Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Sk8erPeter
üzenetére
Tudom hogy VIK-en mi a helyzet, én is informatikus-hallgató vagyok (félig)
Viszont egy másik fórumozónak segítettem Pascalban, és ő másolt be órai kódot, ami hemzsegett tőle. Nem mondta el, melyik szak, én részemről GTK-ra tippelnék, vagy TTK-ra.Nem hibás elképzelés! Sőt, mint írtam az üzenetem végén, ha egységesen akarod kezelni a stacken, globálisan és a heapen lévő tömböket, akkor nincs is nagyon más lehetőséged rá. Hacsak nem varázsolsz struktúrákkal, és írsz OO kódot nyers C-ben. Good stuff. Szóval teljesen jó.
Egyszerűen, ahogy 3man is mondta, amit nem Neked kell karbantartanod, az nem lesz hibalehetőség később. A KISS ("Keep It Simple, Stupid!") filozófia általában jó eredményeket hoz.
Értettem mire gondolsz az iterátor szóval
, csak belejavítottam.Apropó goto. Igazából a dolog kettős. Van olyan helyzet (főleg C-ben, meg ahogy kovsol is írja, assemblyben végképp), amikor előnyös a használata. Például hibakezelésre kivételek helyett, vagy brutálisan mély feltételeket szétbontani (Linux kernelben láttam most rá egy példát, amikor az előbb rákerestem). Viszont nem arra való, hogy a program teljes logikáját ezzel írja meg az ember, mint amit az említett órán csináltak ("ha a user 1-et ír be, kezdjük elölről a programot" jellegű varázs). Itt van róla egy hosszú, de annál érdekesebb leírás.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Unihertz Titan 2, android 15 rendszerű, 2 kijelzős -fizikai billentyűzettel rendelkező telefon eladó
- Ryzen 5 2600 + gyári bontatlan hűtő
- Iphone 15 128Gb-7 hónapos-98% akku- Media Markt vásárlás
- Kingstone HyperX Predator RGB DDR4-3200Mhz-CL16 16GB (2x8GB)
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core Ultra 5 235 14 mag 14 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással