Hirdetés
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bunnyhu
senior tag
válasz
energomatt #18375 üzenetére
Na ez nekem is új, miért és mivel?
-
sheep
addikt
válasz
energomatt #18375 üzenetére
És mi ez a kezelő program? Még nem hallottam ilyenről.
-
sheep
addikt
válasz
energomatt #18353 üzenetére
Próbaképp mentem egy rövid Graz-BP útvonalat úgy hogy nem adtam meg megközelítést, és tényleg faszán szólt az atc hogy vordme 13 l -re készüljek. Azt kiválasztottam az fmc-ben és simán levitt aszerint.
Köszi a tippet, ezentúl így csinálom, sokkal élvezetesebb így repülni. -
Korcsii
őstag
válasz
energomatt #18353 üzenetére
A legtöbb valós repülési terv manapság már tartalmazza a SID/STAR eljárásokat is. Ezt persze az élet, meg az irányító felülírhatja. Pálya vagy pályairány váltás, baleset, vagy nagyobb reptereken forgalom stb.
Annyiból szerencsésebb megadni jó előre a STAR-t FMC-ben is, hogy akkor süllyedési profilt (illetve Top of Descent pontot) is az alapján számol, ami hasznos, ha nincs irányítás (persze most arról beszélünk, hogy van, vagy gép vagy IVAO/VATSIM, akkor meg úgyis az süllyeszt, hacsak nem "descent when ready").
Ami a süllyedési profilt még kukába dobhatja, az a rövidítés, főleg itt a környékben jellemző maximális forgalomra tervezett S kanyarokkal büszkélkedő STAR-oknál.
-
sheep
addikt
válasz
energomatt #18351 üzenetére
Ezt így meg lehet csinálni? Nem is tudtam. És akkor amikor bejelentkezel az irányításhoz akkor kapod meg az érkezési eljárást?
Az érkező repteret megadod de semmi mást? És az FMC-be mit írsz? -
sheep
addikt
válasz
energomatt #18349 üzenetére
Igen ez igaz de mint írtam ingyenes és nem kell moddolni hozzá. Első lépésnek jó, aztán ha az alapok mennek lehet továbblépni.
Tudsz valamilyen ingyenes alternatívát arra a amit írtál? Mert én is szívesen továbblépnék de a vatsim és hasonló élő rendszerek még túl erősek nekem.
Az meg nem köt le hogy semmiféle irányítás (vagy annak illúziója) nélkül repüljek. -
Simivok
senior tag
válasz
energomatt #18342 üzenetére
Köszi szépen a válaszokat, a link szerint fogok eljárni, remélem az már megoldja
-
Freiherr
őstag
válasz
energomatt #18312 üzenetére
👍
-
Freiherr
őstag
válasz
energomatt #18310 üzenetére
Nincsen siklópálya, csak pályatengely műszeresen ( az alsó gyémánt az MFD-n )
Ja, inkább visual, mert PAPI- val tudod tartani a siklópályát, csak ahhoz ugye visibility is kell néhány mérföld. -
wollnerd
aktív tag
válasz
energomatt #18299 üzenetére
Filmszerűvé? Nincs akadás, folyamatosnak látja a szem? o.O
-
sheep
addikt
válasz
energomatt #18296 üzenetére
Csak a beépített fps számlálót nézem, openxr toolkitet használok ffv-vel és így is kb megvan a 30 fps mindenhol (pl. New York). A cél a 45 lenne, nem annyira frekventált helyeken meg is van.
Kb. 5-10 fps-el több volt tuninggal, de így sem kell igazából visszavennem semelyik grafikai beállítást. -
BigBlackDog
veterán
válasz
energomatt #18278 üzenetére
Csúszka alatt a LODos csúszkákat érted? Nálam talán 200-as értékre van belőle a Terrain LOD.
Ami zavar, hogy nincs kihasználva a GPU, így elvileg lehetne folyamatosabb, magasabb FPS is. Viszont mivel a MainThread a limitáló tényező, így annak a gyorsítását kéne megoldani gondolom, hogy a GPUt is tudja 99-100%-on használni. Erre akkor semmi megoldás nincs?
-
sheep
addikt
válasz
energomatt #18268 üzenetére
Vr ban repülök, jóval 4k felett, de kipróbálom majd monitoron is, hátha ez kavar be....
Köszi a tippet -
BigBlackDog
veterán
válasz
energomatt #18252 üzenetére
Igen, igen, azért azt sejtem, hogy általánosságban nem olyan vészes a helyzet, az olvasottak alapján bőven jobb a stabilitása az FS2020, mint az FSXnek.
Tegnap ismét előjött néhány hiba. Nem egyszer, már felszállásnál is visszaesett az FPS, miközben a GPU kihasználtság csak 20-90% között ugrált (szabad memória volt még ~15 Gb, CPU pedig 20-40% között volt).
Kiegészítők közül nincs sok, innen használok néhányat. Viszont érdekes, hogy legtöbbször pont ezeken a reptereken való indulásnál jött elő ez az FPS visszaesés.
Eddig nagyjából segített az, hogy ha az online funkcióknál a multiplayert átbillentettem a másik állásba. Viszont legutóbbi próbálkozásnál viszont hibaüzenet nélkül elszállt az MSFS.Aztán az egyik repülésnél, a finalra való ráfordulás közben a Logi Multi panel is kifagyott.
Először csak nem reagált a potméter tekerésre, majd a kijelző jobb oldalán lévő karakterek sem változtak üzemmódváltástól függetlenül, végül a kijelző teljesen elsötétedett és semmilyen gombnyomásra nem reagált. Újraindítás után tökéletes volt.
Szerintem következő lépésben a community folder tartalmát törlöm és elkezdem kisebb adagokban visszatenni a frissen letöltött verziókat.
-
dareal
tag
válasz
energomatt #18236 üzenetére
trimmel
-
dareal
tag
válasz
energomatt #18225 üzenetére
több gépen megnézem, páran lecsekkoltak, ott van. valami egyéb zavarhat be, nézd meg más addonok nélkül is.
-
dareal
tag
válasz
energomatt #18225 üzenetére
ott valami más lesz, lévén azóta mióta az elkészült, hozzá sem nyúltam. szóval az a verzió pont az, mint a legelső, azaz ha eddig ott volt, most is ott kéne lennie, mert LHBP-n semmi sem változott.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
energomatt #18186 üzenetére
Az lenne az ideális, csak kérdés, hogy milyen kiegészítő képes erre?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
energomatt #18172 üzenetére
Megpróbálok első körben nekifutni ezzel, fullHD feletti felbontások egyelőre úgysem működnének. Prociból ezek szerint akkor nem érdemes csak emiatt i7-re, vagy i9-re lőni, ha jól értem, emiatt valószínűleg egy 10600k-11600k körül nézlődök.
-
Cypresss
senior tag
válasz
energomatt #18107 üzenetére
Kisgépes világban tájékoztató szolgálat van, ez annyiban más a normál irányításhoz képest, hogy nincsenek kötelezően betartandó utasítások, csak ajánlások.
Az AUX-nak semmi köze az időhöz. Milyen helyi időt szeretnél beállítani, annak a reptérnek a LCL idejét, ahonnan a géppel indulsz, vagy azt szeretnéd, hogy folyamatosan a magyar időt mutassa? Utóbbinak nem igazán látom értelmét, de lehet hogy neked ez kell.
-
Jadro
veterán
válasz
energomatt #18093 üzenetére
Jó meglátás, köszönöm!
-
Jadro
veterán
válasz
energomatt #18091 üzenetére
Persze én megadom és tudok is aszerint repülni, de az ATC mintha nem ismerné a másik pályát, konzekvensen a jobbra visz minden esetben. Eközben a flightradaron látom, hogy a bal van inkább használatban felszállásra 31 irányban.
-
Cypresss
senior tag
válasz
energomatt #18055 üzenetére
Nincs semmi gond ezzel a beszélgetéssel, mivel ez is kapcsolódik az FS-hez. Sok olyan barátom van, aki hasonló problémával küzd. Ez nekik is hasznos lehet. Annyi a kérés, hogy tegyétek az ilyen témákat offba. Én ezt most megtettem.
-
Csorbi
addikt
válasz
energomatt #18055 üzenetére
Nem tudom melyik eszmecsere nem érinti a FS-t.
Ami tényleg nem, az off-ba van téve. (Talán az AppData megjelenítése egyedül).
De nem látom, hogy moderátor lennél
A kéretlen jótanácsot az illendőségre vonatkozóan köszönjük, de én továbbra is itt fogok hozzászólni, ez egy fórum, másoknak is lehet segítség alkalomadtán bármelyik hozzászólás. -
Gudi
tag
válasz
energomatt #18055 üzenetére
igazad van, elnézést kérek, ez nem informatikai képzés..igyekszem tárgyszerű maradni..
-
Csorbi
addikt
válasz
energomatt #18052 üzenetére
Mire gondolsz pontosan?
-
Csorbi
addikt
válasz
energomatt #18028 üzenetére
Akkor biztos emlékszel, hogy lényegében a 486-osok voltak az első procik 1992 körül (mire ide is eljutottak) amelyekre rá volt írva, hogy hűtőborda szükséges hozzá - előtte nem tudom mit hűtöttél a hidegvizes palackokkal, de jól hangzik, nyest lakik benne?
-
Csorbi
addikt
válasz
energomatt #18026 üzenetére
Akinél ez bármilyen számottevő problémát okozna, az vegyen egy normális, a kor követelményeinek megfelelő házat megfelelő levegőkeringetéssel. Ez már 2005-ben is kb. alap volt az erre igényeseknél.
-
Gudi
tag
válasz
energomatt #18019 üzenetére
Hát most csináltam a C-n egy új könyvtárat FS2020 néven, és ide kezdtem el telepíteni a programot ami továbbra is csak 77 Gb-t ír. Ő alapból a c/ users/appdata /lokal stb..-re akarta, nem tudom, hogy ettől Ő még rak oda is? Most megvárom hogy tegye ezt a 77 Gb-t aztán meglátom mire mentem vele.. holnap délutánra talán felmegy..
-
bunnyhu
senior tag
válasz
energomatt #18015 üzenetére
Nem értünk egyet. Az M2 az jellemzően rendszer diszk, hogy legyen gyors a windows és programok betöltése. És az FS-t is érdemes a leggyorsabb ssd-re rakni, tehát az m2-re tehát a C-re. Plusz nekem a C az ami mehet a levesbe, mert csak pótolható tartalom van rajta - windows, programok. A data mind külön meghajtón (meg persze backupolva). Szóval de, a C-re rakni az FS-t teljesen reális döntés. És mivel manapság 50 giga alatt már nem létezik játék, de inkább 50-100 vagy felette, egy 500-as SSD kb arra jó, hogy ráraksz egy win10-ez, az FS-t és max 1 játékot, mert ugye SSD-t nem rakunk csurig pláne nem system-et.
Persze ha van pénzed 2db M2-re akkor nem kell a C-re pakolni valóban.Aztán persze ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz
-
cintula187
addikt
válasz
energomatt #17974 üzenetére
Előszőr nyúltam én is hozzá én is.
-
cintula187
addikt
válasz
energomatt #17972 üzenetére
Akkor megpróbálom hogy az erre vonatkozó beállításokat nvidia oldalon alaphelyzetbe állítom és megpróbálom a simben. thx
-
Gudi
tag
válasz
energomatt #17960 üzenetére
Na akkor kipróbálom a TBN-t IFR-el, és megírom a tapasztalataimat..
-
sheep
addikt
válasz
energomatt #17958 üzenetére
Ha nálad jól működik akkor örülj neki. Nálam káosz a magasságváltoztatás, egy idő után ki is szoktam kapcsolni az atc-t és csak a repülési tervet követem.
-
sheep
addikt
válasz
energomatt #17955 üzenetére
Nem mondtam hogy kell, csak hogy kezdésnek lehet.
Az ATC sajnos nem nagyon van a helyzet magaslatán a játékban, elég bugos. -
Gudi
tag
válasz
energomatt #17945 üzenetére
Köszi a válaszodat! Én is próbálgattam a TBM930-at, de odáig nem jutottam el, hogy hogyan kell IFR repülést programozni, ha egyáltalán ez opció. Egyébként tetszik a gép, jó erős masina..
-
macy
addikt
válasz
energomatt #17934 üzenetére
A Little Navmap fent van a gépen, de még nem mélyedtem bele, ha hazaérek átnézegetem.
Tegnap már sikerált elszakadni az aszfalttól, úgy gondoltam megtanulom az ILS- landolást, de az approach videót nézve elég sok a sötét folt -
macy
addikt
válasz
energomatt #17932 üzenetére
Gondoltam kell, hogy a CRJ 700-as FMS-ét be tudjam állítani.
-
LWhite
tag
válasz
energomatt #17881 üzenetére
Ebben igazad van, inkább iránymutatásnak szántam, hogy kb. mire számíthat látványban egy modernebb, gyorsabb technikával, akár 4K felbontáson. Egyébként egy középkategóriás gépet (7.gen i7, 32GB, 2070S) használok, legalábbis Jorus gépéhez képest mindenképpen az.
A képek talán visszaadják, hogy ultra beállítások nélkül is milyen látványt lehet előhozni, persze az egyéni igényeket, kompromisszumot figyelembe véve. Igény esetén megosztok beállítás értékeket, de ezeknek a részléteknek most nem láttam szükségét.
Nyilván a kép csak egy kiragadott pillanat, egy aktuális fps értékkel, lehet, hogy előtte és utána, csak diavetítés volt, 10-15fps-el.
És valóban vannak mikrolaggok, van, hogy lecsökken az fps, de néhány hónap használat, hangolás után egyik sem zavaró annyira, hogy nem tudnék együtt élni vele. Azt hiszem ezt kell megtalálni, mert még messze vagyunk - legalábbis én - a mindent max-ra, ultra beállításoktól, 60fps-el.
#17883 Freiherr: megértem, nekem nemrég sikerült szerezni VGA-t (még a brutális drágulás előtt), előtte CPU-ba integrálttal használtam, meglepő módon azzal is futott, bár a látványt inkább hagyjuk -
macy
addikt
válasz
energomatt #17881 üzenetére
Ez nem bencsmark, csak jól néz ki. Nálam sajnos mikrolagol mint a bánat 1440-es felbontáson, 4k-s tv-n, 1080-ban meg nem szép.
-
bunnyhu
senior tag
válasz
energomatt #17850 üzenetére
Lehet valami jogosultságok nyűg miatt nem tudja takarítani nálad, ha másnál igen. Nekem eddig még nem jött elő ilyen gond de már hallottam mást is panaszkodni, hogy bármit állít be mindig ugyanazt repüli.
-
energomatt
őstag
válasz
energomatt #17849 üzenetére
A szituációk mentése azonban tovább folytatódott. Mindig ismételtetné a legutolsó repülést. Mivel az angol fórum ebben kérdésben szolidáris a magyarral (ott sem tudott senki hozzászólni) írtam AHK-ban egy indító programot magamnak
1. Indítja az FS-t
2. Törli a Custom könyvtár tartalmát
3.indítja a Saitek X52 pro led vezélő plugint
4. Kilép -
energomatt
őstag
válasz
energomatt #17848 üzenetére
Leírom, hogy hogyan szüntettem meg a problémát, hátha egyszer másnál is előfordul hasonló eset. Megnéztem azt a területet, ahová a program a flight plant illetve a szituációkat menti. Itt volt egy Missions nevű könyvtár, benne alkönyvtárak egy custom flight plan szituációval. Ez volt az, amit mindig betöltött az éppen beállított értékek helyett. Ezt az egész könyvtárat innen kivettem és így minden működik.
-
macy
addikt
válasz
energomatt #17845 üzenetére
A radeon szoftvere azt mutatja, hogy leesik a vga fogyasztása, felugrik az fps és érzésre is sokkal simábban fut a játék.
-
Cypresss
senior tag
válasz
energomatt #17836 üzenetére
-
Eep 101
csendes tag
válasz
energomatt #17836 üzenetére
Önállóan? Bocsánat, hogy ezt az égbekiáltó hibát nem tudom megoldani, nem vagyok fejlesztő. A sok problémáról meg annyit, hogy azt gondolom, a fórum azért is van többek között, hogy az ember -aki nem önálló- segítséget kérjen. De ha ez valakit zavar, már itt se vagyok. Kösz a segítséget......
-
cintula187
addikt
válasz
energomatt #17818 üzenetére
NAgyon köszi
-
dareal
tag
válasz
energomatt #17811 üzenetére
az fura, mert nagyon gyenge gepen is jol fut. kifejezetten jol.
-
dareal
tag
válasz
energomatt #17800 üzenetére
a 3. megoldáshoz kézzel kell a reptér xml fájlját piszkálni, glideslope szöget is adni ha jól tudom. nem álltam még neki egy reptérnél sem, de kelleni fog
bár addig már lehet, hogy az sdk is tartalmazza. -
solti_imre
tag
válasz
energomatt #17789 üzenetére
A grafikus beállításokat a mediumtól az ultráig végigpróbáltam - a felső kép a V1.11.6.0 -val készült (ami megfelel a valódi kinézetnek) az alsó a V1.12.13.0 -val (ami köszönő viszonyban sincs a valósággal) De ugyanez a helyzet máshol is - Manhattan pl. majdhogynem egy fák nélküli terep - még csak nem is hasonlít a Google Maps fotóira (V1.11.6.0 -val még az is rendben volt)
-
Cypresss
senior tag
válasz
energomatt #17777 üzenetére
Vannak load manager kalkulációim, ha érdekel, de általában 80kg/utas és 25kg/csomag átlaggal számolhatsz, ezzel elég közel jársz a valósághoz. (Ezek európai adatok, az amcsik kicsit magasabb számokkal dolgoznak.)
Nem mindig a megközelítés során adják a STAR-t és a pályát, az esetek kb felében már a clearance kiadásánál mondja neked a delivery. Tehát, amikor pötyögöd be az útvonalat, akkor már tudod milyen STAR-t repülsz majd le.
Approach fázisban éppen elég dolga van a pilótáknak, ilyenkor azért elég nagy a workload, unalmasnak azért nem nevezném ezt a szakaszt.#17778:
Köszi a visszajelzést, örülök, ha segíthettem.#17779:
Igen, jól láttad, de ha előfizetsz, akkor - amivel a Navigraph együttműködik - más kiegészítőkkel is tudod használni az adott AIRAC-ot. Ez kb minden minőségi kiegre igaz, ami szimes repülésben szembe jöhet veled, szerintem megéri, de ez nyilván egyéni preferencia és pénztárca kérdése.#17780:
Parádés! -
sheep
addikt
válasz
energomatt #17771 üzenetére
Nem, nincs ilyen probléma.
-
Jadro
veterán
válasz
energomatt #17752 üzenetére
Igen, az ILS unalmas, de kezdőként megtanít, hogy ráérezzek a siklópályára. Másrészt tegnap meg zéró látótávolságú ködben érkeztem meg Helsinkibe, ahol szintén handmade mod volt.
Letettem végül ILS nélkül is, de kellett köröznöm előtte.
Azért ismerkedem már a kisebb gépekkel is, meg az élettel az ILS-en túl.
-
dareal
tag
válasz
energomatt #17742 üzenetére
nem
-
Gudi
tag
válasz
energomatt #17725 üzenetére
Köszönöm a gyors választ
-
Jadro
veterán
válasz
energomatt #17663 üzenetére
Nem is kötekedésből írtam, csak próbálom megérteni, hogy az életben hogy megy ez illetve a játéknak hogyan sikerül leképeznie.
Köszi mégegyszer az infókat!
-
Jadro
veterán
válasz
energomatt #17661 üzenetére
Köszi a magyarázatot! A simbrief-es route plan-ben szereplő kifutót illetve az induló eljárást én felviszem FMCU-ban még a gép indítása előtt. Sőt, már az érkezési eljárást is megcsinálom ilyenkor, szeretem látni a teljes utat. (Ez a VFR mapon is szépen megvan, tehát a játék és ismeri már a teljes utat mire az ATC a kifutóhoz irányít.)
Ezért is érdekes, hogy beprogramozva megvan az indulási kifutó (példámban a 34-es), majd kitolnak a megfelelő irányba és amikor nekiindulnék, közli az ATC hogy irány egy másik kifutó - jelen esetben a 29-es. Állok ott háttal és vagy megyek eredeti terv szerint, vagy forgolódok egy újabb kört.
Arra lettem volna kiváncsi, hogy honnan jön akkor ez a 29-es kifutó. Újrapróbálom ezt a tervet szerintem és körbenézek alaposan a programban, mert zavar ez az anomália.
-
cintula187
addikt
válasz
energomatt #17648 üzenetére
Pontosan. Az nálam a nagy relytély, hogy honnan a retekből veszi a sehova sem beírt LH0000 "utótagot". Ahogy látrható az atc optionsben a callsignhoz az aegean18 van csak beírva. Az Aegean livery -hez tartozó cfg fájlban sem szerepel lh0000, mint ahogy itt mutattam:
[link]De most megnéztem egy Malév liveryvel is. Ott így néz ki a cfg tartalma (ATC options üres) és helyesen nevezi meg a gépet az ATC: MALEV187
Tehát valami a cfg fájlokban van ami nem jó.
-
Csorbi
addikt
válasz
energomatt #17646 üzenetére
Azokat egyszerűen NEM TÖLTÖTTE KI. Üresen hagyta. Szabad, nem? Nem értem hová akarunk kilyukadni....
-
Csorbi
addikt
válasz
energomatt #17644 üzenetére
Azon áll. Azért fehér.
-
cintula187
addikt
válasz
energomatt #17642 üzenetére
-
Cypresss
senior tag
válasz
energomatt #17596 üzenetére
Az egy teljesen más kávéház, almát - almával hasonlíts össze, ne banánnal. Egyébként úgy tudom egy új vakcina kutatása, tesztelése, és gyártásba kerülése 3-5 év, de van amikor tíz év is lehet.
Még a Cyberpunk témához kapcsolódik, hogy a Sony már le is vette a boltjából a játékot az iszonyat sok bug miatt: [link]
-
Eep 101
csendes tag
válasz
energomatt #17575 üzenetére
Sajnos más területeken is ez a jelenség, próbáltam Bécs felett, próbáltam Párizs felett, próbáltam Debrecen felett, próbáltam Sopron felett, és próbáltam a Hugary VFR nélkül is, sajnos úgy sz...r ahogy van, már bocs a kifejezésért. Ja, és próbáltam persze a Te tanácsoddal is, tehát default a kályhától elindulva... Sajnos már ott tartok, hogy kezdem megbánni, hogy ezt az egész Sim dolgot elkezdtem, eladtam a szuper jó klarinétomat, fűnyirót, régi számítógépet, video kártyát, mindent-mindent hogy relatíve erős gépet vehessek ezért az Fs-ért. Én barom......:-(( Teljesen érthetetlen, és az sem vígasztal, hogy nem csak én jártam így!
-
Eep 101
csendes tag
válasz
energomatt #17572 üzenetére
Használtam a Hungary VFR kiegészítőt, jeleztem is :"17562"
A konfigurációmat is leírtam :"17435"
Nem a 32 000 Ft a probléma, hála istennek nincsenek anyagi nehézségeim, az elv ami bánt, megveszek 400 ft-ért egy szendvicset, azt várom, hogy ne törjön bele a fogam, mert csont volt benne... -
Csorbi
addikt
válasz
energomatt #17568 üzenetére
Ezt kinek írtad, és mire válasz?
-
Razor18
tag
válasz
energomatt #17542 üzenetére
A legfelső grafikon tetején, az Afterburner verzió szám alatt (enyém most 460.79) találsz egy alig látható szürke "detach" feliratot. Próbáltad már esetleg?
-
cintula187
addikt
válasz
energomatt #17544 üzenetére
Már kellemetlenűl nagy. 50%
-
Razor18
tag
válasz
energomatt #17533 üzenetére
A grafikonok egymás alatt szoktak megjelenni. Próbáltad lejjebb görgetni az "egyetlent", ami Neked megjelenik, vagy átméretezni az ablakot, amiben a grafikon megjelenik?
-
MzperX07
tag
válasz
energomatt #17529 üzenetére
Ne csak a pipa legyen aktív, hanem a Show on-screen display is legyen bepipálva, így megjelenik az in OSD felirat a paraméter mellett és a képernyőn ott lesz. Tehát a fekete pipa önmagában nem elég.
-
czakof1946
tag
válasz
energomatt #17529 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=KwJ4BeO8AjY
-
cintula187
addikt
válasz
energomatt #17525 üzenetére
köszi . alakul.
-
cintula187
addikt
válasz
energomatt #17487 üzenetére
-
cintula187
addikt
válasz
energomatt #17487 üzenetére
Hálám.
-
cintula187
addikt
válasz
energomatt #17304 üzenetére
Akkor valamit javíthattak mert akármit csináltam eddig a szélvédő maradt jeges.
-
cintula187
addikt
válasz
energomatt #17302 üzenetére
Te el tudtad kerülni kapcsolókkal, hogy az ablakokon ki tudj látni?
-
repules74
csendes újonc
válasz
energomatt #17208 üzenetére
Teljesen egyetértek a kisgépes repülés tekintetében! Kecskemétről felszállva -> Szarvas, Holt-körös megnézése után elővettem a valós VFR ICAO térképemet (2005 óta repülök) és csak azt használva könnyedén megtaláltam egy touch and go-ra (LHPW) Pusztaszer West-t , majd landoltam (LHJK) Jakabszálláson. Pedig az Alföldön nem sok domborzat van, de a falvak, folyók, vasutak, tavak mind ott voltak, nagyon rendben van ilyen téren is!
-
Triathlete
senior tag
válasz
energomatt #17230 üzenetére
Érdekes, modernben van. Lehet az ALT+TABozást nem szereti a program. Teszek még egy próbát, de nekem úgy oldott le az AP, hogy irányítani sem tudtam kézi vezérléssel.
-
Triathlete
senior tag
válasz
energomatt #17230 üzenetére
Értem, köszönöm!
-
Triathlete
senior tag
válasz
energomatt #17226 üzenetére
Kérem!?
-
Korcsii
őstag
válasz
energomatt #17208 üzenetére
Én is abszolút nagygépes célzattal csöppentem bele az egészbe. Mondjuk eleve olyan témájú cikk [link] keltette fel az érdeklődésem a Flight Sim világa felé.
Szerintem ebben benne van az is, hogy földi halandók egy része még sosem ült repülőgépen, a többiek közül is legtöbben csak nagy utasszállító gépekkel repültek utasként. Kisebb gépekkel már inkább csak a megfertőzöttek repülnek, akár utasként akár pilótaként. No meg nagy gép a fény, a csillogás, utaskísérők meg minden.
Az FS2020 viszont rettentő jó alapot ad a VFR felé történő elmozdulásban, mert a látvány brutális, élmény vizuálisan repülni. Régen azért ez az élmény jóval limitáltabb volt. Oké, hogy annak is nagyon örültünk, de ehhez a tájhoz képest az csak egy objektumokkal teleaggatott műhorizont volt, ahol sokkal nagyobb élmény volt maga az út megtervezése, repülés közben a matek és a műszerek babrálása, esetleg online a fónia.
-
Csorbi
addikt
válasz
energomatt #17208 üzenetére
Szerintem a fórumtárs nem pont ezt akarta kifejezni...
-
vlevi
nagyúr
válasz
energomatt #17163 üzenetére
En azon csodálkozom, hogy DX11-t irt ki.
Nem használják a DX12-t? -
lo_jo
senior tag
válasz
energomatt #17153 üzenetére
Lett egy kis időm, rákerestem, ez a jelenlegi helyzet:
[link] -
lo_jo
senior tag
válasz
energomatt #17153 üzenetére
Hiú ábrándjaim nekem sincsenek, nem is akarok tippelni, hogy mi mikorra lesz javítva, de van roadmap és hosszú távon terveznek vele. Sajnos még mindig vannak súlyosabb és fontosabb hibák, pl. van, akinek még mindig minden indítás után le akarja tölteni a 100 gigányi kontentet ingame. Most megint csinálta a C172 a ~80 fokos emelkedést, vagyis csak addig jutott, mert ott átesett. Ez van, majd lesz valahogy.
-
lo_jo
senior tag
válasz
energomatt #17151 üzenetére
Felejtsd el a flight simulatorok eddigi történetét. 2020 van, a MS és az Asobo is tisztában van vele, hogy elmúltak azok az idők, amikor kiadsz egy játékot és az úgy kész van. Game as a service, ráadásul itt nem is új feature-ökről beszélünk, hanem javításokról. De elég, ha csak megnézed a hivatalosan kiadott roadmapet, messze nincs még kész. Az AP hibákról pedig ahogy nézem, tudnak, de vannak magasabb prioritások jelenleg, ráadásul sokszor nem is reprodukálható egy egy bug, nálam pl. C172 is csinálta ugyanezt, szépen beállítottam rwy hdg-et, 5000ft flc 74kt, felszálltam, 500ft agl bekapcsoltam és pillanatok alatt a pálya mellett voltam arccal a föld felé. Tegnapelőtt kapott egy újrainstallt, azóta a C172 hibátlan, más gépet még nem próbáltam.
Az első bush tripnek pedig semmi köze az AP-hoz, mert a Zlinben nincs. Igazi, 100% vfr élmény, viszont a hivatalos fórumon is sokaknak ugyanez a problémája. Nem emlékszem pontosan, hogy a patch után kezdett jó-e vagy az se ment, de jelenleg hagyni kell pihenni.
-
Gudi
tag
válasz
energomatt #17148 üzenetére
Köszönöm a választ, próbálkozom... igen az nagyon jó volt hogy a második képernyőre ki tudtam tenni néhány fontos műszert.. reméljük ezt is megoldják
-
lo_jo
senior tag
válasz
energomatt #17108 üzenetére
Persze, meg az iparban dolgozva tudom, hogy hogy megy ez. Elso korben a legmagasabb prioritasu es sulyossagu hibakat javitottak, ami a letoltes/elinditas korul volt. Most a masodik korben teljesitmenyt es par komolyabb hibat javitottak, amivel bejott par szinten komoly. Szinte biztos vagyok benne, hogy ezeket elore fogjak venni a sorban. Vicces egyebkent, hogy a forumon van, akinek a hidak meg hazak a legnagyobb problemaja es elobb varja ra a javitast, mint egy a320 vagy in general ap javitasokat. Latszik az egeszen, hogy meg boven dolgoztak volna rajta, csak nagy volt a kiadoi nyomas. En jopar evre tervezek vele, ugyhogy nem kulonosebben faj, hogy igy alakul. Majd jo lesz.
-
lo_jo
senior tag
válasz
energomatt #17099 üzenetére
Az a baj, hogy a mi romlik el nem detrminisztikus, a modok meg még jobban bekavarnak. Van jópár general bug, de azok is hol előjönnek, hol nem. Tegnap több különböző indításnál is változó volt, hogy épp működik-e a grand caravan AP vagy sem. Szoftvertesztelő vagyok, a második kör után már nem is játszottam, hanem reprodukálni akartam, nem tudtam konzisztensen előhozni.
-
Freiherr
őstag
válasz
energomatt #17081 üzenetére
Arra voltam kíváncsi, nem okoz- e valami anomáliát az eljárás, azoktól, akik így jártak el.
Te ehelyett nagyot szóltál 0 információval, tapasztalattal. -
macy
addikt
válasz
energomatt #17053 üzenetére
Nincs play gomb. Steamről feltette az 1GB-ot, indítom a játékot, bejön a repülős töltőképernyő, megy a csík alul és 3/4-nél megáll. Nem tölti le a 91GB-ot.Az első telepítésnél feljött egy update ablak, most semmi.
-
energomatt
őstag
válasz
energomatt #17010 üzenetére
A megoldás a VFR ablak feltolódására, egyúttal megoldás más olyan esetleges ablak problémákra, amelyek a képernyő felső részén található parancssávból érhetők el, pl. atc stb.
Annak kapcsán találtam rá, hogy valakinek az atc ablak nem akart sehogy sem megnyílni. A menüsor jobb szélén van a fogaskerék ikon Custom Toolbar, ami alatt a legfelső parancs a reset panels. Erre rögtön alaphelyzetbe állt a VFR ablak mérete és poziciója. Érdemes megjegyezni!Wollnerd kérdéseire is van már válaszom: a legutóbbira egyszerűen az, hogy a tolatás nekem nem tűnik túl lassúnak. Gondolom, ezt tényleg egyszerű lehetett szimulálni.
TBM900-ra már írtam privátban, de most gyakorlati tapasztalat alapján is megerősítem, hogy a KTAS maximum 330-as érték reálisan elérhető.
Azt ugyan nem figyeltem meg pontosan, hogy mely magasságban voltam amikor elértem, (15-30e láb között biztosan tartható volt), de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy háromféle értéket lehet a főműszeren megfigyelni. A középen lévő érték, az csak a fel és leszállás esetén mérvadó. Pont alatta látható a TAS érték ami a valós sebességet mutatja a levegőhöz viszonyítva, illetve a bal alsó sarok táján látható még egy helyen a TAS és a GS. True Air Speed és Ground Speed. Ha nincs szél akkor ez a két érték lényegében megegyezik. Nos a TAS nagyobb magasságban simán elérte a 330-at és a GS is. Ha az irányító sebesség értéket is meghatároz, pl. ne lépd túl a 200 csomót, akkor is a TAS értéket kell figyelembe venni. 10000 láb alatt ez egyébként mindig 250 csomó alatt kötelező tartani. -
wollnerd
aktív tag
válasz
energomatt #17021 üzenetére
-
macy
addikt
válasz
energomatt #17010 üzenetére
Próbáld meg hogy alt+enterrel átváltasz ablakos módba és lehúzod.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen routert?
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Két nap múlva itt a Xiaomi 17, van egy pár hivatalos fotó is róla
- Hobby elektronika
- Adobe Lightroom topic
- Újradefiniálja a Xiaomi 17, milyen egy kompakt csúcstelefon
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Switch 2 2027.07.24-ig garanciás, dobozában, karcmentes állapotban eladó!
- ÚJ BONTATLAN Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Égkék - HUN - mc7a4mg/a 3 év gar
- P16v Gen2 16" FHD+ IPS Ultra 7 165H RTX 2000 Ada 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Dell Latitude 5430 14" FHD IPS Core i7 vPRO 1265U 10 Mag 32GB RAM 512GB NVME SSD Gar
- Szép állapotú Xbox Series X konzol csomag, gyári dobozában, minden tartozékával.
- BESZÁMÍTÁS! ASUS A620M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RX 7900 XTX 24GB ZALMAN I3 NEO EVGA 850W
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- 8 GB-os GeForce RTX 2060 SUPER (OEM HP) - garanciával
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) Patriot Viper Steel 4400MHz DDR4 garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest