Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Én az akkukat inkább a napenergia tárolására tartom fontosabbnak mint hogy többszáz km-es hatótávot adjanak egy többtonnás elektromos autónak. Az EU-nak inkább arra kellene támogatást adnia és persze családi házakra, nem kereskedelmi naperőművekre, meg céges, közületi telepítésekre benyomva mint ahogy nálunk teszi a kormány. Az új szabályozás szerint, szinte kötelező tartozéka lesz egy napelemes telepítésnek egy közepes LiFePo akkupack.

    Amit a jelenlegi nyersanyag kitermelés és technológiai szint elbír azok a hibrid autók az új generációs főleg városba tervezett quadricycle kategóriás megoldások. Ezekre talán a kereslet is meg van támogatás nélkül.

    Az autógyártók egyik fő problémája az hogy jelenleg minden fronton saját maguk ellen harcolnak, hiszen a hagyományos, hibrid és tiszta EV autóik is kikerültek a tömegek álltal megfizethető sávból. Nyugaton is gyakran csak a megfizethető lízing a legfőbb opció, a vásárlás helyett, ami nálunk továbbra sem létezik. Azt nem kétlem, hogy euromilliókat kellett, kell belenyomniuk az pure EV fejlesztésbe az EU politikusok miatt, amit valahogy szeretnének visszakapni. Sajnos az alacsony EV volumen miatt ezt a költséget ráterhelték a teljes palettára, amivel megölték az eladásaikat. Kvázi amelyik gyártó a legtöbbet ruházta be az EV-be, az járt a legrosszabbul anyagilag, aminek akár csőd is lehet a vége. Ha ezt fenntartják lehet hogy egyre több fúziót, csődöt, felvásárlást látunk majd. Kínából amúgy is menekül a pénz, igaz okosan ők inkább maradnak a multifunkciós akkugyártásnál, hiszen ha az EV biznisz lejtmenetbe kerül az akkukra továbbra is magas kereslet lesz.

Új hozzászólás Aktív témák