- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós kamerák
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
r.levente75
addikt
válasz imyourfriend #68251 üzenetére
Én délután készülök egy erdei tekerésre.
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Technikai segítséget szeretnék kérni: milyen kormány csapágyat kell beszereznem a bringához ha cserélni szeretném?
Így néz ki ha leszedem a stucnit és a záró részét a csapágynak:Maga a csapágy bocsi, de már annyira zsíros volt a kezem, hogy nem tudtam jobbat készíteni:
ez a csapágy alja, felsőrésze kúpos egy van alul egy van felül. Az alsó baromira serceg, fújtam bele WD 40-et jobb lett de nem az igazi."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
imyourfriend
őstag
válasz r.levente75 #68252 üzenetére
Én még meggondolom, őrségi vásár van ugyan de tegnapi meg tegnapelőtti tekerés picit erősebb volt a kelleténél így ma lehet pihenő lesz. tegnap 34km 33,8-as átlaggal tegnapelőtt hazafelé mértem csak az 44,1 km 32,5-el.
-
Normi™
őstag
válasz Kleroo #68202 üzenetére
Az utóbbi,nekem valószínűleg a krónikus stressz okozza,de mindig nagyon édesszájú voltam,de egy kilót azért nem ettem,csak az utóbbi pár évben.Volt,hogy két hónapig abszolút nem ettem ilyesfajta szénhidrátot,fogytam 13kilót egy hónap alatt,de mentálisan megviselt mert ugye diéta alatt a szerotonin szint és ezáltal a dopamin szint is alacsony és szépen lassan újra elkezdtem enni,nem tudatosan,inkább alattomosan jött vissza.Erős akaratom van egyébként,ha elhatározom akkor simán leteszem,de ez ilyen pótcselekvés,afféle kényszeres dolog.Az az egy szerencsém,hogy nem vagyok hízékony,178cm vagyok és 73kiló.Mindig sportoltam valamit mióta élek.Szabadulnék tőle mert anyagilag és testileg is sok,mint említettem komoly mennyiségű salakanyag és brutálisan terheli a hasnyálmirigyet,hogy ezerrel kell termelnie az inzulin hormont..Ráadásul keményen szembe megy a haladó,zöld gondolkodásommal a pálmaolaj ész nélküli használata miatt.Szóval rövid időn belül kiiktatom az életemből végleg.
(#68208) Hasaggymeg : Nem sajnos nem költői túlzás.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
r.levente75
addikt
válasz imyourfriend #68257 üzenetére
Az szép, gratula.
-
JackFeryll
őstag
Néhány gondolat a karbonról + javításról.
Kíváncsi vagyok itthon mennyien dolgoznak profi eszközökkel és mennyi sufni karbon javító van. Persze csak eladja mindenki javítás után.
[ Szerkesztve ]
-
Laox
aktív tag
Olvasgatom itt a beszélgetést, azt kivettem, hogy az átütőtengely fontos és jó dolog, bár lövésem sincs, hogy mi az. EZT a bicajt nézem most, eléggé bejön, ez már átütőtengelyes, vagy az felsőbb kategória? Ezen felül mire kell még figyelni, konkrétan ennél a bicajnál van valami kifogásolható dolog?
-
Laox
aktív tag
-
fpeter07
veterán
válasz JackFeryll #68261 üzenetére
Ez a fickó látja a negyedik dimenziót.
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz JackFeryll #68261 üzenetére
Ha egy Carbon váz volt javítva azt észreveszed. De otthon is meg lehet javítani, ilyen csináld magad módszerrel: [link], [link], [link].
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
balintka
addikt
válasz maximilian4 #68273 üzenetére
Nekem Thorx 10-en van Madmax disc, teszi a dolgát rendesen. A súlya se vészes.
-
Laox
aktív tag
válasz maximilian4 #68273 üzenetére
Attól meg én nem tartok, volt már pár KLS termékem és egészen korrekt minőségűek voltak. Akkor lehet, hogy ez a bicaj lesz a befutó, lehet, hogy pár tízezret spórolnék egy külföldivel, de ez azért mégis csak hazai garancia és itt javítják helyben.
-
bunddog
tag
milyen sor az aminek ilyen durva kattogása van? ma jött velem szembe 2-3 montis komolynak látszó gépekkel és nagy bejött a hangja terveztem hogy ha legközelebb hallok ilyet megkérdezem, de nem mentem utánuk
-
Runner_fxr
Ármester
válasz belaazallat #68256 üzenetére
Szerintem ez egy fél integrált 1 1/8 kormánycsapágy. A sercegést csak úgy tudod megszüntetni, ha szétszeded azt a zárt csapágyat, kimosod wd40-el például, utána megkened csapágy zsírral. Azt a kis kék műanyag porvédőt kell kiszedned, utána szétjön a csapágy.
-
Runner_fxr
Ármester
Az átütő tengely egy vastagabb tengelyt jelent az agyban. A sima gyors záras agyakban 9mm-es a tengely. Az átütőtengelyes agyakban elöl 15mm-es és 20mm-es verzió létezik. Hátul 12mm-es. Ez sokkal nagyobb merevséget ad a villának és a váz hátuljának is. Sok szempontból hasznos. Precízebb az irányítás, hatékonyabb a hajtás. Kanyarokban kevésbé hajlamos a tárcsaféked ciceregni. A kinézett bicajban az ég világon semmi kifogásolni való nincs ezen az áron. Jobbat nem találsz újonnan. A villa gyors záras, de a váz az 12mm-es átütős. Később tudod cserélni benne a villát átütősre.
-
Jester01
veterán
A dinnyési kerékpárút elágazás ma majdnem két áldozatot szedett... a kanyarban ácsorgott 3 biciklis és az előttem haladó lánynak a hirtelen kikerüléstől kicsúszott a kereke és átbucskázott. Szerencsére nem lett nagyobb baja. Mint kiderült azért álltak ott mert nem sokkal előtte vitte el a mentő az előző áldozatot. A biciklije persze ottmaradt, azt próbálták éppen biztonságba helyezni.
Ettől eltekintve is jó sok idióta gyalogos és autós volt ma, de hát strandszezon van
Jester
-
Tothgera30
Ármester
Tour de Hongrie - [link]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
maximilian4
addikt
válasz Jester01 #68283 üzenetére
Én találkoztam jó sok idióta kerékpárossal is. Az a baj hogy nagyon sokan kerékpárral sem tudnak közlekedni. Egyébként meg sztem kellő körültekintéssel és megfelelő sebességgel kéne megközelíteni egy ilyen elágazást. Gyakorlatilag nem nagyon tudom elképzelni hogy 2 szinte merőleges út találkozásánál hogy következhetett be a baleset. A kerékpárút is szinte egyenes fut mielőtt találkozik az autóúttal, kanyart sem látok benne )kivéve azt a nagyon mini de belátható "s" alakot.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Normi™
őstag
válasz Tothgera30 #68284 üzenetére
Bal piros,köszi.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
fpeter07
veterán
válasz Tothgera30 #68284 üzenetére
Keszthelyre le kéne menni megnézni a befutót vagy a rajtot.
-
szjoci
őstag
válasz Tothgera30 #68284 üzenetére
Vagy biciklis ruha + spd cipellő, vagy kiskosztüm + magassarkú. De ez a vegyes kép nem jön be Amúgy meg ja, a balért odaadnám a fél vesédet
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Normi™ #68286 üzenetére
Szívesen. Bár lehet picit fiatalka lenne hozzád, nemde?
#68287 fpeter07: Ezen filózom én is, bár időmbe nem fog beleférni.
#68288) szjoci: Ez általában ilyen szivacs nélküli, csajokra formált bringás mez akar lenni. Rendes vagy hogy a renalis-omat felajánlod.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Normi™
őstag
válasz Tothgera30 #68289 üzenetére
Nem tudom hány éves sajnos,én sem vagyok azért még annyira öreg (33)
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
szebe
őstag
válasz Jester01 #68283 üzenetére
Na, akkor pont jó hogy én meg a Balatont vettem célba [link] Remélem látszik a térkép, publikus elvileg
Nézegettem már a héten az útvonalakat, végül úgy dontöttem, Fűzfő felé megyek. Így ha esetleg nem bírtam volna, és vonatra kényszerülök, nem kellett volna már megtett távon visszavonatozni.
Odafelé (Berhida és társai) meglepően kicsi volt a forgalom, ezt visszafelé behozta a Füle-Polgárdi szakasz.
Balaton mellett a bringaút botrányos, ráadásul rövid szakaszokat kivéve a 71-esen végig kint a tiltó tábla
Hazafelé a Jenő-Nádasdladány lejtő borzasztó sokat segített mind fizikálisan, mind lelkileg.Cipőkanállal, de meglett az előzetesen kitűzött 100km/4óra, ennek nagyon örülök
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Jester01
veterán
válasz maximilian4 #68285 üzenetére
Jó, ez téli kép, most valamivel több ott a zöld, takarás van.
A műútról kanyarodtunk rá, nyilván nem mentünk gyorsan de ahhoz elég volt, hogy a hirtelen mozdulattól elcsússzon (gondolom).Jester
-
Laox
aktív tag
válasz Runner_fxr #68281 üzenetére
Köszi!
-
TayRol
veterán
válasz Runner_fxr #68281 üzenetére
Az utolsó mondatod nem értem.
-
maximilian4
addikt
válasz TayRol #68296 üzenetére
Vannak gyorszáras villák és vannak átütős villák. Értelemszerűen az egyikbe csak gyorszáras agy megy, a másikba meg csak átütős. A villát lehet cserélni a kerékpárokban. Viszont ha a gyorszáras villádat lecseréled átütősre, akkor az agyat is le kell cserélned átütősre. Egyébként úgy látom ebben a kellysben átütős az első villa is.
(#68297) ivana
Nem tudhatjuk. A középső csajon nem egybebugyi van (mifelénk így nevezzük ezeket az öltözeteket).
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
TayRol
veterán
válasz maximilian4 #68298 üzenetére
Ezt értem, de ő nem ezt írta. A váz része nem világos...
-
atok666
őstag
válasz imyourfriend #68257 üzenetére
Ahogy latom most nagyon ra vagy kattanva ezekre az avg speedekre, akkor egy kis szamtan, hogy hol lehetnel megfelelo "celszerszammal" Eleg erdekes szamok
...this test done by German Tour Magazine.
They tested Uwe Peschel with all the different aero bits, and you can see how much drag was cut when each change was made. Once again, I think it's on an indoor velodrome
Required output to maintain 45 kph on a:
Standard road bike, hands on hoods = 465 Watts
Same bike, hands down on the drops = 406 watts
Same bike with aero bars = 369 Watts
Same bike, triathlon position (5.5 cm lower bar, saddle forwards)= 360 Watts
Same bike, as above, with 2 tri spoke wheels = 345 WattsCervelo TT bike with 2 tri spoke wheels = 328 Watts
Cervelo TT bike with tri spoke front & disk rear = 320 Watts
Cervelo TT bike, tri spoke front & disk rear + aero helmet = 317 Watts
Cervelo TT bike, same as above + skin suit = 307 Watts
Cervelo TT bike, same as above, with saddle pushed back 3cm = 293 WattsFrom 465 to 293 watts!! That's obviously a reduction of 172 Watts just from aero stuff...
Atok
Új hozzászólás Aktív témák
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska