- Minimalista külsejű, combosnak tűnő léghűtést tol ki a gyárkapun a Cooler Master
- Bizonyos ASUS alaplapok megrongálhatják a videokártyánkat
- A következő években válaszolna az Intel az AMD-féle 3D V-Cache-re
- Az Final Fantasy-re fókuszál a friss Arc meghajtó
- Méri még a legforróbb pontot az új GeForce generáció
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Home server / házi szerver építése
- UHD filmek lejátszása
- Vezetékes FÜLhallgatók
- ASUS notebook topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Montanaxy
aktív tag
Jó kis ismertető. Külön jó, hogy volt egy kis történeti betekintés az elején, mert én sose értettem, miért ilyen híres ez a kis játék. A koncepciója nagyon tetszik, de már jó lenne egy rendes folytatás vagy remake.
-
junior tag
Valahol egy vakond most boldogon kiállt Jani után
-
Ary634
csendes tag
Pofátlan ezért 20€-t kérni, de azért ment wishlistre, sale-ben jó lesz. Aki Clock Tower-szűz, és tegyük fel, csak egyszer tervezi kijátszani, annak a 2 játékmód közül melyik az ajánlott? A cikk alapján a Rewind kiforrottabb, de annyival jobb is?
-
GodGamer5
addikt
Anno ez egy rendkívül jó játék volt, ezért is örültem, hogy újra kiadják feljavítva. Viszont amikor megláttam, hogy ilyen arcpirító módon még csak fel sem javították, -legalább nyomhattak volna rá egy AI upscalet- inkább hagytam a francba. Így viszont pénzt nem ér. Ha nagyon akarom emulátorból simán lehet nyomatni kb ugyanebben a minőségben...
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Silenzio
addikt
Kisebb volt az egész piac, bár az igaz, hogy a 2-3-nál elmaradt a siker, de ezt nem lehetett előre tudni, így számomra az, hogy az Ecstatica 94-ben kijött, és a mai napig álleejtős technológiailag, bizonyítja, hogy az AitD nagy név volt. Az meg még inkább, hogy ezt a receptet nyúlták le és pofozták át a japánok bevallottan. Imádtam a RE-t, de a mai napig úgy gondolom, hogy az AitD és az Ecstatica előbbre mutatóak voltak.
Mindkettőben vannak többféle képpen megoldható rejtvények, az előbbit a mai napig gyakran nyüstölöm, idén jutott eszembe például kipróbálni, hogy a galéria mellett támadó zombi kalóz meg tudja-e a sebezni a "regulár" zombikat. Spoiler: meg. Picit nehéz rávenni, hogy szobákon át kövessen, de meg tudtam oldani, a kalóz pedig sebzi a karddal monszter kollégáját, mikor a főhőst akarja lecsapni. Ez a rezidens gonoszban szóba sem jöhet, mert egy zombi akkor követ szobán túlra, ha az scriptelve van...
Ha nem is nyitottak aranykort, fogalmazzunk úgy, hogy sok fejlesztőnek és kiadónak megmozgatta a fantáziáját a recept. Az "aranykor" meg leginkább akkor következett be, amikor a RE trilógia lett, és jöttek a lelkes és újító követők, PS-en a Silent Hill és a Clock Towerek, későbbi generációkon a Siren és a Fatal Frame, PC-n az elképesztő Nocturne meg a Blair Witch-ek, a többi meg már történelem.
A Darkseedre visszatérve: ott is lett egy annyira nem számos, de határozottan markáns követőtábor a point 'n' click horror vonalon, ott volt a Gabriel Knight, a hírhedt Phantasmagoria, később olyan gyöngyszemek, mint a Sanitarium. A RE gigasiker lett, tény, mert a japánok jó érzékkel éreztek rá, hogy a misztikum helyett menő lehet a szimpla biohorror.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Grath
HÁZIGAZDA
Az Alone in the Dark és a Dark Seed nem nyitottak aranykort. Az első Alone-t leszámítva nem fogytak jól, és nem inspiráltak sikeres követőket sem. Azért, mert valaki első (és hát voltak ezeknél sokkal korábban is horrorjátékok), még nem biztos, hogy hozzá lehet kötni egy aranykort.
De persze lehet, hogy szimplán csak más az "aranykor" definíciója a fejünkben.
[ Szerkesztve ]
-
Silenzio
addikt
"Ezek mellett a horrorjátékok hajnalánál is ott voltak, jócskán előzve a műfaj Resident Evillel beinduló első aranykorát."
Választékos stílusban megírt, jó cikk. De nem a Resident Evil indított a horror első aranykorát. Ott volt a Dark Seed, vagy az Alone in the Dark, aminek a Resident Evil egy akcióorientáltabb klónja lett. A készítők is bevallották, hogy belső nézetűnek szánták, míg ki nem próbálták az AitD-t. Az AitD számos követőt ihletett, ott van a zseniális, korát messze megelőző és még mai napig is filmszerűnek ható Ecstatica, vagy a súlyosan komor, sci-fi témájú Bioforge.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Sirus86
tag
Jo kis jatek, remelem lesz gametrhough video is a neten, mert sajna nincsen idom jatszani, de nezni tudom Koszi a tesztet!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
EmThor
addikt
Köszi a tesztet!
Gaming is staying up until 3am to earn a trophy that isn't real....but is! "Elisabet Sobeck, Alpha Prime!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Hegesztés topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Home server / házi szerver építése
- Yettel topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Google Pixel topik
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest