Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Hővezető paszták
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Plazma TV topic
- Intel találgatós topik
- Leszámol a fekete képernyős hibákkal a GeForce driver gyorsjavítása
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
tobias88888 #17338 üzenetére
leginkább kedv kérdése náluk, de legtöbbször nincs kedvük
talán az lg mintha az eu n belülivel tárgyalna, de nem biztos, de az ugy is szar telefonokat gyárta szavatosságot neked kell bizonyítani, egy arab országbeli telefonra nem vonatkoznak az europai törvények
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
ForRedGlory #17005 üzenetére
Én úgy emlékszem, hogy a papíron annyi volt, hogy nincs rajta sérülés.
Meg kell nézni mi van pontosan, de nem hiszem, hogy a vevő kötelessése lenne mindenféle kódokat ellenőrizni. -
xxxjjjkkk
senior tag
komolyan, legalább 1 oldalt olvasnátok vissza, mielőtt kérdeztek
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
eladogeppc #16991 üzenetére
Ti ilyenkor mit vártok egyébként?
Ad rá 1 hó garit, rossz, küld másikat. Nyilván nem magát akarja szivat. Azzal is tisztában lehetsz, hogy jó eséllyel dropshippingel. -
xxxjjjkkk
senior tag
Nem is értem, problémázik, hátra arc.
Elég nepper van. -
xxxjjjkkk
senior tag
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Pszihonaranc #16966 üzenetére
Szerinted, de valójában, ha vettél egy szlovák telefont, azt kötelessége javítani a forgalmazónak persze, szlovákiában, a szlovák törvények szerint.
De te is írtad szerintem, hogy a gyártó visszadobta a kérésed. Ha akarja megcsinálja, ha nem, nem.
Ráadásul fölöslegesen keverjük bele már megint a gyártót, ha ezt plusz garanciát állításod szerint nem a gyártó, hanem a bolt vállalta. Arról ne is beszéljünk, hogy a garancia idő alatti szervízbe hordás, egy jogszabályi könnyítés(lehet nem is eu-s, nem tudom) , attól te még mindig az eladóval vagy szerzódésben.
A telefonnal kapcsolatos garanciális problémák 70%-a a sufni gsm kategória, igen olcsóbb, de vállalod a kockázatod, van, hogy bebukod. Ez az így jártál kategória.
Mielőtt még nekem állnál, hogy "de nekem nincs 100ezrem telefonra", xiaomim van.
Megkérdezheted a fogyasztóvédelmet is, kétlem, hogy ennél pozitívabbat tudnának mondani. -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Pszihonaranc #16962 üzenetére
A történetből kimaradt, hogy ez valami bolti gari, nem gyári.(másik topic)
Ha jogutód nélkül szűnt meg, akkor egyértelmű a dolog.
Ha jogutóddal, amire kicsi az esély, akkor elvileg talán lenne valami lehetőség, de inkább, csak elvi.
Másrészt, meg nem ismerem a boltot, de gyanús, hogy valami szürkeimportos telefon, amire a szokasos IJ protokoll van érvényben. -
xxxjjjkkk
senior tag
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Biznisz Elek #16774 üzenetére
nem jogilag gondoltam, úgy nyilván nem, de szoktak vele foglalkozni, ha nem szürkeimportos, valószínű valaki foglalkozna vele, lásd a felettem levő hsz-t, mondjuk lehet épp a román samsung
szerintem egy emailt mindenképp megérne, gondolom a samsung be tudja azonosítani, hogy mégis honnan van, már ha akarjaegyébként meg n+1 sufnigsm probléma, ez a kockázata az olcsóbb árnak
eljuthatnánk lassan oda, hogy nem csak az árat nézzük, hanem a bolt hátterét is, és akkor megszűnnének a követhetetlen webshopok, a sufni gsmek, az olyan üzletek, amik lesz@rják a békéltetőt aszf szinten stbstb ez lenne a tudatos vasarlas lenyege, nem az, hogy a leghülyébb nagy pofával verje az asztalt, mert hogy ő a vevő
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Juditta_56 #16720 üzenetére
Nem rosszindulatból írom, de nem vagy az.
Idén vettünk hűtőt, majdnem ennek a testvérét electroluxba, 75ért, a kérdésed elején tudtam a választ, ezek sajnos ilyen dolgok, utána kell olvasni, ugyan úgy, ahogy a 3 vagy 4 csillag sem mindegy a mélyhűtőn.
Hülyének néznek, mert a későbbi alkatrészellátást is szempontnak veszek egy új hűtőnél, meg, hogy rendesen utánanézek a gyártónak, a no frost működésének, a benne levő kompresszornak, leggyakoribb hibáknak. De pont ezek miatt a szempontok miatt esett ki a gyártók jó része.
Ezek új technológiák, nem lehet arra alapozni, hogy a 40éves hűtő tudta. A 40 éves dizel autók elmentek használt étolajjal is, a maiak tönkremennek tőle. -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Anonymous 01 #16696 üzenetére
Várd meg a választ, aztán az nfh utódja, békéltető, homár, ami ingyenes.
Ha 30 napon belül nem válaszolnak megintcsak nyomd fel őket.
De valószínűleg nem merik leirni, amit mondtak. -
xxxjjjkkk
senior tag
első év a kötelező, ezt a törvény megszabja
a +2 az gyártói/beszállítói, ez lehet enyhébb, de elvileg azt jelezniük kell, tehát valami garanciális feltételek vagy valaminek lennie kéne valahol, ahol ez részletezve van, általában annyi, a normálhoz képest, hogy ők döntik el, hogy garis-e, meg nincs pénvisszafizetés, csak levásárlás, meg a trükközések, ha vannak, pl kopoalkatrészekre nem érvényes, vagy csak a motorra van
Javaslom kérd el a +2 év garanciális feltételeit. -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Bacusuz #16563 üzenetére
szia
" Ez a garancia térségenként és hivatalos ASRock kereskedőnként vagy forgalmazónként
eltérhet. A helyi garancia abban az országban érvényes, ahol a vadonatúj ASRock
alaplapot eredetileg megvásárolták."láttunk már olyat, hogy egyik nagyker ennyi a masik annyival árul
szerintem felejtős, max érdeklődj az asrocknál emailben, arra tudsz hivatkozni -
xxxjjjkkk
senior tag
Akkor ezek az elektronikai webshopok biztos fényevők, mert máshol ilyen haszonkulcsookal, éhen halnának.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
LuckyL #16529 üzenetére
Nézted az árukat?
Az elállási jog, pedig kb erre van.
Mondjuk azt nem tudom megérteni, hogy egy kiskernek miért nem jó az, hogy eladja mindkettőt. Az egyiket meg visszaveszi, HA sértetlen, akár levásárolhatóra is(1 éven belül mondjuk) , hogy biztos ott vegye meg a másik kártyát is. Gondolom egy nap alatt kiderül, hogy mi ujsag.
Több db 200ezres kártyánál illene kis rugalmasságot mutatni. -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
bullseye #16526 üzenetére
Vagy siman rendeld meg maganszemelykent, aztan visszaviszed, 14 napon belül. Csak sertetlen legyen.
Bár az költségként nem számolható el.
Cégesen meg sose vásárolj olyan helyen, ahol gyökérkednek a garancián. Inkább a drágább, de megbízható.Valahogy ugy van egyebkent, hogy kiprobalni, nem hasznalatba venni. Tehát pl ha veszel egy fűnyírót, lenyírod a füvet otthon 1500m2-n, aztán visszaküldöd az nem ok.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
pinnacle #16504 üzenetére
Passz, de szerintem ne kérdezd meg tőlük, hanem értelmezz önkényesen, majd ha nem stimmel szólnak, vagy próbálkoznak.
A blokkon rajta van a vasarlas pontos ideje? akkor meg.
29 egy munkanap
30 ket munkanap
31,02 nekik nem munkanap, ugyhogy IJ. Vidd be harmadikan, es vegyek jegyzokonyvbe, hogy harom munkanapon belüli cserét kérsz.De pl, ha az lenne, hogy egy munkanapon belül, az se aznapra vonatkozik. Masnap, egy munkanapon belül hozod vissza, nem kettő.
Szerintem. -
xxxjjjkkk
senior tag
Bele van irva a használatiba, hogy azért nem vállalnak felelősséget.
Írhatsz nekik, ha valami überkorrekt cég karácsonyi hangulatba van, akkor lehet esélyed.
Mondjuk egyébként, egy cég, aki hosszú távon gondolkodik, ott azért foglalkoznak ezzel, legalább annyit, hogy visszaírnak, hogy bocsi.Anyám egyszer írt egy sajtgyárnak, hogy nem kell neki pénz, nincs meg a blokk se, nem azért, de b@sszák meg, hogy romlott volt, lejárat előtt, többet ilyet nem vesz. Persze szépen megfogalmazva.
Két hét mulva a futár hozott pár dobozzal, 2-3, amennyiről a reklamáció szólt, és egy levelet, hogy minőségbiztosítás meg mittudomén, meg véletlen volt és sajnálják stb. Na ez volt 15 éve.
Azóta sem hallottam ilyenről. -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
rumos XIII #15875 üzenetére
Azthiszem amelyik webshopnak van bótja, ott a boltban is kötelesek foglalkozni a webshop reklamációkkal.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Mauglee #15784 üzenetére
Melyik bolt ez ami nem tud 100ezret hitelezni a nagykernek?
Egyébként okulásképp, ne te vidd a szervizbe, hanem a kereskedő, ha nem akarja panaszkönyv. Sajnos a nagyobb boltok is le akarnak ezzel rázni.
Te a boltal vagy szerződésben, aki nem az asus szerviz.Mondjuk a szerviz korrekt, mert ezzel elvileg a javitás csere pénzvisszából, az utóbbi kettőt meg tudja valósítani a bót.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
zenwalk #15774 üzenetére
Hát ha olyan hülyék, hogy ezt le is írják, akkor a válasszal az nfh honlapján tudod őket felnyomni.
Ha visszaadják a pénzt, akkor rajtad áll, hogy ettől független felnyomod-e őket. De ilyenkor nem várják meg a 30 napot, 1 hét múlva szerintem hívnak, hogy "jaj hat a kolléganő új volt és nem tudta, és stbstb" -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
f(x)=exp(x) #15698 üzenetére
ja, a telefonra van spanyol EU gari, spamallrol, az más.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
f(x)=exp(x) #15696 üzenetére
Ez nem a spanyol gari ugye?
Milyen tipus, mi a baja? -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Gyuri27 #15550 üzenetére
"A gyakorlatban előfordulhat, hogy a fogyasztónak bizonyos költségeket, például a visszaküldés költségét meg kell előlegeznie. Amennyiben utóbb bebizonyosodik, hogy a minőségi kifogás jogos, a vállalkozás köteles megtéríteni a fogyasztó részére ezen költségeket"
Vagy most mégsem?
-
xxxjjjkkk
senior tag
Pólókkal foglalkozó cég gyik/garancia:
"A termékekre jellegükből kifolyólag nem tudunk garanciát adni, mivel megfelelő használatuk nem ellenőrizhető."Másik bolt:
"A törvény által előírt 6 hónapos garanciát minden általunk forgalmazott termékre vállaljuk. Nem rendeltetésszerű
használat esetén a garancia elvész."Azt hiszem egyértelmű hol fogok vásárolni.
-
xxxjjjkkk
senior tag
Érdekességképpen:
Miután fogyasztóvédelmi oldal, és +1 +2 év garit feszegetik, így nem OFF szerintem.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
xxxjjjkkk #15509 üzenetére
Tényleg, ezzel kapcsolatban, mondjuk vettem, számlára egy akkus gépet 1 év kötelező jótállással (azt hiszem annyi jár rá). Gari időn belül elromlik, vissza viszem, azt mondják, hogy céges.
Én meg viszek szakértői papírt, hogy márpedig ez bizony gyári hibás.Ki fizeti a szakértőt ebben az esetben?
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
citkar #15508 üzenetére
Ő, fél év biztos vonatkozik rá, viszont ha cégesre kérted, ott bonyolódik a dolog.
Cégesre, csak korrekt boltokba szabad venni bármit is, meg ahol az ASZF ben garantálják, ugyan azokat a jogokat, mintha magánszemélyként vennéd, merthogy:
Igazából szar az egész, mert valahogy úgy van, hogy az egész tv csak a magánszemélyekre vonatkozik, cégre nem. Tehát ott a két év szavatosság van, neked kell igazolni hogy a hiba az eladáskor is fennállt, vagy tervezési stb. Így érthető is a fogyvéd válasza, bár volt egy cikk, ami ellentmond, mindjárt megkeresem.Pontosan mit írt a fogyvéd?
szerk itt van: [link]
"Ha a gyártó, kereskedő egy termékre önkéntes jótállást vállal, akkor egy céges számlára vásárolt termék esetében is érvényesítheti a vevő a szerződéses jótállásban vállalt és rögzített jogait. Ugyanakkor a kötelező jótállással árusított termékek esetében a jogszabályban rögzített többlet jogosítványok (például 3 munkanapon belüli meghibásodás esetén való azonnali csere, helyszínen való javítás kötelezettsége 10 kg-nál súlyosabb termék esetén, egyéves bizonyítási teher a kereskedő oldalán) nem illetik meg az áfás számlával vásárló gazdasági szereplőket, kivéve: ha a jótállás vállalója kifejezetten vállalta ezen kötelezettségeket."
-
xxxjjjkkk
senior tag
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
mirci18 #15404 üzenetére
Már ne haragudj, de:
-20ezres telefonba 20 ezres kijelző
-itthonról veszed
-leveszed a foliát, szerelés előtt
-ennek következtében(?) a hibás kijelzőt sérülten küldöd vissza
-idézett hsz alapján még csak nem is értesz hozzá(attól, hogy egy fogat ki tudsz húzni, nem leszel fogorvos)
-ctrl+f bill kombinációt nem ismeredNeked inkább a gsm szervíz való.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
#18379748 #15305 üzenetére
Tényleg, ha már témánál vagyunk:
Sokszor veszek cégesre dolgokat, tehát, ha áfás számlára vett(és lekönyvelt) dolgom elromlik, és a bolt az ASZF ben nem garantája, ugyan azokat a jogokat, mint a természetes személyeknek akkor:
-nekem kell bizonyitani
-és utána hibás teljesítés lép feltehát kb mintha gari nélkül venném, mert mondjuk egy 10ezer ft os valamire nem fogok pert indítani, se szakértőt keresgélni
mondjuk szokott helyeken vásárolunk, tehát nem kis(nem is nagy) forgalmat vesztene az adott bolt, szóval még gondunk nem volt, csak érdekes -
xxxjjjkkk
senior tag
Ne foglalkozz velük, hiába aranyosak a boltba, az egy dolog. Az meg senkit nem érdekel, hogy hova küldik, ha csak nem független szakértőhöz, gari időn belül, csak független szakértői véleménnyel lehet elutasítani a gar. panaszt, tudtommal. Az hogy beküldik a "szervizükbe", az nagyon hivatalosnak tűnik, csak sajnos önmagában kevés.
A panaszkönyvbe beírhatsz, 30 napon belül válaszolniuk kell, a válasszal, ha nem vagy elégedett, a nfh honlapján felnyomhatod őket. Ha nem válaszol akkor is. Valószínű, hogy jóval többre büntetik őket, ha szabálytalanságot találnak, mint a cipőd értéke, úgyhogy általában rögtön visszavesznek az arcukból. És rögtön eszükbe jutnak a valódi jogszabályok, még ha előtte 2 perccel az anyja életére esküdözött is, hogy te tudod rosszul.
Ha esetleg nem akarnak panaszkönyvet adni, rendőrt is lehet hívni, hívtak már.
Én ilyen boltba, csak a kp vissza, vagy cserére hajlanék. Az utalványaikkal csináljanak amit akarnak.Szerk : megelőztetek
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Turbolada II #15252 üzenetére
csak story:
én a sportdirectbe vittem vissza, a dunlop munkavédelmi bakancsot, 4 hónap után, azt hiszem a ragasztásnál ment szét, vagy mittudomén már, nem az a lényeg
mondta, hogy vásároljam le(épp nem volt kedvem baszakodni, a pénz visszával, meg amúgy is volt mit venni), és megjegyezte, hogy úgy tűnik, hogy ez a cipő nem bírja azt az igénybevételt, amire én használom, és válasszak másikat
köpni nyelni nem bírtam, nem akartam belefolyni, hogy ez munkára van, és méretre, tehát nem egy 60kg os gyerek cipőjét hordom.
Persze, azt a bakancsot is már cserélték 2h ónapos korában ugyan azzal a problémával.
Aztán vettem egy másik modellt, az bírta. -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Jeanne d'Arc #15165 üzenetére
Szerintem kb ezt meg a hiba okát.
Telemax? -
xxxjjjkkk
senior tag
Hm
Szerintetek az elekrtomos cigaretta brutto 10ezer feletf, minek minősül?
Jotallas szempontjabol? 1ev?Illetve opcionalisan beepitett akkura is vonatkozik ez?
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
ANDROID??? #15076 üzenetére
Fb-n van már kiss béla rajongói oldal, ő a playersroom szakértője, viszont sűrűn felmerül, egy másik szakértő, kb 6 ezerért csinál normális szakvéleményt.
Hirtelen nem találom.
Homaron, vagy a fennt linkelt csoportban, biztos megtalálod a nevét.Őt tényleg függetlennek mondják.
Viszont, a számlát, nem mindegy hova kéred, azt tudom. -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Attix82 #15038 üzenetére
A probléma ott kezdődik, hogy valaki szart ad el, utána még ő tesz szivességet, ha cseréli.
Opcionális lehetőségek(boltonként vàltozó):
-okoskodik, hogy mi a hiba oka, persze ők biztos nem
-nem ismeri a kötelezettségeit/simán csak leszarja, és hazudozik
-csereutalvánnyal szórakozik
-de kedvencem, amikor az üzletvezető, kakas a szemétdombon szindrómázik, de amikor felelősséget kell vállalnia, nem győz kitérő vàlaszokat adni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- League of Legends
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- Politika
- Nintendo Switch 2
- Elemlámpa, zseblámpa
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/256 4K
- Új 2K Gamer PC Ryzen 5 7600/RX 7700 XT 12GB/500Gb M2 SSD/16-32Gb DDR5 2-3 Év Gar (27% ÁFÁ-s)
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/512 4K
- Eladó vadonatúj Erazer P60i Gamer Laptop RTX 4060 16GB/512GB i5-12450H 2025.03 vásárlás
- Nintendo Switch Lite Grey
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest