Hirdetés
-
PROHARDVER!
Háztartási gépek
Ebben a topikban a háztartási kis- és nagygépek vásárláshoz, karbantartásához, kezeléséhez szükséges információkat, hozzászólásokat, hivatkozásokat találsz. Amennyiben kérdésedre nem találtál választ az összefoglalóban, esetleg a témához kapcsolódó anyagok között, természetesen (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
>> A készülék tapasztalatokat erre találod <<
Új hozzászólás Aktív témák
-
XP NINJA
őstag
Sziasztok, elektromos kerámia főzőlaphoz keresek papacsintasütőt, és kb 28-as sütőbe is rakható serpenyőt. Mit ajánlotok/van most valami akció?
-
M3aN
senior tag
Sziasztok!
Beépíthető vízszűrőkkel kapcsolatosan vannak tapasztalatok, ajánlott berendezések, stb? -
kerxy
őstag
válasz peppe79 #50051 üzenetére
Köszi, és típusra, kürtős vagy teleszkópos?
Az IKEA MATTRADITION-on kívül az AEG DPB5650M és az AEG DBB4650M modelleknek is 150-es kivezetése van, de hogy milyen típus legyen arról abszolút nincs ötletem.
-
farkas-j
őstag
válasz XP NINJA #50052 üzenetére
Mi kerámiabevonatos Delimano palacsintasütőket használunk 2013 óta (2db-ot a gyorsabb sütés miatt). A piros pöttyös közepű Tefal-lal ellentétben a Delimánok nem vetemedtek meg a hőtől. A Tefal-t garanciában vissza kellett vinni a METRO áruházba mert az első használat után hullámos lett az alja és billegett a tűzhelyen. Egyébként a palacsintasütéshez a legjobb a régi hagyományos fekete vas palacsintasütő, de sajnos az csak gázon az igazi, kerámialapon nekem nem vált be.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
BBéci
legenda
-
mephi666
nagyúr
én tefal-om nem is tudom hány éves... még azelőtt vettem szerintem 1-2 évvel, ahogy asszonnyal összejöttünk 8 éve ...nem billeg, semmi baja... amúgy az is biztos, hogy a régi hosszúnyelű fekete öntöttvas serpenyőben teljesen más íze van a palacsintának és a rántottának, mint teflonosban
ui: délelőtt jön a szárítógép... edigital gyors volt most is: szombaton utaltuk az árát, hétfőn lekönyvelték, tegnap leszervezték a szállítást, ma pedig hozza a futár ...este teszteljük... fürdőbe meg majd felfúrom szépen a kihúzható vileda-t, amit intéztem (így szobában/előszobában sehol nem kell majd teregetni) ...csak rohadtul esz a fene, hogy meg kéne venni ezt a fúrókalapácsot ...könnyebb lenne vele dolgozni, mint a sima ütvefúróval
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz BB9000 #50060 üzenetére
nézegettem ebből a márkából pár típust, de nem ismerem... láttam, hogy nagyon jó értékelései vannak, de a bosch-nak is... (bosch-ból viszont van már néhány kisgépem és egyikkel sem volt még problémám, ezért húz a szívem nagyon a márka felé)
#50062: ja, viszont van ami "made in hungary" pl. black&decker-ből meg akárhol néztem, mindenhol "made in china" feliratost találtam (kb mindent ott gyártanak már, gondolom a steinhaus-t is)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
BB9000
senior tag
válasz mephi666 #50061 üzenetére
Fúrókapalács és fúrókalapács közt óriási különbségek vannak. Az egyikkel nyomod mint atom, pörög, de nem viszi, a másik pedig szinte harapja a betont, még nyomni is alig kell.
Amit kinéztél Bosch, az az első kategória. Azzal dolgozni büntetés. Az általam ajánlott Steinhaus a második kategóriába tartozik, azzal dolgozni öröm. Ami számít: nagy saját tömeg, alacsony fordulatszám, nagy ütőerő. Mindegyikben jobb.
Egy hátránya van a Steinhaus-nak: brutál hangos. Beltérben zajcsillapító fülvédő (vagy füldugó) ajánlott. -
mephi666
nagyúr
válasz BB9000 #50064 üzenetére
egyelőre egy sima ütvefúróval szoktam felkínlódni 1-1 lukat... ha nem találok a falban meglepetést, normális fúrószárral azért meg tudom oldani... ehhez képest óriási ugrás lenne már ez is az 1,7J-al... alszok még rá és a fürdőt megoldom az ütvefúróval, a vásárlást meg elnapolom a következő projektig ...fürdőben mondjuk amúgy is a csempét simán kell megfúrni először és oda nem is előny a nagy ütőerő, nehogy átszakadjon az 5centis fal... (asszony unokahúgáéknál amikor a vékony falat "komolyabb" kalapáccsal fúrták, az 4-5 helyen is átszakadt... ez a "komolyabb" kalapács egy olcsó hyundai volt 2J alatti ütőerővel... ilyen hobbimunkákhoz szerintem bőven elég lenne ezért a bosch)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
masterful87
senior tag
Sziasztok!
Porszívó vásárlása előtt állok, és már azt is tudom, hogy egy porzsákos típust szeretnék.
Viszont arra gondoltam, hogy a régi Samsung porszívóm Twister előszűrőjét megtartanám, ha ezt az új gép cső vastagsága megengedi.Szerintetek mennyire elvetemült ötlet? Nem hiszem, hogy rontanék az új porszívó szívóteljesítményén, vagy a porkibocsátásán, de legalább a nagyobb szennyeződésekkel nem a porzsákot tömném.
-
Voice24
őstag
válasz mephi666 #50059 üzenetére
Irigyellek a jó tapasztalataidért az edigital-nál, már ami a szállítási időt illeti. Én az elmúlt években már figyeltem arra, hogy csak raktáron lévő terméket rendeljek tőlük, mégsem tud ideérni a cucc másfél hétnél korábban. Nekem simán szokott 3-4 nap is lenni a rendelés feldolgozás, és volt, amikor egy hétig a termék beérkezésére vártak a központi raktárból (vagyis hiába volt raktáron, mégsem tudták küldeni). Úgyhogy nekem ilyen téren az elmúlt években igencsak negatív tapasztalataim vannak velük, ha van alternatíva, inkább máshonnan rendelek.
[ Szerkesztve ]
-
#73959936
törölt tag
nem, nem az, mert nem ...art küldtek
árukeresőn lévő véleményem:
A vásárolt termék vásárláskor raktáron volt, miután kifizettem azonnal átszállításra vár státuszba került. 2-3 nap helyett 5. nap telefonáltam, mondták csak következő 7 keddi a szállítás. A termék kifogástalan dobozban - csomagolás nélkül - érkezett, fizikai sérülten és bontott állapotban. Reklamációmat hipp-hopp több, mint 1 hét után elfogadták, visszárus csomagért 4 munkanap után sem jött a futár, a pénzemről meg már nem is beszélek....
a vásárolásból levontam a tanulságot. -
Ispy
veterán
válasz #73959936 #50071 üzenetére
A minőségével nem volt gondom, origin csomagolás, de azért rendeltem onnan, mert azt írta a weboldal, hogy raktáron, nem azt, hogy majd beszerezzünk 2 hét alatt. Ennyi erővel 10 másik boltból is megvehettem volna.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
BB9000
senior tag
válasz #73959936 #50071 üzenetére
+1 negatív tapasztalat edigitől: Dell új notebookról beüzemelés után kiderült, hogy a Dell gyári 3 év garanciája 324 nappal korábban már elindult. Ment is vissza a 14 napon belül nekik.
Az is hozzátartozik az edigihez, hogy sokmindent vettem már tőlük és 80-90% ban pozitív volt a vásárlási élmény. Általában normálisan kezeltek vevőként. -
mephi666
nagyúr
válasz Voice24 #50069 üzenetére
közben futottam 1 kört haza, mert vitték a gépet beraktam egyelőre egy sarokba...
amúgy tényleg lekopogom: edigitalnál nem volt gondom soha a kiszállítással... most írtak 1 hete az ünnepek miatt előreláthatólag 5-12munkanap kiszállítási időt, erre pénteki rendelés-szombati fizetés (ami most munkanap volt) és onnantól 3 munkanapon belül megérkezett... ha pénteken kártyáról kifizetem direktben, szerintem 1 napot simán nyerünk még ...ami lassabb volt: 1hónapja rendeltem már ilyen sütemény- és habkinyomót, mert masszívnak tűnt (bolti ócska szétesős műanyagoknál 1000szer jobb) és kitaláltuk, hogy ajándékba rendelünk +1-et... december 2-án adtam le a rendelést úgy, hogy nem volt raktáron, tudtam hogy nem lesz meg 1 héten belül, dec13-án kerül átvehető státuszba... de ennél nem volt lényeg, csak hogy karácsonyig meglegyen (mosógép, mosogatógép, gáztűzhely és most már a szárítógép is pár napon belül rendre megérkezett... garanciális ügyintézéssel viszont nincs tapasztalatom szerencsére eddig)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
kerxy
őstag
válasz peppe79 #50055 üzenetére
Köszi, végül akkor ez lesz: https://www.arukereso.hu/paraelszivo-c3873/gorenje/bhp623e13x-60cm-p309495715/
-
BBéci
legenda
válasz mephi666 #50059 üzenetére
Van olyan régi palacsintasütőnk is, feleségem néha egyszerre használja az említett Tefal-lal, nem vettem észre ízbeli különbséget, de legközelebb vaktesztelni fogom.
Ne vegyél sima fúrókalapácsot, csakis pneumatikusat, a különbséget zongorázni lehetne, utóbbival ezerszer könnyebb dolgozni. Drágább, de nagyon megéri.
Egy példa: [link]Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
Voice24
őstag
Nekem is kb. ilyen volt az, ahol a legjobban felhúztam magam. Most visszakerestem, július 18-án rendeltem tőlük raktáron lévő switch-et, július 31-én vettem át a futártól, a futár 30-án hozta el az edigital-tól. Oda is írtam a termék értékeléséhez, hogy a cuccal semmi bajom, de a szállítás botrányos.
-
peppe79
senior tag
válasz Voice24 #50079 üzenetére
Minden webáruházzal adódhatnak nehézségek, így az edigitallal is. Nálam is volt 1-2 döcögősebb rendelés, de én eddig még különösebben nem csalódtam bennük. Szállításnál az openbox szolgáltatásuk pedig kifejezetten tetszik, így nem kell a futárral vitatkozni.
Negatív tapasztalatként nálam az eMAG volt eddig a csúcs, amikor előre kifizettem egy árut, ami aztán soha nem érkezett meg. Amikor reklamáltam náluk, jelezték, hogy nekik semmi közük az egészhez, mivel nem közvetlen tőlük vásároltam, hanem az egyik partner forgalmazójuktól, úgyhogy velük vegyem fel a kapcsolatot (akit sem telefonon, sem emailben nem lehetett utolérni, a cégről pedig kiderült, hogy egy 10 emeletes panellakásba vannak bejelentve).
Ott szívta meg az eMAG, hogy chargeback eljárást indíttattam a bankommal, akik aztán az eMAG-ot rúgdosták pics@n, mivel az ő weboldalukról vásároltam. Mivel egy ilyen eljárásnak komoly szankciói lehetnek a kereskedővel szemben, az eMAG rögtön vissza is vett a lerázós stílusából, és már utalták is vissza a pénzt... -
mephi666
nagyúr
válasz peppe79 #50080 üzenetére
ja előbb le akartam írni, csak elfelejtettem: nekem negatív tapasztalatom az alza-val volt... rendeltem náluk még november közepén egy gyerekülést 30ezer fölött kicsivel... először valami november20 volt a beérkezési időpont, majd módosították nov29-re, végül dec21-re december6-án utaztunk egy családilag és akkorra kellett volna mindenképp, mert a régi már kényelmetlen és nem akartuk több órás úton azt használni... leveleztem velük egy sort, majd töröltem a rendelést, ők meg pár nap alatt visszautalták az összeget... szerencsére máshonnan dec2-n rendelve megkaptuk 2-3 nap alatt a hasonló árú/specifikációjú terméket alza-nál végülis nem volt teljesen negatív az élmény, mert jól+gyorsan kezelték a helyzetet, csak a beszerzés volt náluk katasztrófa
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
peppe79
senior tag
válasz mephi666 #50081 üzenetére
Azt azért tudni kell, hogy az Alzához hasonló webáruházak bődületesen nagy forgalmakat bonyolítanak le, a vásárlások nagy része ráadásul a novemberi-decemberi hónapban csapódik le. Idén talán 15 milliárd is meglesz a nettó forgalmuk. Ehhez képest néha egész gyorsan szállítanak.
-
BBéci
legenda
válasz mephi666 #50081 üzenetére
Ugyanígy jártam azzal a társulattal, csak vasalódeszkával. Soha többé semmit nem fogok rendelni tőlük, inkább máshonnan, akár drágábban.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
Voice24
őstag
válasz peppe79 #50080 üzenetére
Igen, ez így van, minden áruháznál lehetnek sajnos negatív tapasztalatok. Én mondjuk az emag-gal még sosem jártam pórul a szállítási időt tekintve, ők még soha nem szállítottak 3-4 napon túl. Továbbá az ügyfélszolgálatuk is sokkal gyorsabban reagál, ha gondom van, mint az edigitalé, én legalábbis eddig ezt tapasztaltam. Alza szintén jobban teljesít szállítási időben, mint az edigi, de nyilván van, akinek erről más a véleménye.
-
asdf_
veterán
válasz BB9000 #50074 üzenetére
+1 negatív tapasztalat edigitől: Dell új notebookról beüzemelés után kiderült, hogy a Dell gyári 3 év garanciája 324 nappal korábban már elindult. Ment is vissza a 14 napon belül nekik.
Az ilyen cuccoknál jellemzően gyártás napja +90 nappal automatikusan elindítják a gyári gari ketyegését (tehát ekkor mindegy, milyen dátumot ír a webes warranty check), de ezt természetesen később, a jótállási igény jelentkeztekor számla plusz garjegymásolat kombóval egyenesbe lehet hozni.
Ha a BIOS-ban láttál a Born on, vagy az Ownership date mellett egy évvel korábbi dátumot (a mostani notebookok jellemzően az első user általi bekapcsolás időpontját feljegyzik, mely a BIOS-ból kiolvasható és át nem írható, így nem lehet trükközni a garival), na az viszont már problémás.[ Szerkesztve ]
-
farkas-j
őstag
Ez az eset a Tefal-lal 2012-ben volt. Majd egy évig kerestük utána az ideális palacsintasütőt. Sajnos nem találtuk meg, de végül a Delimano elfogadható kompromisszum lett számunkra. Ebben ami nem tetszik az a nyél kialakítása.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
kerxy
őstag
válasz BB9000 #50074 üzenetére
Én BF körül rendeltem egy főzőlapot és sütőt, úgy hogy nem sürgős, december eleje volt a szállítás. Végül tologatták, elvileg ma hozták volna.
Ma kaptam tőlük egy e-mailt, hogy sérülten érkezett a termék, ezért újat rendeltek, mától három nap. Nekem ráér, mert összesen 20e Ft-tal olcsóbb a mostani legolcsóbbhoz képest. Különben morcos lennék. -
mephi666
nagyúr
na tegnap épp arról beszéltem, hogy mennyire mákom van a szállításokkal és úgy általában a vásárlásokkal... ma reggel ez ellensúlyozódott kicsit lidl 7:00kor nyit, direkt mondtam tegnap főnöknek, hogy 20 percet kések ma, mert árubeszerzést tartok (akciós az egész kacsa és a kacsamáj) ...precíz ember vagyok és rühellek várni: meg volt tervezve az út, tartottam is szépen: 6:40kor gyereket leadtuk a bölcsődébe, 6:55kor asszonyt leraktam munkahelyénél, 7:00kor már mentem be a lidl-be bevásárlókocsival... ott is el volt tervezve az egész kör: kacsa, kacsamáj, cékla, gyereknadrág, fűszerek, kassza... 7:05kor kasszánál húzza le a nő a cuccokat, máj megy a kocsiba, húzza a kacsát, visszakéri a májat: nem vette be a gép... próbálgatja, üti a kódját, semmi... hívja a felettesét, próbálgatja az is, semmi... kikeresik a lédig kódját (vagymit), hogy lemérősként hátha beveszi a gép, de úgy sem... leblokkoltuk a többi terméket és félreálltam, ők meg telefonálgatásba kezdtek (közben többi kasszánál is időnként felbukkant 1-1 máj, szívtak is vele ott is) ...központi gond volt az árazással, időnként próbálták a májamat, de nem... 7:40kor megbeszéltük, hogy félreteszik nekem, mert tényleg nem tudják elképzelni, mikorra csinálják meg ...most kérdem én, hogy ekkora üzlethálózatnál nincs 1 ember, aki 35 perc alatt be tudná állítani 1 tétel árát? (ahol megfordul több tízezer cikk és heti szinten ezresével áraznak át?) ...vagy ha igazán ügyfélbarátok akarnának lenni, akkor csináljanak már egy "akármilyen" tételkódot direkt ezekre az esetekre: problémás termékeknél manuálisan megadhatnának árat, kiszolgálhatnák a vevőt, majd nap közben/végén bekönyvelhetnék a megfelelő helyre és helyrerakhatnák a készletüket is... de ne én adjak már nekik tippeket, hogy tehetnék jobbá a kiszolgálást
látom serpenyő a téma: ide kapcsolom az előző szösszenetet... az a terv, hogy serpenyőben sütöm majd ki a májat még asszem penny-ből van ilyen berlinger haus grill serpenyőnk, ami jó masszív és jól szoktak benne sikerülni az ételek
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Degeczi
nagyúr
válasz mephi666 #50089 üzenetére
Bazz, majd' háromnegyedórát vártál a kasszánál egy nyamvadt máj miatt?
Amúgy gondolom helyben nincs joguk állítani.
Nemrég a helyi Pappas Autónál rendeltem egy alkatrészt, és mivel rendelés, muszáj volt számlát kiállítaniuk, de még nem vettem ott semmit, nem voltam a rendszerükben - és csak a központnak van joga ügyfelet létrehozni, szóval negyedórás várakozás azért, h előbb létrehozzanak az ügyféltörzsben miután telefonon lediktálják az adataimat a központnak...[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz Degeczi #50091 üzenetére
nem állt miattam az egész sor félreálltam, időnként meg a kasszás próbálkozott a májjal... telefonálgattak, stb...
amúgy itt nálunk is hallottunk cifrákat az ügyfelektől: acélkereskedelemben dolgozok, pár éve bejött a fordított áfa-s törvény (ami arra jó, hogy az arra jogosult cégek áfa nélkül kapják a terméket, áfa-t meg a végfelhasználó fizet... ezzel kerülik el, hogy láncban fiktív cégek sorban visszaigényelgetik árumozgás nélkül az áfa-t és csalnak nagyokat) ...na bejött a fordított áfa, onnantól kezdve ha bejött valaki, aki xy cég alkalmazottja, akkor egyeztettünk, hogy a cégénél az aláírásra jogosult személy töltse ki a nyilatkozatot, hogy fordított áfa-ra jogosult, adjon le írásos megrendelést az adott termékekre, valamint mi is ellenőriztük cégjegyzékben, hogy tényleg ő-e az aláírásra jogosult személy, valamint a nav oldalán ellenőriztük a céget, nem-e nincs épp felszámolás alatt... ez egy picit lassított a kiszolgáláson ...de így jártunk el teljesen szabályszerűen (valamint az ekaer is tett bele néha még egy szép csavart)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
peppe79
senior tag
válasz mephi666 #50089 üzenetére
Nálunk is minden termék saját kódot kap. Viszont nagy ritkán előfordul, hogy egy új termék véletlenül kód nélkül kerül be az üzlettérbe. De ezt még kipakolás előtt ki tudjuk szűrni, mivel ilyenkor polccímkét sem lehet készíteni róla. Ha ez kiderül, akkor megy is vissza rögtön az áruátvételre. Ha egy szemfüles vevő mégis felkap egyet a raklapról, és úgy viszi a kasszához, hogy nem kíváncsi az árára sem, olyankor vagy le kell mondania róla, vagy meg kell várnia, amíg az áruátvételen hozzárendelik az EAN kódhoz az üzletünk által használt saját kódot, meg a termék árát. Ez általában nem tart tovább 5 percnél.
Aztán előfordul olyan is, hogy van saját kód, de mondjuk egy központi akcióváltásnál elfelejtik átállítani az árat. Na, ezt helyreállítani viszont már nem biztos, hogy 5 perc. De, üzletenként erre is létezik áthidaló megoldás: lehetőség van rá egyedi cikkszámot készíteni, egyedi árral, és készletmozgatással átvezetni rá az adott termékből adott darabszámot. Ezt legtöbbször akkor használjuk, ha van sérült csomagolású termék, vagy kiállított mintadarab, amit olcsóbban szeretnék eladni. De működik olyan esetben is, ha akcióváltásnál elfelejtik a központban átállítani az árat.
Ahol gondot okozhat ez, az a nagy külföldi multik. Mert:
1. vagy eleve nincs lehetőségük üzletszinten beleavatkozni a sajátos külföldi áruházi sztenderdek miatt;
2. vagy lenne rá lehetőségük, de a üzlet vezetősége túl gyámoltalan
3. vagy csak egyszerűen tojnak az egészre -
mephi666
nagyúr
válasz peppe79 #50093 üzenetére
itt szerintem az 1. eset állhatott fenn, mert voltunk már kapcsolatban német céggel, ahol nem egyszerűen működtek a dolgok... annyira szét volt náluk feleslegesen szabályozva minden, hogy csak a probléma volt mindig velük ...a dolgozók itt talpraesettnek tűntek, próbálkoztak már mindennel és nem rajtuk múlott a dolog
ui: oké, minden rendszer más, de nálunk én speciel (részben) pont törzsadatokért vagyok felelős... hozom létre az új tételkódokat sorban... szerintem egy bonyolultabb sem tart tovább nálam 3-4 percnél (és ebben benne van már csomó matekolás és keresgélés, ha pl egy totál új méretű HEA profilnál szál/méter tömeget és vágási keresztmetszetet kell számolni, valamint VTSZ számot kikeresni/beállítani, stb... mellesleg beárazni... egy egyszerűbb tételkódot mondjuk 1 perc alatt megcsinálok koppra... ha viszont valami annyira új dologról van szó, hogy teljesen új termékcsalád, ott problémásabb, mert ezt a részét előbb a pénzügynek kell létrehoznia, ami már nem rajtam múlik időben) ...hozzáteszem akár álmomból felkeltve otthonról is meg tudom ezt csinálni, azzal sincs gond: épp ezért nem értem, hogy egy ekkora bolthálózatnál nem tudták megoldani 5-10perc alatt a problémát, amikor valószínűleg az ország összes üzletében sz*ptak a kacsamájjal
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Degeczi
nagyúr
válasz peppe79 #50093 üzenetére
Amikor a Lidiben helyileg áraznak le vmit (leginkább közeli lejáratú élelmiszert), akkor az sem kap új kódot, csak egy kedvezménycímkét, és a pénztárosnak kézzel kell beütnie, h az épp lehúzott cucc kedvezményes volt, ettől érvényesül (célszerű is figyelni rá, mert előfordul, h nem veszi észre és akkor a normál áron adja el)
Szóval valszeg nincs joguk helyben árazni, csak ilyen kedvezményt állíthatnak be (de központilag akciózott cuccnál nyilván azt sem)
-
peppe79
senior tag
válasz Degeczi #50095 üzenetére
A címkézés egyértelmű, hiszen csak így lehet megkülönböztetni a közeli lejáratú árut a frisstől. A százalékozás is kézenfekvő megoldás.
De ha például a zárás előtti, "bentragadt" péksüteményeket árazzák le (nem csak a vevőknek, hanem ugye saját maguknak is ), ott már egységesen állítják át az árakat. Tahát valamilyen szinten van lehetőségük árat mókolni a rendszerben is. -
macikos
addikt
Sziasztok!
Van egy AEG Lavamat 88689 FL2 mosógépem. Nem melegíti a vizet, tehát valószínűleg megadta magát a termosztát. Én magam kicserélném, csak szeretnék tájékozódni róla, hogy merre található benne, mielőtt szétszedném.
Nem tudjátok merre találok szervízkönyvet, javítási útmutatót hozzá? Googleben próbáltam, de nem jártam sikerrel.[ Szerkesztve ]
-
BBéci
legenda
Tavaly nyár végén volt, nem karácsony előtt.
(#50089) mephi666
Szintén készülök kacsamájért menni a Lidlbe, remélem az itteniben nem lesz gond. Ha egyáltalán találok még belőle. Délelőtt mentem volna, de jöttek a T-től kábelt behúzni, még most is bajlódnak vele a padláson.[ Szerkesztve ]
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
mephi666
nagyúr
azóta tettem egy gyors kört a városba és elhoztam a félretett májat... megnéztem azért és a hűtőpultban volt még bőséggel nem hinném, hogy elkapkodják... az egész kacsát viszont szerintem már sok helyen elhordták: reggel 7kor bedobtam 2-t a kocsiba, de láttam olyat, aki 5-6db-ot is vett (sok embernél meg 1-2-3 ott volt)
ahhoz képest, hogy a helyi lidl-ben mennyien megfordulnak, emlékezett rám a reggeli eladó reggel volt alkalmam figyelni a pénztárakat: a folyamatos nyitása/zárása nagyon jól megy ebben a boltban... máshol összejönnek nálunk simán ilyen 15-20méteres sorok, de itt volt pár perc, amikor mind a 8 kassza nyitva volt és rövid sorok voltak mindenhol... fogyott a nép, bezártak párat, szaporodott a nép, nyitottak párat... példát vehetne erről minden üzletlánc
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Háztartási kis- és nagygépek topikja!
● hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
● hirdetni a Hardveraprón lehet, a topikban nem!
● a javításra és jótállásra vonatkozó új szabályozást az összefoglalóban találod!
-----------------------------------------
> KÉSZÜLÉK TAPASZTALATOK <
-----------------------------------------
> ALKATRÉSZ BOLTOK <
-----------------------------------------
Kapcsolódó PH! fórum témák
● asztalos topik
● elektromos kéziszerszámok topik
● klíma topik
● kávé topik
● automata kávégépek
● lakásfelújító, szerelő topik
● led világítás a lakásban topik
● légtisztító topik
● mosógép topik
● okos otthon / smart home topik
● robotporszívók topik
Kapcsolódó blogbejegyzések
- Tudástár Vezeték nélküli porszívók - alapok
- Tudástár Amit a robotporszívókról tudni érdemes
- Tudástár Hogyan válasszunk porszívót?
- Tudástár Mi mennyi áramot fogyaszt?
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest