- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Asztrofotózás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
Hirdetés
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pc360
addikt
válasz Tothgera30 #71000 üzenetére
..és nem szemét, mint a teleszkóp ilyen árkategóriában
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
flash-
veterán
egy kicsit jobb terepen való tapadást, terepen való használhatóságot szeretnék.
jelenlegi köpengy: Scwable smart sam 37-622
42-622 hozna érhezhető javulást?
vagy inkább 47-622? viszont nem tudom hogy az aszfalton mennyivel lenne "lassabb"...
(azt látom hogy sok cross-trekking bringát ilyennel szerelnek)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
pc360
addikt
válasz Mikulásbá #71004 üzenetére
Jah, csak sokat nem érsz vele, mint csillapítás. Ezek borzasztóak: azon kívül, hogy brutál orrsúlyok, alig mozognak, beragadnak, hidegben totál használhatatlanok, és hamar kikotyognak (az én súlyom alatt pl. 2 hét alatt). Ebben a kategóriában a merev legalább megbízható, nem csak könnyebb, és nem kell kukáznod az első elázás után.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #71003 üzenetére
Nekem 47-es van és 4 bárra fújva egész jól gördül,ugyanakkor murván,földúton,könnyebb terepen sem jön zavarba.
(#70999) HUTCHDB...én ott a gyors-rögzítésnél fognám meg a problémát,azt kell valahogy megerősíteni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Cathfaern
nagyúr
Városi közlekedésbe jók mondjuk a legrosszabb telók is. Ugye nehezen indulnak meg, kis döccenőkön semmit se javítanak, viszont a padka meg a mély kátyúk ideális terep nekik Ez nyilván ha 50-60km-t teker az ember országúton, akkor nem oszt-szoroz, de ha városban nincs rendesen kiépített bicikliút és/vagy az autóút használhatatlan bicikliközlekedésre, akkor a sok padkázásnál jól jöhet.
-
ivana
Ármester
válasz Mikulásbá #71004 üzenetére
Ezek gyakran gyárilag is kotyognak merevség nulla, rohadt nehezek, kanyarban hülyén viselkednek. A rugós nyeregcső, illetve ad absurdum rugós stucni (mert ilyen is van) szintén hülyeség. Egyedül a rugós nyeregnek van értelme az tényleg használ, de csak ha amúgy kemény mint a kő pl. bőr.
-
-=RelakS=-
veterán
Rugós nyeregcsövet próbáltad már?
Rendesen előfeszítve szerintem teszi a dolgát: nagyobb zöttyenőktől nem fáj a hátsód, és tekerés közben sem jár fel-alá alattad.(amit én vettem, azt mondjuk szét kellett szedni, és alaposan bezsírozni, annyira csikorgott a rugó a csőben )
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Runner_fxr
Ármester
válasz flash- #71003 üzenetére
Terepen a cross trekking gyakorlatilag használhatatlan. Ezek a bringák jó minőségű földútra lettek kitalálva. Ide pedig akár a 37-622 külső is elég lehet ha bütykös a mintázata. A smart sam bütykös, megfelelő külső a föld utakra. 42 nem sok különbséget jelentene, de valamennyire talán megéreznéd, hogy kényelmesebb. 47 már neccesen fér be egy cross trekkingbe, de ott már biztos éreznéd, hogy kicsit jobb a tapadásod. Viszont aszfalton lenne lassabb. Én maradnék a 37-nél, ha elkopik utána esetleg egy 42. Terepen jobb használhatósághoz inkább egy mtb kéne.
-
6030D
Ármester
válasz Cathfaern #71008 üzenetére
+1
Én nem értem, hogy sima hobbi kerékpárba miért nem javasolja senki a sima rugóst. Ha annyira rossz lenne, akkor nem lehetne eladni éveken keresztül. Öcsém bringájában egy XCT V2 van, kb 6-7 éves a bringa és hibátlanul működik, egyszer sem volt még szétszedve, majd idén talán megcsináljuk. Tavaly az egy napos Balaton-köröm előtt törött el a vázam, így azzal a bringával kellett mennem. Mivel nem versenyen voltam vele, így nem zavart, hogy nehezebb, meg kiállva tekerésnél bemozog, de 7-8 óra tekerés után nem bántam, hogy nem csak a gumi meg a markolat+kesztyű nyeli el a csodálatos balatoni bringautak hibáit.
Ha nem hegyre kell, meg heti 150-200 km-re, akkor szerintem simán vállalható.Ugyan ez az állítható stucni. Én nem használtam még, de haverom bringáján 5 év / 6-7000 városi km után semmi kotyogás még. Ja, és abban is valami rugós teló van egy olyan bringában, ami újonnan volt kb 80e Ft. Hibátlan minden.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Régi bringámban nekem is RS Dart 1 van,de nem cserélném (cseréltem volna) egyetlen csoda karbon merev villára sem! Leereszkedni a Nagy Hideg Hegyről még azzal is csuklópróbáló volt,nem,hogy egy merevvel,a hazai bringautak gyökérfelnövései és repedéseihez,vagy egyéb útjaink szélének töredezett aszfaltjához pedig bizony elkel egy kis csillapítás...még ha az + 1 kg-ot is jelent.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
Nekem sincs bajom vele, nyilvan a kis hibakat nem csillapitja, de a semminel neha jol jon, hogy egy kicsit azert tobb van.
Az allithato stucni azert hulyeseg, mert ha egy nagyobb esesnel bemozdul, onnantol kuka az egesz, na meg ha fixre allitva hasznalja, akkor miert nem alapbol olyat vett, ami az adott meretu es iranyu es kesz?
Ezt kb kolcsonzos bringakon tudnam ertekelni, mert ott monduk raallitom az adott emberre, ahogy neki jo, vagy ha van ilyen extra turazos kerekpar, ha jon valami ismeros, akkor beallitom neki, de ez a kolcsonzos tortenet ujra.Pedig nekem tenyleg a legalja suntour van teleszkopbol elol
Csereerett mar.(#71013) Hasaggymeg
Ha a szelen mesz, meg is erdemled, megesz a forgalom..
En valamelyik heten jottem ra ,hogy az Avasra felfelé a leglazább útvonalon érdemesebb az aszfalt legszélén menni, mert ott tényleg kevesebb a kátyú meg úthiba, a konkrét közlekedési nyomvonalon meg agyon van foltozva meg repedezve, de most így sokkal simább, hogy az oldalán jövök, előtte eszembe nem jutott volna, de annyira nagy forgalom nincs rajta, nem gond.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #71014 üzenetére
Itt Dunakeszin simán lesávoztak egy ~70cm-t az út széléből és átadták (vagy háromszor a kampányban) mint bringaút...hááát az az út legrázósabb sávja,csatornafedelekkel,nyomvályú kitüremkedéssel,repedésekkel,leszakadásokkal és,(na mivel?) ...olyan vastagon felfestett kerékpáros piktogramokkal,melyek felérnek egy kisebb gyökérfelnövéssel! A semminél kicsit jobb,de nem az outi,vagy a merev-villa gyártók lobbii érvényesültek,az biztos!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #71015 üzenetére
nem csak Dunakeszin megy így a 'kerékpárút-építés' mindenhol divat lepukkant járdákat kerékpárúttá kinevezni, persze aki felelős(?) ezekért, gondolom életében nem közlekedik rajta bringával, fogalma sincs, mekkora s**rkupac az egész.
ha meg esetleg épül is bringaút, akkor pár év után a kutya se foglalkozik vele, milyen minőségű lett a gyökerektől, alámosásoktól, mennyire alkalmas még kerékpárútnak.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
6030D
Ármester
válasz Pttypang #71014 üzenetére
Ez a stucni volt a bringán gyárilag, minek cserélje le, ha nincs baja.
És gondolom azért ezt rakták rá, hogy ha a boltban kipróbálja a vásárló, és azt mondja, hogy hopp, hosszú/rövid, akkor nem stucnit kell próbálgatni, hanem .... Magic! Már jó is. (ilyen helyzetben ugye nem számít, hogy 2-3 cm-t feljebb, lejjebb van a kormány, mert hobbi bringa).Hasaggymeg: az egy csodás találmány. Ahol az út szélén kell menni, ott még a levegős telóval sem szívesen megyek, érdemes kimenni az autók közé, mert a sok lámpa meg kanyarodó miatt úgyis 35-tel mennek. De még így is van olyan aki ledudál, hogy miért ott megyek, pedig ő mögöttem jön 3 m-rel, én meg az előttem lévő autó után 2 m-rel. Tehát max 2 métert nyerne... arról nem beszélve, hogy az összes szemét ott van, mert az autók szele oda hordja, de ez mindenhol gond, nem az adott szakaszé.
A másik meg a 10 emeleteseknél, Vác felé, ahol a tuják mellett megy a bringaút... az a felfestés túl fogja élni az aszfaltot (1 cm vastag), ráz is, meg a kedvencem, amikor az emberek átfutnak az úttesten a kocsi előtt, keresztül a tuján, majd be a bringaútra... jönnek, mint a zombik a bokorból, nehéz is eltalálni a fejüket.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
deicide
veterán
Na, ma megvolt egy hosszabb próba az időfutamgéppel. 41.2km, 250m szint, oldalszél, plusz Érden és Diósdon forgalom is. Így lett 39.7-es átlag végül. Érd előtt még majd' 41 volt. Háát, gyors.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #71010 üzenetére
Amivel találkoztam az valami isten csapása volt Ilyen random bringán havernál Balatonon. Össze vissza kotyogott, puha volt, minden pedálfordulatnál szét akart esni. Akkor már egy jó brooks és sokkal előrébb vagy, meg carbon nyeregcső esetleg.
(#71014) Crytec210 Az állítható stucnival az a baj, hogy az állítással önkéntelenül változtatod a stucni effektív hosszát ezzel teljesen más karaktert adva a gépnek, colos rendszerben létezett hosszú szárú stucni ott ez nem volt probléma, sajnos aheadben nem lehet megoldani a normális állítást.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #71016 üzenetére
Ennél már csak az jobb mikor a buszmegálló mögött viszik el a bringautat,mely mindkét oldalán járda van és a gyalogosnak csak a bringások előtt átkelve lehet megközelíteni/elhagyni a buszmegállót.
(#71017) 6030D...ilyen helyeken csak lassítani lehet és görcsösen fogni a féket mert még úgy járhatsz mint én és akkor mennek is a vasak a térdbe!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
Szerinted a hobby vásárlók hány százaléka használja úgy a biciklijét, ahogy megveszi/odaadja neki az eladó? Szerintem több, mint 75 %-a. Tehát teljesen mindegy neki, hogy megváltozik a helyzete a kormánynak, mert lehet, hogy jobb. Egy bringaúton szédelgőnek mindegy, hogy a rövidebb relatív stucni hossz miatt idegesebb a kormányzás, mert ő még idegesebb.
Hasaggymeg: én a ház felőli oldalon megyek, ha nem jön senki, akkor van idő védekezni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz Pttypang #71021 üzenetére
Még egy klasszikus outi stucniban is 3-4 centi állíthatóság van, a tanya bike verzióban alsó hangon 10. De pont ezért is hülyeség az állítható, a rossz felsőcső hossz rossz vázválasztás eredménye nem a stucnijé.
6030D: Szerintem kifejezetten kevés, én inkább azt látom, hogy idióta módon állítanak be bringákat mert nem értenek hozzá. Ott kezdődik, hogy az emberek felének túl alacsony a nyerge, negyedének még hátra is dől, vízszintes helyzetről nem is beszélve. A kormányt végképp nem tudják beállítani, de azért sszeregetik.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Én úgy tapasztaltam, hogy a 30mm-es becsúszós újabb Suntour xcm-ek egész jók már. Arra teljesen elegendőek, hogy valaki megismerkedjen a hegyi kerékpározással, megbízhatóan teszi a dolgát. A speed lockout-al kicsit nehezebb emberekhez is be lehet állítani. Egész jól mozognak, nem annyira kolbász mint a 28mm-es becsúszós. Viszonylag sportosabb használatra is jó lehet egy ideig, de ilyenkor az élettartama jelentősen csökken. Persze mindenképpen érdemes cserélni egy minőségibbre idővel. Városi használat mellett valóban sok évig teljesen jól működnek, különösebb karbantartás nélkül is. Rendszeres hegyi használat mellett azért érdemes időnként szétszedni, kipucolni, megkenni.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
Esetleg tippek arra, hogy mitől nyikoroghat a tárcsafék ha fékezek? (első, hátsó egyaránt)
kb. 150-160 km-t mentem eddig a bicóval és elméletileg a fékpofáknak is újaknak kéne lenniük. De nagyon arra gyanakszom, hogy a szerviz nem törődött a dologgal és teljesen el vannak kopva... -
Runner_fxr
Ármester
válasz Csokicsibesz #71028 üzenetére
A kopottságot magad is láthatod rajta, a kopó réteg egy fémlemezen van, így néz ki egy új betét: [link]
Ha ettől jóval vékonyabb a betéten a fékező felület akkor nem lett kicserélve a betéted. Nyikorgás ettől csak akkor lehet ha már teljesen elkopott és fém a fémmel érintkezik, ekkora hibát csak nem követtek el, mert ez a féktárcsáidba is kerülhet. Nyikorgás lehet attól is, hogy a betéted és a tárcsád nem kedvelik egymást, vannak olyan párosítások amik nyikoroghatnak. Ezt másik fajta betéttel vagy tárcsával lehet orvosolni. Lehet szennyeződés is a tárcsán és betéten, ez is okozhat nyikorgást, bár ez esetben a fékerő is gyenge lesz. Zsírtalanítani kell a tárcsát, erre a legjobb a gyógyszertári 70%-os alkohol. A betétet is meg lehet kicsit tisztítani egy csiszoló papíron, de ehhez ki kell venni. Sajnos legtöbb esetben a betét tönkremegy ha valamilyen kenőanyag éri, néha segít ha a felülete meg lesz csiszolva. Azt is érdemes megnézni, hogy nincs e olajszivárgás a féken valahol. Előfordul, hogy a féknyeregben belül a dugattyú mellett is kiereszt egy kis olajat, főleg légtelenítés után. Én is jártam már úgy, hogy tökéletesen letisztítottam a féknyerget az olajfeltöltés után, a művelet idejére a betéteket is kivettem, de miután visszatettem a betéteket, a dugattyú mellett kieresztett egy kis olajat és tönkretette a betéteket. Érdekes módon, ez csak egy egyszeri szivárgás, betét csere után már nem eresztett.[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Azt beszélik 120mm-es stucnival szerelt kerékpár megfelelő országútinál egy embernek, nem véletlen kapható rengeteg 120-as stucnival a boltok polcain. Ennél hosszabb már kellemetlen lehet a kormányzásban, szintúgy a rövidebb stucni sem feltétlen előnyös. Persze helyzet kérdése, de úgy gondolom a jó vázméret választása a legfontosabb szempont, ha túl rövid vagy túl hosszú vázat választunk akkor kényelmetlen lesz vagy az is lehet hogy megette a fene a projektet..
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz imyourfriend #71031 üzenetére
120 és 100 mm között van igen, vázmérettől függ egy kicsit. Alapvetően a stucni hossz a geometria függvénye nem...
-
Csokicsibesz
tag
válasz Runner_fxr #71030 üzenetére
Köszi szépen!
Ettől féltem, hogy szét kell szedni a féket, hogy kiderüljön mi a gáz.
Az olajat nem ereszti azt megnéztem, kicsit bosszantó, hogy egy ilyen kevés megtett út után már problémája van az embernek.
Az elején még azt hittem be kell kopnia a féknek, de mióta használom úgy érzem egyre rosszabb a fékerő és egyre hangosabban nyikorog. -
Cathfaern
nagyúr
válasz fpeter07 #71035 üzenetére
A "Chi-futás" (mondjuk nem semmi nevet találtak ki neki) alapvetően semmi másról nem szól, mint hogy tanulj meg úgy futni ahogy a gyerekek ösztönösen futnak (meg a természeti népek) és felejtsd el a rossz berögződéseket amiket a vastagított sarkú és talpú cipők okoztak. Ezt nehéz lesz átültetni biciklizésre ami egy teljesen más mozgás
"Dunántúl végre bringás kánaán lesz"
Úgy érted Budapestről a Dunántúl felé menve kánaán lesz Én sokkal dunántúlabbi már nem lehetnék, de a felsorolt kerékpárutakból pontosan 0 az ami biciklizős közelségben lesz tőlem.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fpeter07 #71035 üzenetére
És ugyan bizony mikor kezdesz el biChiklizni? ...amúgy meg nálad érthető,hogy unod és újabb bringázási stílusokat keresel,hisz annyit tekersz mint néhányunk innen.Együttvéve...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz atok666 #70988 üzenetére
Írtam korábban hogy voltam bikefittingen és ott az jött ki hogy ideálisabb lenne egy 1cm-rel hosszabb stucni meg egy keskenyebb kormány. Előbbit nem feltétlen érzem hogy kellene de utóbbi tényleg nem az igazi nekem mert az alsó hajlításnál szélesedik és így nagyon előrehajolok amikor alsófogásban tekerek. Szóval a kormány cseréjén már korábban is elgondolkodtam saját tapasztalat miatt.
Més que un club!
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Kérdeznék párat, mert évek után elő szeretném venni a bringámat és jó lenne tudni 1-2 dolgot.
1. Nemrég említettem, hogy mind2 gumi tökig leenged 1 héten belül, éveken keresztül állt így a bringa, a lapos gumikon. Ez nem károsította a külsőt is maradandóan? Képek:
[kép] [kép] [kép]Gondolom látszik amiről beszélek, ez visszaáll normáls formára ha újra fel lesznek fújva a gumik vagy kuka?
Egyébként maga a külső ilyen márka, nemtom mennyire számít jónak, bár gyanítom, hogy nem egy conti.2. Ez a mintázat melyik "kategóriába" sorolható? Terep 20% Aszfalt 80%?
3. A vázon hol szokták feltültetni a méretét? Nézegettem itt-ott, de nem találtam semmilyen számot. (Merida Matts TFS 500-as)
4. Belsőnél mi a releváns adat? Valahol azt írják, hogy csak a méret számít (26"), máshol a többi adatra is hivatkoznak. A régi belsőm az 26x1,9 2,125-ös.
5. Ez a fajta zár milyennek mondható? Jobb valamivel mint a sima 500ft-ot drótos szarok?
[kép]Köszi előre is.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
HEAHEA
tag
válasz Napfénysüti #71038 üzenetére
Szia! Mennyi ideig tartott egy ilyen mérés?
-
deicide
veterán
válasz Hasaggymeg #71037 üzenetére
Mondjuk nálam nem nehéz, júliusban is épp hogy' meglett a 2000km.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nagyúr
-
6030D
Ármester
válasz TheProb #71039 üzenetére
1. Hát ez esélyes, hogy cserés lesz, de egy próbát megér: fújd fel a maximum nyomásra, ami rá van írva, és próbáld ki, tekerj vele. Ha nem üt, nem ráz, akkor jó lehet. Ha repedezett az oldala, akkor megfontolandó a csere.
Nem rossz márka egyébként a CST, többen is használják innen a fórumról.
2. Ez sima aszfalt gumi, murvás úton még el tudsz közlekedni, de nem fog megtapadni kanyarban az eleje, illetve emelkedőn elpöröghet a hátsó.
3. A nyeregvázcső belső oldalán van matrica, ha van. Inch, cm, vagy betű (S, M, L), az a méret. Ha nincs, akkor mérd le a nyeregvázcső hosszát.
4. Az alap, hogy a kerékátmérőnek megfeleljen. Az utána lévő számok egy tartomány, ezen belül kell lennie a külső szélességének. A tiédben a belső 1,9-2,25" szélességre jó, valószínűleg 1,95-ös külső volt rajta.
5. Zárakhoz nem értek. Amit el akarnak vinni, azt úgyis elviszik.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
HEAHEA
tag
válasz Napfénysüti #71042 üzenetére
Köszi, majd valamikor ez lesz, vagy az Alpinbike-os mérés.
-
atok666
őstag
válasz Napfénysüti #71038 üzenetére
Olvastam a bikefittinget - azert is kerdeztem, hogy csak azert szeretnel cserelni, mert ok azt mertek, vagy amugy is erzed/erezted, hogy vmi nem okes.
Atok
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz szjoci #71006 üzenetére
Tökéletes lett, köszönöm a tanácsot!
(#71007) Hasaggymeg!
Igen, ott a gyenge pontja, de így már tartja, ahogyan szjoci fórumtárs írta!" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Csokicsibesz #71033 üzenetére
Szinte biztos, hogy olaj került a betétekre, mivel csökkent a fékerő is. Alkohollal töröld át a tárcsákat, illetve csiszoló papíron csiszold meg a betéteket. Ha így sem javul akkor csak a betét csere fog segíteni.
-
nagyúr
válasz atok666 #71046 üzenetére
A javasolt stucnihosszon kicsit meglepődtem. Nem gondoltam hogy 120-ast dob ki a gép. A kormány viszont valóban nem igazán az én méretem. Egyébként azt is mondta az úriember hogy ha 120-as stucnira váltok akkor viszont cserébe azt 1cm-rel megemelve kellene beállítani. Most egy 5mm-es házagoló van alatta így meg 3 kellene alá. Még kicsit rágódom ezen a dolgon bár a kormány cseréjére eléggé hajlok. Viszont elvileg nekem 410mm-es lenne a tökéletes. Na mármost ilyen nincs csak 400-as vagy 420-as.
Szóval ezek közül kellene választanom majd.ShiTmano: köszi a Deda ajánlatokat azokból is van ami oké lenne csak szeretném egy oldalról rendelni a két dolgot plusz jó lenne még melléjük egy kicsit vastagabb bandázs is akkor már.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
6030D
Ármester
Az elmúlt napok témái összefoglalva: hosszú nyeregcső, megfelelő stucniméret, jó láthatóság. De legalább a nyereg nem hátra dől, meg nem is vízszintes, hogy ivana megnyugodjon, vannak ilyen emberek is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- További aktív témák...
- Merida összteleszkópos kerékpár
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás