- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple asztali gépek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Egy módosított állománnyal több GPU-ra is engedélyezhető az AMD-féle FSR 4
- RAM topik
- Huion Kamvas rajztablet
- Sokat megélt veterán CPU-t hoz vissza a piacra az Intel
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Sk8erPeter #1447 üzenetére
Tudom hogy VIK-en mi a helyzet, én is informatikus-hallgató vagyok (félig)
Viszont egy másik fórumozónak segítettem Pascalban, és ő másolt be órai kódot, ami hemzsegett tőle. Nem mondta el, melyik szak, én részemről GTK-ra tippelnék, vagy TTK-ra.
Nem hibás elképzelés! Sőt, mint írtam az üzenetem végén, ha egységesen akarod kezelni a stacken, globálisan és a heapen lévő tömböket, akkor nincs is nagyon más lehetőséged rá. Hacsak nem varázsolsz struktúrákkal, és írsz OO kódot nyers C-ben. Good stuff. Szóval teljesen jó.
Egyszerűen, ahogy 3man is mondta, amit nem Neked kell karbantartanod, az nem lesz hibalehetőség később. A KISS ("Keep It Simple, Stupid!") filozófia általában jó eredményeket hoz.
Értettem mire gondolsz az iterátor szóval
, csak belejavítottam.
Apropó goto. Igazából a dolog kettős. Van olyan helyzet (főleg C-ben, meg ahogy kovsol is írja, assemblyben végképp), amikor előnyös a használata. Például hibakezelésre kivételek helyett, vagy brutálisan mély feltételeket szétbontani (Linux kernelben láttam most rá egy példát, amikor az előbb rákerestem). Viszont nem arra való, hogy a program teljes logikáját ezzel írja meg az ember, mint amit az említett órán csináltak ("ha a user 1-et ír be, kezdjük elölről a programot" jellegű varázs). Itt van róla egy hosszú, de annál érdekesebb leírás.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel