Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ed_007

    aktív tag

    MX925 nyomtatóval szívok több, mint egy éve - kérem adjatok tanácsot.
    A nyomtató rendben működik, nyomtatok vele, használom a szkennerét stb., majd egy-két nap múlva egyszerre a számítógép nem tud rá nyomtatni.
    Eddig az egyedüli megoldás az volt, hogy leszedtem valamennyi kapcsolódó programot, drivert, újraindítottam a gépet és újratelepítettem a nyomtatót, majd a drivereket lecseréltem a Canon oldaláról letöltött driverekre.
    Ez így elég macerás.
    A Canon támogató oldalon ugyanezt a módszert ajánlották.
    Szeretném tudni, mi van a háttérben, és mi a megoldás? Nekem az alábbiak jutottak eszembe:
    1) A MS szop@tja a Canont, ki akarja nyírni, ezért jelent meg a probléma.
    2) A MS és a Canon együttműködik, hogy X év után új nyomtató vásárlására vegye rá az ügyfeleket.
    3) A Canon bénázik valamit és több, mint egy éve nem tud normális illesztőprogramot kiadni a nyomtatóra, vagy "csak" nem veszi a fáradtságot régebbi termék támogatására.
    4) Valami egyedi probléma van a gépemmel - fogalmam sincs, hogy ekkor ez mi lehet, mert a frissítéseket telepítem, a proci és a memória több, mint elegendő, a kábelezés megfelelő stb.
    5) Valami egyedi probléma van velem és nem tudom kezelni a gépet (bár a nyomtatás gombra kattintáson túl nem tudom, mit kellene még imádkozni a géphez, hogy kinyomja magából azt a színes papírfecnit, amit szeretnék).
    Az tuti, hogy ha végleg berágok és nyomtatót cserélek, az nem Canon lesz.
    Az is tuti, hogy már a W cseréjét is fontolgatom: ha két ilyen nagy gyártó nem tud együttműködni, azt ne a felhasználón verjék le.

Új hozzászólás Aktív témák