- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laox
aktív tag
Akkor egyszer utoljára, már adtatok tanácsot, hogy jól járok a Kellys-sel, de mivel nekem ez azért nem kevés pénz, így újra megkérdezném azokat, akik értenek hozzá, hogy legyen a KELLYS 440.000-ért, vagy a kicsit magasabb felszereltségű, de nem átütőtengelyes CANYON szállítással együtt 1555 euróért, vagyis kb. 495.000 (ehhez mondjuk jár még nyomatékkulcs és teleszkóppumpa is). Ígérem, többet nem zaklatlak titeket ezzel a kérdéssel, csak egy utolsó megerősítés kellene.
-
veterán
válasz imyourfriend #68345 üzenetére
Ketlem, hogy ilyen szintu problemaktol kellene felnie, ha csak nem veri tenyleg szet, de azt ahogy irtam, kemenyen oda kell tenni neki, lefele. Ha 30-40-es atlagot megy outon, attol nem lesz baja...
Azert nem egy kotegelovel osszerakott cuccrol beszelunk, az en kerekparom se esett szet alattam, pedig ennel durvabbakat is mentem.Everybody lies.
-
imyourfriend
őstag
válasz Pttypang #68352 üzenetére
Szkeptikus vagyok a dologgal kapcsolatban, tapasztalni nyilván nem fogom mivel jó ideig ez a bringa lesz utána meg majd kitudja.. tekertem annó az acél vázas paripával is 35 feletti átlagot, de az közel sem volt oly kellemes mint most a ktm-el. Lehet minden kerékpárral ilyen gyorsan menni, de pl egy Claris vagy egy Sora szett nem nyúzható szerintem annyira mint egy jobb, pl Tiagra vagy 105-ös. Kényelem, geo felszereltség súly kerékszett és pl az aero ami a legjobban közrejátszik 30 felett, az ember fizikuma után. Lehet hogy csak a félelem beszél belőlem, nem mernék ilyen tempót menni egy C12-vel sem sőt ma picit megijedtem mikor 50 felett oldalról befújt a szél és elkezdett cikázni a kerékpár pedig jól össze van rakva és karbantartom minden héten.. amúgy annyira nem komoly ez a mai de egy kisebb domb azért volt benne 300m 10%-al, vannak itt a környéken becsesebb emelkedők is. no off részemről, nem célom vitát indítani.
-
atok666
őstag
válasz imyourfriend #68354 üzenetére
Egy dolog a kenyelem, az ok, de miert ne lehetne kuldeni egy Sora soros bringat ugy mint egy magasabb szintut? Ezt nem ertem.
Atok
-
deicide
veterán
válasz atok666 #68355 üzenetére
Talán ott van különbség, hogy mondjuk tolod a 10%-on felfelé kiállva 400W felett, aztán feljebb akarsz váltani, akkor a Dura-ace-nél nem kell leülni, megállni a tekeréssel és felváltani, mint a 105ös bringámnál kellett, hanem megy a terhelés közepette is. Persze ez nem sok mindenkinek számít nyilván.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz rétisün #68357 üzenetére
Akkor az enyémmel volt gond, kiállva nem tudtam váltani vele, el kellett engedni a terhelést és csak utána lehetett.
Azé' egy 15%-os emelkedő komoly.
Mondjuk akkor még 90kg körül voltam a mostani 78-al szemben. Meg ugye általában nagytányéron tolom, lehet, hogy ott ilyen, kistányéron meg nem.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Sleek
senior tag
Persze értem én a kényelmet stb. Kb ez is úgy lehet mint a szakmámban a szerszámok.
De mint írtam én hobby tekergő lennék már csak a szívem miatt is.
Tehát nekem nem játszik a felsőbb kategóriás rendszer.
A vázak meg csak nem olyan gagyik a btwin bringákban . Viszont a váz miatt meg nem akarok pluszban kiadni 50-60ezret csak azért mert pl merida vagy stb felirat van írva egy bringára.
Ha ugyan az az alu váz anyag akkor ott különbség nem sok lehet szerintem.
De lehet rosszul gondolom.
Nem vitát szerettem volna indítani csak mint laikus tanácsot szeretnék kérni . Valamint jól esik ,hogy törödtök a kérdéseimmel .<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
-
razzorr
őstag
válasz deicide #68356 üzenetére
Én meg hasonló szituban olyan csináltam,hogy az Altus váltóm természetesen nem akart váltani,így megfordultam lefelé, váltottam a helyes fokozatba,majd visszafordultam felfelé és leelőztem így is azokat,akik hiperszuper gépekkel "küzdöttek". No persze ez nem egy verseny volt,csak egy amolyan "ki a faszagyerek az úton" azokra az arcokra most is emlékszem
-
Stylerr
addikt
válasz razzorr #68364 üzenetére
Mikor edzés végén szoktunk sprintelni a várostábláért, akkor bizony nagyon kijön a különbség, hogy edzőtársam keróján egy capagnolo veloce szett van, szemben az én simano sorámmal. Sokkal hamarabb fel tud gyorsulni, ezáltal hamarabb meglép, és ha nem én kezdek el hamarabb szökni, akkor szinte esélytelen, hogy megfogjam.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Mielőtt hozol egy elhamarkodott döntést, előbb azt mérlegeld, hogy egyáltalán szükséged van e enduro bringára? A kellys swag egy enduro gép 160mm rugóúttal, jelentősebb súllyal 14,7kg. A canyon nerve pedig egy trail bicaj, 2kg-al kisebb súllyal, ami elérhető 120mm rugóúttal 27,5"-ös kerékkel és 110mm rugóúttal 29"-es kerékkel. Itt tulajdonképpen almát hasonlítasz a körtéhez, mivel jelentősen eltérő karakterű bringákról van szó. Teljesen más a felhasználási terület. Előbb azt tisztázd magadban, hogy pontosan mire van szükséged. Ha már a kellys swag-nak állítasz alternatívát, akkor miért nem a Strive sorozatot nézegeted? Mivel ezek a canyon enduro kategóriás gépei. De legalább a Spectral-t nézegesd.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
Szerintetek deore m615 fékszettet megéri 35k-ért szállítással, betéttel rendelni Németből? Pont minap néztem a bikemagos facebook-ját és posztolt róla az Alpokból. 20+ kg-os fatbike-on több mint 2000 m ereszkedés után is egy újjal fogott, nyomáspont nem vándorolt, nem forrt fel. Ez elég megygyőző.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
-
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #68367 üzenetére
Itthon drágább valamivel, tehát megéri 35-ért. Viszont nálam simán elfogyott a deore fék. Alap 180-as tárcsával és gyantás betéttel. Kell hozzá egy komolyabb tárcsa és fémes betétek, különben a komolyabb terhelést nem tolerálják és a betétek is elfogynak pár száz km terepezés után.
-
bunddog
tag
válasz maximilian4 #68367 üzenetére
drágultak a fékek? slx-et 7-8 hónapja 103eur-ért vettem rose-tól
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ehhez hasonló van most nálam egy hétig kipróbálásra...bár én nem is tudom kipróbálni csak nejem,hisz valami 52 körüli vázzal van megáldva! Muffolt karbon váz,Dura Ace-Ultegra vegyes vágott és 8 kg körül nyom.
Time Edge RS Trans Link a neve.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TayRol
veterán
válasz Runner_fxr #68366 üzenetére
azert nem azt nézi, amiért én sem: az ára miatt.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz TayRol #68374 üzenetére
A Spectral alapmodell 2000 euro. Illetve ő csak felszereltség szempontjából közelítette meg, közben meg elfelejti, hogy két teljesen más kategóriájú bringáról is beszél. Eleve enduro bicajra elég kevés embernek van valós szüksége Magyarországon. Nagyon kevés olyan terület van, ahol érdemben ki lehet ezeket a gépeket használni. Tényleg csak annak van szüksége 160mm rugóútra aki nagyon durván odateszi magát lefelé. Aztán tetézi a problémákat az, hogy egy nagyon alap enduro modellt nézett ki, aminek a felhasználása a nagyobb súly miatt még jobban lekorlátozódik. Az a swag kb csak lefelé élvezetes, felfelé nagyon gyötrelmes lesz. Persze nincs ezzel baj ha a felfelé tulajdonképpen nem számít. Ezért mondtam, hogy végig kell gondolni, a linkelt nerve pedig sokkal jobban tekerhető. Magyarországi terepviszonyok mellett a 120-140mm es rugóút tartomány a legjobban kihasználható. Ez már élvezetes lefelé, de még megmarad a tekerhetőség és a súly sem szál el nagyon. Endurot akkor van értelme venni, ha van annyi lóvé, hogy meg tudunk venni belőle egy jobban felszerelt, könnyű darabot, ami 13kg fölé nem megy, de még akkor is csak nagyon kevés embernek van rá valós szüksége idehaza.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Runner_fxr #68375 üzenetére
én úgy gondolom, hogy a canyon jobb választás (ahogy írod is, a swag ilyen szempontból nem opció), és ehhez képest mondtam, hogy drága. 500 ojró az 500 ojró.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Lassan én is vásárolhatok sisakot.Ez már jól elférne a táskában...már csak egy táska kellene,mert +30C-ben biztos nem tenném a fejemre.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz TayRol #68376 üzenetére
Persze, nyilván ár/értékben a canyon a jobb, ez nem meglepő. Én itt most inkább arról beszéltem, hogy érdemes jobban végig gondolni mire is van szükségünk. 500 ójró pluszt is érdemes meggondolni, mivel eleve nem kis beruházás és nem 1 évre vesszük általában. Egy hibás, átgondolatlan döntés után könnyen a bikemag apróra kerülhet a portéka, ami megint csak bukó lesz.
-
pardeee
csendes tag
Ha esetleg érdekel valakit, szerintem jó móka lesz, és ingyenes a cucc
„ride hard & earn the downhill”
-
GeneraL_XTX
veterán
Üdv urak!
Van egy avid juicy3 tarcsafékem. Az vele a problémám, hogy ha behúzom a hátsó féknél a fékkart utána a fék ugy marad es a fekkar lötyög azon az úton, amig behuzom. Nagyon lassan, de utána szépen visszamegy, visszstér a "nyomás", de ami az érdekes hogy a jelenség a hőmérséklet hatására változik!!
Reggel vagy este amikor huvös van egyéltalán nem csinalja csak nappal amikor jo meleg van. Kanikulaba meg szinte használhatatlan a hatso fék.
Az első fékem ugyanez de az tokéletesen működik
Mi lehet ez szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz imyourfriend #68155 üzenetére
Szombaton volt alkalmam egy 200m-es emelkedőn feltekerni ami helyenként 20-25%-os volt.
Azt hittem lehidalok, 34-25-ös áttétellel kétszer kipörgettem a hátsó kereket kiállva.Més que un club!
-
szjoci
őstag
válasz maximilian4 #68367 üzenetére
Szia!
Én tőlük rendeltem SLX szettet. Szlovák megbízható cég, már többször is vásároltam innen.
(#68381) GeneraL_XTX: vidd el szervizbe, szerintem csak légteleníteni kell.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Napfénysüti #68383 üzenetére
Tegnap picit megszenvedtem én is azon a kisebb emelkedőn, de tudtam hogy nem tart sokáig így kiállva felértem és jött az egészséges lejtmenet mely a hegy tetejétől kb a jennersdorfi körforgalomig gurít.
-
nagyúr
válasz imyourfriend #68386 üzenetére
Hétvégén Somogyban telertem. Volt Tab-Igal-Andocs-Karád, Karád-Tab meg Tab- Nágocs, Nágocs-Tab táv.
Igalnál előtt van egy tök frankó kis szerpentines emelkedő arra felmentem aztán visszafelé lejtmeentben meg sikerült új saját sebességrekordot döntenem 75,1km/h-val. Marha jólesett így csapatni lefelé ebben a dög melegben.
Viszont az a 20-25%-os szakaszt is tartalmazó utca Tabon azért keményen megdolgoztatott. Életemben nem mentem még ilyen meredek úton bringával. Barátnőm volt olyan kedves hogy ajánlotta edzésnek.Vasárnap meg belekeveredtem a kaposvári Extremman113 triatlonverseny mezőnyébe a nágocsi fordítónál, azt hitték én is versenyző vagyok. Erről majd teszek fel videót mert készítettem.
Més que un club!
-
Valkűr
őstag
Halihó! Tudtok itthon kapható átütő tengely átalakítót, külföldi oldalakon látok de hazai oldalon én nem találtam. Tehát olyan adapter kell amit ráteszek a gyors záras agyra és bele tudom tenni az átütős villába. Kérdésemre, ha kérhetem ne kérdéssel reagáljatok, h miért akarok ilyet!
iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5
-
imyourfriend
őstag
válasz Napfénysüti #68387 üzenetére
Errefelé nyugaton majd minden nap esik az eső, mennék szívesen többet de ma is tiszta felhő és leszakadt az ég.. pedig vannak szép dombos részek a kertek alatt, az ember nem is gondolná. Szép a táj és a domborzat somogyban is.
-
nagyúr
válasz imyourfriend #68390 üzenetére
Nekem most kicsit felüdülés volt Fejértől elszakadni. Szeretek otthon is bringázni de néha kell a változatosság és Somogyban sokkal frankóbb emelkedők vannak. Nézegettem is a trackelt útvonalon hogy mennyivel több szintet mentem azonos távon mint otthon.
Az igazi persze majd augusztusban az Alpok lesz. Na ott lehet menni szintet keményen.
Més que un club!
-
TayRol
veterán
Gondolkozom, hogy kell-e nekem fully... Azért csapongok, mert hajt a kíváncsiság, de nem volt még összteleszkóposom, és nem tudom, kihasználnám-e...
Kicsit elbarangoltam a német gyártók oldalain, merev vázas cangákat nézni (max. 450e-ig), és találtam ezt. Igaz, 650b...
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TayRol #68392 üzenetére
Ezt kérdeztem én is korábban,mert ha nem használod ki akkor csak cipeled azt a rugós tagot és fizeted a karbantartását.Egy ilyennel azért már haladni is lehet,bár nekem legalább 38-40-es tárcsa kellene elől.Ez a Radon a Canyon-nal egyik legjobb ár-érték-arányú bringa ma a piacon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TayRol
veterán
válasz Hasaggymeg #68394 üzenetére
és ilyen 100mm-es rugóúttal rendelkező villához érdemes 650b-s kerékkel rendelkező vázat nézni, vagy inkább 29"? mik a tapasztalatok?
-
Laox
aktív tag
válasz TayRol #68392 üzenetére
Kell neked a fully! Én is azért filózom ennyire az enduro meg a trail között, mert nekem volt egy enduro bicajom, 1 hónapja adtam el (én hülye barom), azzal élmény volt túrázni az erdőben, ringott alattam a bicaj és egész nap kényelmesen ültem rajta. A mostani rigid kerékpár szétcseszi az alfelemet, ezért félek a trailtől is, hogy oké, hogy rugózik, de lehet, hogy nem annyira finoman és sokat, mint egy enduro... Nekme úgysem versenyre kell, az nem izgat, ha egy kicsit nehezebben tekerek fel a hegyre (legalább erősödöm), de azt a fantasztikus rugózást nem lehet elfelejteni.
-
maximilian4
addikt
Honnan tudod hogy kell-e neki? Legalább annyi hátránya van mint előnye, de inkább több hátránya, ha nem a megfelelő terepen használod. Oké, kényelmesebb és még...? Sokkal nehezebb, sík terepen sokkal lassabb, mászni sokkal nehezebb. Ha még ráadásul mászás közben is rúgózik alattad össze fogod sz*rni magad egy enduró bicajon mire felérsz egy komolyabb emelkedőre. Ha mondjuk hosszú a túra és sok ilyen emelkedő van, akkor a pokolba fogja kívánni a gépet, főleg ha nem egyedül megy túrázni. Egy sima föld úton meg egy merev első telós gép sem sokkal kényelmetlenebb.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Laox
aktív tag
válasz maximilian4 #68397 üzenetére
Nekem mondjuk a hátsó tag lockolható volt, felfele benyomtam, ha nem is teljes zárásra, de nagyon keményre, így nem volt megterhelő, pedig 50-70 km-es túrákat mentem a hegyekben a 15 kiló súlyfeleslegemmel. Nekem nagyon bejött a hosszú rugóút, nyilván ez szubjektív vélemény, de gondolom ezt kivette abból, hogy a saját példámat hoztam fel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz