Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz hapakj #13 üzenetére

    Már persze ha a DXR-től eltekintesz, amit az NVidia-val rakott össze a Microsoft, és valahogy az NV hardvereken jobban is működik... biztos véletlenül van szinte teljesen az NV RTX kártyák képességére szabva... a komplett DX12Ultimate feature-csomag az NV-vel lett kidolgozva.
    Nem tudom, mire alapozod, hogy a Vulkan előnyösebb az NV-nek mint a DX12, azt pedig még kevésbé, hogy a DX12-höz több köze lenne a Mantle-nek mint a Vulkan-hoz, mikor ez pont fordítva van... a Vulkan kiinduló verziója konkrétan a Mantle maga...

    A Wikipédiáról: "Vulkan is derived from and built upon components of AMD's Mantle API, which was donated by AMD to Khronos with the intent of giving Khronos a foundation on which to begin developing a low-level API that they could standardize across the industry"(forrás)

    "On GDC 2015, AMD announced that Mantle 1.0 is becoming Vulkan, an open spec development lead by Khronos Group..." (forrás)

Új hozzászólás Aktív témák