Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Powerbank topik
- Milyen processzort vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Egy 20. évfordulós csodaegér fortyog a Razer üstjében
- Milyen hangkártyát vegyek?
- RAM topik
- Kétszáznál is több játékhoz hozta el az FSR Redstone-t az új AMD Software
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Thermalright tulajok topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
sislaciii
aktív tag
válasz
Mr.Csizmás
üzenetére
Ugyan az a procink van, nekem itt egy eredmény![link]
most hogy 3napja megy a gép torrent miatt, csak msn ezek, meg net, hőfok maga a cpu az 21°C, első mag 18°C, második 21°C, harmadik 16°C, negyedik 22°C.
Egy Asus V60 hűti! Bár nekem polírozva van a procim, nincs házba a gép.
Most majd fesz.emeléssel játszogatok, és kihozom a maximumot, hétfőig úgyse megyek suliba, mert ma lebetegedtem, legalább nem fogok unatkozni.
Amúgy milyen lapod is van? nem olvastam vissza bocsi. Amúgy én kezdő vagyok a tuninghoz, 3hete tanultam meg egy Asrock 945GCM-S alaplapon Celeron 430as procival, alapfeszen alap hűtővel 2.42-ig vittem, stabilan.[link] Ha kell valami segítség, hozzám bizalommal fordulhatsz, ha van MSN-ed felvehetsz nyugodtan, meg bárki más is lacy0014@hotmail.com -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mr.Csizmás
üzenetére
DRAM - FSB szorzót tedd 2-re, akkor megy 1:1-ben. Tehát 400-as fsb-nél 800-on megy a ramod, 500-nál 1000-en stb.
Ez lesz a következő matek érettségi 1-ik feladata:
Mr.Csizmás szobája 22,5 fokos, mikor lesz 30 fok a szobában ha félóra prájmolás után emelkedik 2 fokot a szobahőfok.

Új hozzászólás Aktív témák
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Villanyszerelés
- One mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Milyen videókártyát?
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Bestbuy játékok
- Anime filmek és sorozatok
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...