Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz instantwater #688 üzenetére
Van náluk telefonos nfc fizetés?
Eddig ezért voltam náluk, már a mobiltárca óta csak ezzel fizetek és ezen nem akarok változtatni. Simple meg nem OTP-s kártyával húzós lesz. -
flegga92
senior tag
válasz Oliverda #684 üzenetére
Jó is lenne, ha egyből jönne az értesítés mint RV/Curve stb-nél, de van hogy 3 nap után sem látszik a netbankban. Sajnos előfordult már, hogy reggelre ott volt az sms, -30.000 kártyás vásárlás. Ha a netbankra bízom magam eltelt volna pár nap míg feltűnik, ki tudja mennyit használták volna a kártyát.
Ettől függetlenül lehúzás, ráadásul a mobilszolgáltatóknak kvázi ingyen van az SMS, de gyanítom hogy a bankok sem fizetnek a szolgáltató felé 10-20 Ft-ot. -
flegga92
senior tag
Azért így van írva, mert most "akció" miatt nincs számlavezetési díj, amúgy 299 Ft/hó. Én ebben a csomagban vagyok már egy ideje, 999+299 Ft havonta. Nekem megéri, mert a sok kártyás vásárlás miatt volt, hogy az SMS-ek miatt 2000-2500 Ft-ot fizettem, sok az utalásom és csoportos beszedésem is.
-
flegga92
senior tag
-
flegga92
senior tag
Ugyan az a helyzet, azóta beszéltem megint az OTP-vel de semmit nem látnak.
Curve support napi 1 levélre válaszol, kértek születési dátumot meg egy screenshotot, hogy nem látszik a kód, de erre csak az jött vissza, hogy az 1 GBP-s terhelés csak a kártyaszám ellenőrzésre volt, lenni kell egy másiknak ami akár több mint 5 nap múlva jelenhet meg. Ma már a 6. napnál járok de még mindig nincs semmi a netbankban. -
flegga92
senior tag
válasz beginnerguy #198 üzenetére
Köszönöm szépen mindkettőtöknek!
Írok akkor a supportnak. Tök jó hogy pár hónap múlva lejár a kártyám -
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Curve-OTP kártya aktiválás nem nagyon akar összejönni... 10-én jött meg a kártya, be regisztrálni az OTP-s kártyát, jött az SMS az 1 GBP zárolásról majd a stornóról, persze a kód nem látszik.
Netbankban még mindig nyoma sincs a tranzakciónak, felhívtam az OTP-s bankkártyás részlegét, 10 perc várakozás után, mikor bediktáltam az adataim bontották a vonalat...
Felhívtam újra, megint várakozás, átkapcsoltak a számlásokhoz, Ő sem látta az egész tranzakciót, visszakapcsoltak a bankkártyásokhoz, majd azonosítás után megszakad a vonal... Nincs kedvem fél órákat várakozni...
Más módja van e esetleg a kártya aktválásra?
TW- kártya minden gond nélkül ment. -
flegga92
senior tag
Nekem elfogadták ma, tegnap kértem.
Igaz, hogy egy szerencsecsomag voltam, nem figyeltem eléggé és az 50 GBP-s Black kártyát választottam először, mert azt hittem, hogy a TW-s topikban szereplő kód azt nulláza le. Szerencsére csak a TW-s kártyám adtam meg amin pár € volt csak. Egymás után 2x beterhelte 1 GBP-vel, nem kellett nekem sem kódokat írni, majd folyamatosan egész nap próbálta az 50 GBP-t levenni. Írtam supportnak egyből, hogy jó lesz nekem a Blue kártya, reggel írtak is, hogy semmi gond módosította és kb 5 nap múlva meg is jön majd.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A topikban promókódokat, meghívókat osztogatni és kéregetni tilos!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest