mert különben emeli az elejét, de szeretem így, mert lefelé tökéletes, ha barátnőmmel bicajozok a városba, akkor meg kényelmesebb a magasabb kormány. igazán arra vagyok kíváncsi, hogy egy ilyen villa mennyivel emelné meg az elejét, még olyan elviselhető chopper-esre, vagy totál használhatatlan lenne... meg ahogy nézegettem, talán a dupla vállassal nem lenne olyan fordulékony, mert a vázhoz hozzá érne a villa, de láttam már ilyen kiegészítőt, amivel kicsit előrébb lehet tolni a dupla villát...a dupla vállast a kinézete miatt imádom, és ezért erőlködöm valamiféle megoldáson...technikailag nem használom ki, és nem is lenne rá szükség...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz gergo84 #68878 üzenetére
A dupla vállas Downhill cucc, súlyban nem kevés, általános felhasználásra felesleges. Amúgy meg amit linkeltél vázat, egy 160, vagy 170-es szimpla vállassal is bőven "chopperes", mivel egy csapatós georol van szó, pláne az xc gépedhez képest. A dupla vállassal csak rontasz rajta minden tekintetben. De ha gondolod próbáld ki. Ezt én már lezongoráztam kb 10 évvel ez előtt a kona stinky-n és nem hiányzik.
Az amit linkeltél nem kiegészítő, az egy speciális gép, speciális konstrukció. Amúgy nem is lett belőle nagy siker. El is tűnt a piacról. -
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #68876 üzenetére
Elolvasom, de a montis és erdős részhez nem tudok hozzáfűzni mert nincs tapasztalatom. Nyilván szép és jó dolog mindez, van aki örömét leli benne így nincs probléma. Majd egyszer ha áttérek montira akkor lehet máshogy fogom gondolni de addig sok víz lefolyik még a dunán. jóccakát'
-
hegyimorc
senior tag
Adott egy Ultegrával szerelt fitness bringa.
Le lehet cserélni a hajtóművet FC-6750/50-34T kisebbre, mondjuk egy szintén két tányéros montisra, pl FC-M785/40-28T úgy hogy mást ne kelljen cserélni?
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
gergo84
aktív tag
válasz Runner_fxr #68879 üzenetére
értem. a gyártó is ezért rak bele sima villát... erre voltam kíváncsi, hogy valaki próbált-e már ilyet.... ma délelőtt kipróbálom ezt. (kár hogy nincsen dupla vállú a szimpla paramétereivel) köszönöm a választ, és az infokat
-
ígyvanferi
addikt
válasz Runner_fxr #68876 üzenetére
Először én is szkeptikus voltam a rásegítéses bringákkal kapcsolatban, semmi tapasztalatom nem volt velük, és csak azokat a borzalmas elektromos valamiket ismertem, amikkel a piacra hasítanak az öreglányok (illetve meglepő módon sok fiatal(abb) is). Kicsit hasonlóan állta hozzá a témához, mint imyourfriend.
Aztán olvasva a topicot, a hsz.-eidet, illetve pár tesztet is igazi pedelec biciklikről (meg egy nemrég linkelt, talán bikemages cikket, ami egy összefoglaló, alap információkat, fogalmakat tisztázó írás volt), egészen megváltozott a véleményem. Sajnos tapasztalni még nem tudtam, milyen egy ilyet hajtani, de egyáltalán nem tartom már valami úri huncutságnak, illetve a lusták, kényelmesek, strava-n, endomondon f.szméregetősek mókázásának.Amit én leszűrtem (persze ezeket már rengetegszer leírtad te is): ezek ugye rásegítésesek, nem teljesen elektromosak, vagyis tekerned mindenképp kell a kerékpárt. Annyi a különbség, hogy egy ilyennel mondjuk kétszer akkora távot tehetsz meg, vagy 10-20 km/h-s átlaggal gyorsabban tudod le ugyanazt az utat, ugyanakkora erőbefektetéssel(!). Nyilván ha együtt tekersz sima bringásokkal, akkor kevésbé fogsz elfáradni, de attól még ha edzés a cél, rásegítésessel is el lehet végezni ugyanazt a munkát. Meg felmenni olyan helyeken, ahol eddig csak tolni tudtad a biciklit. Vagy nekem, mint eléggé izzadósnak akár munkába menni sem lenne rossz, nem kéne rögtön minimum egy ingcserével kezdenem a napot. Bár nem tudom, lehet annyi terhet nem vesz át, hogy ez rajtam segítene.
És persze ott van még az a szempont is, ha valaki az egészségi állapota miatt nem kerékpározhat rendesen. Így lehetősége nyílik elmenni a haverokkal megkerülni a Balatont teszem azt.
Persze még egyszer mondom, ezeket csak az élménybeszámolókból, tesztekből, leírásokból kiszűrt infók alapján raktam össze, nincs gyakorlati tapasztalatom a pedelecekkel, de egyáltalán nem gondolnám, hogy megvetendő lenne ilyennel tekerni, sportolási céllal sem.
-
veterán
válasz Runner_fxr #68876 üzenetére
Tudom, de amikor rendes montit lattam ilyen veezioban, az olyan volt, hogy elment mellettem, mint a nyil ☺
Ertettem mar az elejetol, hogy mire gondolsz, de ettol meg szerintem akkor is mokas, amikor egy fizikai kepessegek alapjan adott dologra esetleg nem annyira alkalmas ember ezzel mar meg tud tenni ilyeneket egy rendes turan is.
Everybody lies.
-
rétisün
veterán
-
gergo84
aktív tag
-
Zola007
veterán
Van olyan alkatrész webshop, aki ingyen szállít kisebb tételt is? (5-6e Ft)
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Krisz79
őstag
Mi lehet az oka,erős fékezés után szorul a fékem... (hátsó.)
Megállok, fék behúz,majd hátra próbálom húzni a bringát és akkor elenged.
Olajos tárcsa. (Tektro)[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Krisz79
-
Vasinger!
nagyúr
Úgy gondoltam, hogy akármi is lesz a biciklim sorsa, generáloztatom rajta az első teleszkópot, mert az még soha nem volt és egy kicsit lötyögött már. A teleszkóp típusa: RockShox Revelation U-turn; 110-140 mm; lockout dupla légkamrás. Most ahogy szervizben van, egy szimering és olajcsere alapból lenne, illetve perselyezés is. A baj az, hogy a becsúszója is meg van kopva, amivel nem lehet mit kezdeni, mert az a védőréteg lejött a becsúszóról, ami alatt már csak alumínium van. Ettől függetlenül lehet kibírna így is 1-2 szezont, de többet nem biztos. Így is a generál 20-25k lenne és ugye tökéletes nem lenne a teleszkóp.
Szerintetek érdemes lenne ezt még rákölteni és használni kopott becsúszókkal, vagy esetleg adjam egy bringát úgy ahogy van és nézzek másikat, amely kevésbé használt, mint a mostani?
Minden tanácsot szívesen fogadok!
-
Zola007
veterán
válasz Krisz79 #68890 üzenetére
besűrűsödött a fékfolyadék vagy levegős a fékcső és a keletkező/ett buborék átkerül a fékkar irányába, nem engedi el a nyomást a henger
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #68880 üzenetére
Egyik mondatoddal ütöd a másikat. Az országútis részben egyetértünk, a montisban meg 0 tapasztalatod van. Akkor idáig a nagy semmiről beszélgettünk?
Én elfogadom a normális ellenérveket, ha azt mondanád, nem tetszik, mert vannak plusz meghibásodási lehetőségek (egyébként baromi megbízható rendszer, de az ördög nem alszik), nagyobb ugratókon a levegőben nehezebben tudom forgatni a bicajt a plusz súlya miatt, olyan edzettségem van, hogy a jelenlegi aksi kapacitások nem nyújtanak alternatívát, nem profitálok belőle semmit, mert rásegítés nélküli bringával is lazán nyomom terepen a 2000m szinteket és 100km távokat. Akkor egy rossz szót nem tudok ehhez hozzátenni, csak annyit tudok mondani, hogy igazad van!
De az nem ellenérv, hogy inkább motor, meg én szeretem saját magam hajtani a bringát. Mit gondolsz egy pedelec bringát mivel kell hajtani, a füleddel? Motorral megmutatod, hogy lehet kerékpározni az erdőben?
Szerintem ne ítéljünk el valamit úgy, hogy egyáltalán nem ismerjük, lenézni meg semmiképp nem érdemes. Ez az élet bármely területére igaz. Csak saját magad teszed vele nevetségessé, ha a hülyeségeket pufogtatod, olyannak akarod megmagyarázni aki mondjuk használja, veled ellentétben. Ez sajnos sok emberre jellemző Magyarországon, hogy túlzottan okosak akarnak lenni olyan témákban is amiben semmi tapasztalatuk. Ne érts félre, nincs veled semmi bajom, csak gondolkozz el pár dolgon, ennyi.gergo84: Jó kis gép ez, de hidd el, hogy elég bele az a villa. Ez így is egy tank lefelé.
ígyvanferi: Nagyjából jól látod. Úgy képzeld el, hogy a kezedben van egy lehetőség, hogy menj rövidebb távokat izzadás nélkül, ahogy Te is említetted, de mehetsz hosszabbat is úgy, hogy beleteszed az edzésmunkát. Mivel ott a saját erőd mellett az elektromos rásegítés, így értelemszerűen nagyobb átlagsebességed lesz és nagyobb távot is mentél. De ettől még kellemesen elfáradva érsz haza. Én egyébként egy csomószor észrevettem azt amikor egyedül mentem fel hegyre, hogy ugyan azon a körön, ugyan úgy elfáradtam a rásegítésessel is mint a hagyományossal. Ennek annyi a magyarázata, hogy ezek a modern rásegítések nyomatékszenzorosak. Amellett, hogy több fokozatban kiválaszthatod a rásegítés mértékét, még adott rásegítésen belül is figyeli azt, hogy milyen erővel taposod a pedált és úgy adagolja a nyomatékot. Tehát ez annyit jelent, hogy ha azt akarod, hogy az elektromos motor a max nyomatékot adja le, ahhoz neked tiszta erőből kell taposnod a pedált. Így viszont olyan élményben lesz részed amit nehéz leírni, olyan érzés, mintha egy top versenyző lennél, úgy tépsz felfelé a legdurvább terepen is. De mivel tiszta erőből nyomtad végig, ugyan úgy elfáradtál mint a hagyományos bringáddal. Csak megdupláztad az átlagsebességed és fele annyi idő alatt hazaértél ugyan arról a körről. Edzeni nem edzettél kevesebbet így mint a hagyományos bringával. persze lehet máshogy is használni, visszafogottabban, mérsékelt rásegítéssel, kevésbé elfáradva. Ez csak a felhasználón múlik, mit választ. meg kell tanulni használni az ilyen gépeket is.
Crytec210: Évekkel ez előtt, amikor először láttam használatban pedelec bringát, nekem is kissé vicces volt. Tekerünk fel egy izzasztó emelkedőn, amikor egy 70 körüli fószer flip flop papucsban, csámpázva a pedálon, fütyörészve eltekert mellettünk.
Így is lehet használni rövid távon, de én sportolásra használom hosszabb távon.Vasinger!: A kopás valószínű a karbantartás elmulasztása miatt lett, valóban nem tudsz vele mit kezdeni, de ettől még lehet működne rendesen. Eladni kompletten és venni egy másik bicajt, nem hülye ötlet. Gondold végig, hogy mire van szükséged, és mit tud a mostani bicajod, tudja e azt nyújtani amire szükséged van?
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Runner_fxr #68893 üzenetére
Igazából nem egyszerű a döntés, mert nehezen találni 29er-t az én méretemben, 184 centimhez elég ritkák ebben a méretben. Jelenleg összteleszkópos, ami nagyon jól jön terepen, de aszfalton nagyon lomha. És mivel nem a szomszédban van olyan terep, ahol értelme van a hátsó teleszkópnak is, így sajnos ez sokszor hátrány. A mostani bringámat nagyon szeretem, csak túl sok helyről vérzik már a torka (fékek, első villa), így hamarosan el lesz adva, ebben biztos vagyok. Ha nem most, akkor max. 1 év múlva.
A kérdés csak az, hogy megéri még ezt a 20-ast beleölni, visszahozná e az árát eladásnál, ha szinte frissen generálozott villával adnám el? Ha nem is jönne vissza a 20 belőle, de legalább hamarabb/jobban elvinnék talán.
-
flash-
veterán
üdv emberek
"vékony" hirtelen bukkanókon(pl. amikor az úton van keresztbe repedés) kattan a kormánycsapágy körül vagy alatta a bringa, érzem hogy el is mozdul valami.
volt már ilyen,el is vittem szervizbe, agy állítás volt, utána jó volt, 100km-ert mentem most újra előjött ez a dolog.
szerintem ez nem természetes. itt valami bibi van.a bringa tárcsafékes, az agy tipusa:
Shimano HB-RM66
az agy gagyi, vagy a csapággyal van gond?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
zoli03
őstag
válasz Vasinger! #68894 üzenetére
184 cm az kb 19", annyira nem ritka méret. Hiába frissen generálozott a villa, ha el van kopva a becsúszó. Mennyibe kerül a persely? Én inkább csak szimmeringet cserélnék. 26"-os össztelóst már most sem lehet drágán eladni a nagyobb kerékméretek miatt, jövőre szerintem még rosszabb lesz a helyzet. Én a helyedben minél előbb megszabadulnék tőle, ha számít a pénz.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Vasinger! #68894 üzenetére
Mivel kopott a villa becsúszó, így ez mindenképpen értékcsökkentő tényező. Én lehet nem költenék rá, hanem így ahogy van eladnám. 26" értéke valóban nagyon nyomott, és ez már jobb nem lesz. A 184 centi teljesen átlagos, 19", 20" körüli méret simán jó lehet. Mérj egy belső lábhosszt, és nézegesd a geometriákat azért, mert gyártónként vannak eltérések. Cube pl szeret kisebb vázakat gyártani.
Ha nincs szükséged a fully-ra, jó alternatíva lehet egy merev 29", de azért erdőben nem lesz akkora élmény, mint a fully. A súlyon sok múlik, egy 13kg alatti fully gép, lockolva azért elég jól hajtható.[ Szerkesztve ]