Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ArrayOfLilly

    aktív tag

    válasz catty21 #10146 üzenetére

    Esetleg ne abba a szervizbe vidd, hívd fel a Dell Hungary-t, mondd el a tapasztalatodat - természetesen "ésszel": nem a szervizeseket sározva, hanem azt mondd tényszerűen, hogy nem volt rá két óra, hogy kipróbáld, amikor hazavitted, és akkor jelentkezik a dolog. Mit tudsz csinálni? Ha azt mondják, vidd oda vissza, akkor elmondhatod, hogy nincsen rád két óra.

    De arra vigyázz, hogy ne szapuld a szervizt, tapasztalataim szerint az ilyesmi nem tesz jót az érdekérvényesítésednek.

    Ne add fel, csak legyél kemény és nagyon diplomatikus: lássák, hogy a) nem fognak lerázni, b) nem vagy ellenséges ill. utalgass rá esetleg, hogy az unokaöcsédnek - még jobb: a cégednek - is vennél gépet vagy monitort (valami jó drága dolgot), csak most kicsit elbizonytalanodtál... Ne nagyon átlátszóan csináld, csak utalj rá, elejtett félmondat szintjén.

    Ez a szervizeseket nem fogja meghatni, de az ügyfélszolgálatosokra hathat - amikor a képernyő-problémám miatt felvettem velük a kapcsolatot, el akartak nekem adni egy monitort... :D

    Az a helyzet, hogy a Dell szervizelése nagyon korrekt, de emberek intézik...

    Dell Hungary elérhetőség: 06 80 016 157

    ps. egyszer jártam ám ugyanígy a pcland-dal, náluk egy tepsi almáspite felajánlása után sikerült elérni, hogy legalább én hagy maradjak bent a szervizben és én hagy próbáljam ki, hogy mi a baj - itthon nem volt cserealkatrészem. Pitét nem kellett végül sütni, de felfogták, hogy nem fognak lerázni - ezek után nagyon klassz és hatékony délután volt. Az ajánlott módszer itt is hasonló: ne hagyd magad lerázni.

    [ Szerkesztve ]

    http://www.arrayoflilly.com

Új hozzászólás Aktív témák