Hirdetés
- Mégsem állította le a legelső Legion Go kézikonzol terméktámogatását a Lenovo
- Sziszegő notebooktok opcionális MagSafe töltéssel
- Nem lesz gyors megoldása a VGA-hiánynak az NVIDIA szerint
- Az eddigi legolcsóbb, 3D V-Cache-t használó CPU-ját hozta forgalomba az AMD
- ASUS blog: szélessávú netkapcsolat – bárhol
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- AMD FX
- SSD kibeszélő
- Nyomtató topik
- Teljesen szürreális, ami az RTX 5070 Ti kapcsán történik…
- Azonnali fotós kérdések órája
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlackPhantom
csendes tag
Sziasztok még csak kezdő vagyok az f1 2016 ba. Viszont elkezdtem egy karriert 100% versennyel
szabadedzéssel és időmérővel expert nehézségi szinten . A helyzet következő nyomatom a versenyt első vagyok végig száraz napos idő a kocsi is száraz körülményekre van beállítva majd a 30. körben elered az eső és egyre erősebb. Kimegyek esőgumira váltani viszont a kocsi száraz pályára van beállítva ezért esőbe szinte kezelhetetlen a kocsi. A gép meg simán ott hagy esőbe ilyen körülmények között pedig vagy 10 másodperccel voltam a másodiktól. Az lenne a kérdésem hogy van ilyenkor valami beállítási lehetőség? Száraz idő után hirtelen eső? Mert a szemét játék erre persze nem ad egy tutorial videót vagy valamit. Ahol a fuel mix-et, differential, next tyrest állítom ott van olyan hogy Dowforce ott van 15 választható lehetőség lehet hogy itt kell valamit beállítani.. Mikor menet közbe állítom megjelenik egy kis kulcs gondolom azt jelzi hogy csak kiállásnál tudják majd beállítani a kívánt programot. Aki ért hozzá kérem segítsen mert így nem lehet játszani
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljesen új Samsung A55 DS 5G 8/128GB Awesome Iceblue (jegeskék) eladó
- Bonola 3 az 1-ben töltőállomás több Apple eszközhöz! Új!