- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Micro Four Thirds
- Blu-ray lejátszók
- Apple notebookok
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Milyen processzort vegyek?
- CES 2025: AI a grillsütőben
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- E-book olvasók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Gondolj bele, hogy még új autók között is csak 1% körül van az elektromos autók száma, a teljes futó mennyiséghez képest meg valami 0,000...% lehet. Persze akku tekintetében a régebben futó hibridek kicsit javítanak a dolgon, de pl. Prius akku felújításra szerintem vannak külön vállalkozások. Ráadásul a volumen nagy része még messze áll attól hogy az akkuját cserélni kellene, vagy bontóba kellene vinni. Tehát maradnak a komolyan sérült karambolos autók.
Nem csodálkozok azon, hogy senki se akar beruházni olyan újrahasznosító technológiába, oktatásba drágán, ahol a kliensek száma még a fehér hollóknál is kevesebb. Jelenleg az egyetlen megoldás az lenne, hogy maguk a gyártók vállalják ezt a dolgot azokban az országokban, ahol hivatalosan forgalmazzák, forgalmazták az adott modellt. Náluk jobban senki sem ért a saját gyártmányukhoz és van kapcsolatuk az akku gyártójával is.
Elektromos autó esetén a biztosítás se lehet valami olcsó, az "aranyáron" mért sérülékeny akkuk miatt. Nagyon kellene már olyan akku, vagy más energiatároló forma, ami olcsóbb és kevésbbé sérülékeny, veszélyes.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.