- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Autóhifi
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Steam Deck
- iPad topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
joergie
őstag
többet számít a pilóta rookie-ban mint a kocsi. meg lehet magas riskkel megy. ebben az esetben lehet pénzügyileg jobban megéri magas riskkel alacsonyabb szintű verdával menni, mint alacsony riskkel, erősebb verdával. Ha magas a pilótája tapasztalata, akkor magasabb riskkel sem kopik annyira a verda.
Rookie-ban a 96os pilóta elég jónak számít. Ha kevés a pilótád motivációja, sportpszichológus edzéssel, illetve szerződéshosszabbítással tudsz extra motivációra szert tenni, az sokat tud dobni az időkön.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
-
joergie
őstag
Logikus lenne a charisma a sponzortárgyalásokra, de nyilván neked van igazad, mi köze hozzá. De a kérdés még mindig fennáll, mi a fenét csinál a charisma? mostani pilótámnak 210, de nem látom miben lenne jobb a pilóta. ugyanúgy nem tud előzni. sponzor tárgyalás sem halad gyorsabban...
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
-
-
DopeBob
addikt
Ő most a "szerencsés" kicsit talán kövér
Mire érdemes tréningeznem? Most az utolsó kettő az a koncentrációt fejlesztette
Overall: 89
Concentration: 142
Talent: 135
Aggressiveness: 21
Experience: 54
Technical insight: 56
Stamina: 20
Charisma: 98
Motivation: 166
Reputation: 9
Weight(kg): 90
Age: 23MZ/X
-
joergie
őstag
Elsiklottam felette, mert két üzenetem jött akkor, és csak a legfelsőt figyeltem. már énis benn vagyok. meg jön még joey16, neki elküldöm gpro-ban az üzit amit benőkétől kaptam...amint hivatalosan is csatlakozik.
Lezárom a csapatnévakármit. PH! Fan Club oszt' jónapot. nem tökölünk rajta.
viszont elég gáz a helyzet pilóták terén. mit csináltatok ti elmúlt évadban? mindenkinek a pilótájának nulla motivációval 85ös OA-on kéne állnia a pilótának. vagy legalább 80 felett...Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Hát én konkrétan úgy emlékszem szerveráthelyezés volt, péntek este elvileg egy 6-12 órás leállás lett volna, ezért lett volna a futam szombaton, de biztos gubanc volt, és mivel azt mondták, szombat 18:30-ig lehet kvalizni, és nem lehetett, csak péntek estig, ezért inkább kitolták a következő verseny idejére, hogy senkinek az érdekei ne sérüljenek.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.