- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autóhifi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
Microsoft Direktszar API...
ElnézéstTurenkarn
-
hapakj
aktív tag
Igazából két dolog nem derült ki a cikkből
* miért működik érdekesen a DirectSR
* miért is különbözik annyira az nVidia Streamline-tól -
CRTs
tag
talán kezdjük ott hogy a felskálázósdi alapból érdekesen működik attól hogy páran fogták magukat oxt eldöntötték hogy túl sok pixel van tehát ne legyen az összes pixel különböző az előző frames pixeltől. Ez egy nagyon buta általánosítás úgy alapból.
Ez még nem is lenne akkora baj mint amennyire ezt a fogyasztók megették a gyártók meg még lapátoltak belőle.
Egyszerűen el kell ismerni hogy kezd arra hasonlítani a helyzet a sok pixel miatt mint amikor ment az eyefinity meg az nv surround-je és akkor is az volt hogy teljesen fölöslegesen ment el a power olyan helyekre ahova nem is nézel.
Szóval teljesen fölösleges az erőlködés.
-
IgorKGB
csendes tag
a tökéletes AI alapú felskálázás úgy néz ki, hogy a játék magas felbontású frame-jein a neuronhálózat be van tanítva, és az ezeken a mintákon futó felskálázó már hatékony a felhasználói oldalon,
de minden játékhoz és akár minden felbontáshoz különbözö neuronhálózat kell, ezt szerintem a fejlesztőknek kellene menedzselni a játékaikhoz, egy általános algoritmus ami mindenre is jó, az nem jó semmire -
graphicsp
kezdő
amíg a Streamline beépülő modulok formájában próbálja a rendszert egységesíteni, addig a Microsoft konkrétan egy erre szabott interfészt tervezett.
Egy interfészt???
Hát ezt álmomban sem gondoltam volna. Főleg a DirectSR Application Programming Interface (API) név tekintében.A Microsoft DirectSR API máshogy közelíti meg a kérdést. Ez a rendszer a jelenlegi formában nem is támogatja az FSR, XeSS és DLSS felskálázásokat. Ahhoz, hogy ezek működjenek, az érintett gyártóknak át kell majd írniuk az eljárásaikat a DirectSR specifikációinak megfelelően.
Ezt sem gondoltam volna, de a legdurvább, hogyAzzal ugyanis, hogy egy DirectSR meghajtóimplementáció felel az adatok feldolgozásáért, a mögöttes kód anélkül kicserélhető, hogy a programszinten bármilyen frissítést kellene eszközölni.
Pont, mint akármelyik másik API esetében, ott van pl. maga a DirectX.Srácok, ez a cikk ugye valami trollkodás? Még a végén kiderül, hogy sima lemezműveleteket is tudok egységes oprendszerhívásokkal végezni, anélkül, hogy a hardvergyártók egyedi API-jait hívogatnám.
érkeznek majd olyan újabb felskálázó megoldások, amelyek valószínűleg a DirectSR-en kívül kezdik meg életútjukat, utána pedig a Microsoft magát az API-t az új lehetőségekhez fogja igazítani a gyártókkal való egyeztetéseket követően,
Tehát úgy megy majd minden, ahogy egy API fejlesztés keretében történni szokott. Pl. ahogy a Khronos is csinálja: az ideiglenes extensiönöket kicsit megrágja, hozzácsapja a meglévő szeméthalomhoz, és emel a verziószámon. -
hokuszpk
nagyúr
picit elkésett. lassan el kellene kezdenunk gyurni a leskálázó algoritmusokra ; mer az a jövő, hogy minden 64K -ban számolódik, aztán leskálázzák a játékos gagyi monitorának megfelelően.
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
CRTs
tag
Sweeney is pedzegette már ezt hogy olyan nagyon UE5-öt nem kell várni lokálba mert else fog férni.
Az eredeti megatexture publikációban már bele van írva az is hogy az hogy alacsony felbontású a tárolt adat az nem baj mert lehet hallucináltatni, és gyakorlatilag szinte ez az egész AI boom erről szól most hogy hallucináltatják.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Crypto Trade
- PlayStation 5
- EAFC 24
- Milyen routert?
- Házimozi haladó szinten
- Suzuki topik
- Építő/felújító topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- További aktív témák...
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - csúcskategória garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel