Hirdetés
-
Ha mi nem olvadunk el ebben a melegben, akkor a hardverek sem fognak
ph A notebookok, monitorok és headsetek mellett egy minigép, egy NAS, egy ház, egy táp, valamint egy kupakszett maradna szilárd halmazállapotú.
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
Aktív témák
-
Slowman
aktív tag
válasz
varsam #29984 üzenetére
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat!
Egyszerűen ,egy 50/1.4-es obi ennyit mos f/2-n. 1.4-en még jobban mosna, de akkor még ennyi éles rész se lenne rajta. Kicsit felülről fényképeztem és így a szár is kiesik a DOF-ból. Ha oldalról fotóztam volna akkor a szár is éles lenne , de sztem az úgy nem volt olyan érdekes. A bokeh-ban meg a fűszálak látszódnak amit véletlenül letapostam és megtetszett ez a körkörössége. Azt sajnálom, hogy nem próbáltam be 2.8-on mert akkor valószínű belefért volna az egész virág, de a kijelzőn tök élesnek láttam. Tanulság, nem hiszek többet a kijelzőnek
.
-
kricsi81
senior tag
válasz
varsam #32144 üzenetére
Igen, általában tanácsos az egyik harmadolóvonalra tenni a horizontot, de ehhez el kell dönteni, hogy (ezesetben) a vizet, vagy az eget szeretnéd hangsúlyozni. Mivel itt az ég sima kék (de látom használtál szűrőt, vagy "PS-szűrőt"
), én a felső harmadolóvonalra helyezném a horizontot, és többet mutatnék a jobb oldali fényekből.
Fejo: nekem is az a kedvenc, azért tettem az elejére.
Köszi.
kovacsrichard.hu