Hirdetés

Aktív témák

  • gerner1

    Topikgazda

    FIGYELEM - Csak saját felelősségre

    APKmirror -ról származó SΛMSUNG app -ok telepítése:

    A 2017.májusi frissítéssel az ilyen app -ok telepítése, problémás lett. Gyakran hibaüzenettel elutasítja a készülék az app telepítését (ütközésben van -egy- már a készüléken meglévővel...).

    Ennek széleskörben kipróbált, tehát működő megoldása a következő:
    Keressük meg, és kapcsoljuk BE, a Beállítások ⇒Zárolt képernyő és védelem ⇒Biztonságos indítás ⇒Minta kérése az eszköz bekapcsolásakor -t. Itt adjuk meg a húzás-mintát, vagy PiN -t. Amennyiben nem engedi egyiket sem, akkor képernyőzárnak előbb állítsuk be valamelyiket (húzásminta, vagy PiN). Majd indítsuk újra a készüléket. Reboot után, a legtöbb esetben már telepíthetőek, hibaüzenet nélkül. Amennyiben ez már esetleg megvan, és továbbra is hibaüzenetet kapunk, akkor kapcsoljuk KI, a Biztonságos indítás -t.... - majd reboot, és utána működnie kell....

    Bármelyik innen letöltött, és telepített *.apk eltávolítása:
    A Beállítások ⇒Alkalmazások ⇒...-a kérdéses *.apk ⇒Jobb felül 3pötty ⇒Frissítések eltávolítása -val, visszaáll a firmware -ben lévő verzióra. Ez(ek) nem új apk -ként, hanem mint Frissítés(ek) telpül(nek) .

    Megjegyzés:
    Egészen addig nem kapunk ismételt, ilyen jellegű hibaüzenetet, amíg ezt követően nem futtatunk egy "Manuális szoftverfrissítés" -t, vagy ha ez automatikusra van állítva, akkor addig az időpontig, amikor a teló ismét lekérdezi automatikusan, hogy van-e (?) szoft frissítés. Illetve, a következő Restart -ig.

    ⁕ 8.0 -án mindezekhez jön még az, hogy a készülék csak bizonyos verziószámmal kezdődő rendszerprogramokat fog engedni, települni.

    UI: A fenti címben szerepló "képre" kattintva, az apkmirror.com -ra, a Samsung app -okhoz léptető Link van elrejtve...

    Vissza a téma összefoglalóhoz:

    ⁻⁽ˢᵐ⁻ᵍ⁹³⁵ᶠ⁾⁻ ᵁᴾᴰᴬᵀᴱᴰ ²⁰¹⁸⁻⁰⁷⁻³⁰

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák