Hirdetés
- Projektor topic
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Lip-Bu Tan az Intel új elnök-vezérigazgatója
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PCI Express 6.0-s SSD-t demonstrált a Micron és az Astera Labs
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Gaming notebook topik
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz
chess001 #76498 üzenetére
A Xiaomi-t szerintem engedjuk el, az egy M3 aru Model S Plaid vetelytars, evi 10000 db-os eladasra tervezve. Ez egy gyari tesztauto a Heart of Joyhoz, aktiv aeroval, nincs tervben sorozatgyartas ebben a formaban, valoszinuleg nem is lehetne igy, de az elejtett adatok alapjan (3G feletti oldalgyorsulas, allo helyzetben 1.2 tonna leszoritoero) nagyon nem az utcai autok szintje.
-
brumi1024
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
chess001 #76141 üzenetére
Nálam a városi is 18-20
úgyhogy 100%-ban b módban vezeték. Még autópályán is csak b módot használok. Nem is tudnék már d-ben vezetni kis túlzással.
Itt a lényeg,hogy ac-al töltötte esetek nagy részében. Tehát visszafogok térni a 100-ra töltésekhez. I4 csoportban írták,hogy csak 80-ra lehet mert hoki tesla akkorát esett a sok 100 miatt,hogy csuhaj. -
diablo1984
veterán
válasz
chess001 #76094 üzenetére
A 6 hengeres 2,5es motor az nem kb ugyanez a technika, közvetlen befecskendezés, láncos, változó szelepvezérlés, stb? A közvetlen befecskendezés és az azzal járó dolgok, azok tudnak fájni, főleg egy 15+ éves autó esetén, amikor még a szívócsó befecskendezés is divat volt és egy gonddal kevesebb lenne. Ahogy látom, olvasom a hosszú oljacsere periódus (is) szétcseszi a motort, hajlamos enni az olajat, az kinyírja a katalizátort, belever még egy rakat kormot miatta a szívósorba, ajajj. Inkább nem, ez rizikó, sőt nem rizikó, hanem önkéntes pipálás amit el tudok kerülni még
-
H.Ezredes
őstag
válasz
chess001 #75976 üzenetére
De azt ne felejtsd szívós motor a 35i-k meg turbó motorok. De az 1M a tökéletes M-es autó abból a korszakból. turbó motor a komplett hajtáslánc mindene M3 cserébe könnyebb és 1000% akkor a tuning potenciál benne. 1M minimális módosításokkal 400-450Le komolyabb módosításokkal meg határ a csillagos ég. Nekünk az 1M már 10éve 400Le körüli teljesítménnyel megy. Igaz ritkán van elővéve. S65 nem kifejezetten rossz motor csak a turbós motorok elhaladtak mellette.Ahogy írod is kell rá a kompresszor. De kompresszor nélkül is lehet erősebbé tenni amivel már kellemesebb csak iszonyat költséges.
-
-
#48584626
törölt tag
válasz
chess001 #75852 üzenetére
Gyenge biztosan nem lesz, de igazából nem abban lesz a vitamin. Erős BEV-et nem művészet gyártani, legalábbis olyat, ami pár másodpercig tényleg erős...
A súllyal kapcsolatban azért csodákat ne várj.
Ebben az autóban igazából két dolog lesz különleges. Egyrészt a hajtáslánc minden egyes része BMW házon belüli fejlesztés, a motorok, az inverterek, az integrált vezérlők, a szoftverek, az akkucellák, az akkupakk, a hűtés, minden.
Másrészt ez a hajtáslánc egy az egyben az M GmbH szellemi terméke, onnan indulva hogy egy üres papír felett elkezdtek töprengeni azon, hogy milyennek kellene lenni egy M BEV-nek. Ezért ebben benne van egyrészt az elmúlt 50+ év összes tapasztalata, amit az M GmbH összegyűjtött, másrészt benne van az autóbuzi fanatizmus, ami szerintem nem sok helyen maradt meg így az iparban.
Aki vezetett már M-es BMWt, mondjuk össze tudott mérni egy M440i-t egy M4-gyel, az nagyjából el tudja képzelni hogy milyen lesz az M BEV egy i4M50-hez képest. -
artad
csendes tag
-
#48584626
törölt tag
válasz
chess001 #75623 üzenetére
A tömeget nem lehet önmagában nézni. Karosszériamerevség, tartósság, kényelmi felszereltség, zaj, komfort, terhelésre méretezés, a Tesla mindben sokkal szarabb. Persze hogy könnyebb.
A hajtáslánca nem hatékonyabb, nem tölt gyorsabban, nem megy messzebbre.
Kínaiak dettó, ott meg bejön a csapnivaló szoftver is, meg az hogy még egy normális futóművet sem tudnak építeni, amivel nincs halálfélelmed amikor tempósan próbálsz közlekedni.
Olcsóbbak? Persze. Ahogy a Dacia Duster is.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
chess001 #75623 üzenetére
Szerintem a Tesla igazán fasza villanyautó VOLT, 2019-ben amikor megjelent. De azóta szinte semmit nem változtattak a hajtáson. Reszelgetés van, forradalmi változás semmi és nincs is a láthatáron semmi, mert most volt modell frissítés. Kiköszörülték a csorbákat, mint raktak bele hőszipkát, plusz hangszigetelést, megoldották a csálén álló elemek egy részét és kész. Az FSD amit fűrészelnek, de már évek óta. Az talán.
Náluk még tervben sincs a 800V.
Szerintem még 3-4 év és rádöbben a világ és szépen elveszti a varázsát az egész cég. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
chess001 #75609 üzenetére
Én amúgy tényleg kíváncsi lennék szerinted mi az amiben nem jobb az i4 mint egy Model 3 LR.
Ott a Tesla töltőhálózata, bár ez is viszonyítás kérdése a BMW kártyával én sokkal de sokkal több HPC töltőt érek el mint a Teslások.
Szoftver, itt talán azt mondanám, hogy jobb a Tesla, van youtube, netflix, amik nincsenek a bimmerben. Illetve több infót ad magáról, hogy hány volt az akku feszültsége épp, stb. Ezek nekem érdekes infók lennének bár a legtöbb embernek érdektelen.
Van ugye a súly ami 250-400 kiló modelltől függően.
Mi még?
A másik irányba meg sorolhatnám, elég hosszú lenne a lista.
-
#48584626
törölt tag
válasz
chess001 #75606 üzenetére
Nem, azért van kardánalagút benne mert ez egy vegyes platform.
"teslákhoz, meg a kínaiakhoz remélhetőleg majd közelít a következő gen."
Remélhetőleg nem, mert akkor szarabb lenne mint a mostani.
Amúgy kábé annyira abszurd amit leírtál, mintha azt mondanád hogy a következő X3 már remélhetőleg közelít majd a Dacia Dusterhez.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
chess001 #75603 üzenetére
"Tesla M3 úgy M3, mint a Windows 11, folyamatosan változik, nem is lehet megmondani évjárat alapján az aksit. " - csak duma, vagy mit gondolsz Johny Fremontban gondol egyet, jajj ebbe akkor tegyünk már 3 ceruza aksival többet, amabba meg 10-el kevesebbet, vagy hogy? Nagyon is tudják, hogy melyik autóba mekkora aksi van, eleve az autónak tudnia kell különben a BMS működésképtelen lenne. Igen, évjárat függő a méret, de ott se tekergetik ezt naponta. Nyugodtan lehetne kommunikálni csak akkor kijönne az, hogy kamuznak egyfolytában.
Azért mert közös platform még ugyanúgy villanyautó. A legjobb amikor a sok okos elkezd vekengeni, hogy de hát van kardán alagút. A poén abba a kardán alagútba van berakva 9,4 kWh akkumulátor, pont annyi amennyi hiányzik a Teslából az i4-hez képest
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
chess001 #75597 üzenetére
Persze mert kamuzik a Tesla a fogyasztási adatokban, pontosabban az van amit Bull is ír, hogy nincs benne minden. Ezért van pl. [ez] hogy ott agyalnak Andrásék, hogy vajon mekkora lehet a Tesla aksija ha ilyen jó fogyasztás ellenére csak 6% maradt az akkumulátorában. Ezért nem mondja meg a Tesla, hogy pontosan mekkora az akkumulátora az egyes modelleknek, mert akkor kiderülnének ezek a kis turpisságok.
Amúgy meg nincs 400 kiló köztük, inkább a fele. Az LR súlya Tesla oldalán 1823 kg. Ez nem az ami a forgalmiban van, mert Európában kötelező beleszámolni a vezetőt is ha jól tudom. Azzal együtt picivel 1900 fölött van, az i4 meg 2125.
-
válasz
chess001 #75519 üzenetére
Miért volt ügyes a szomszéd, ha neki a legalább fél éves 45e-je zöld rendszámos? Ergo ő még nem esett bele az új szabályozásba, nem ügyesség kérdése ez.
Az 50e esélyesen kellően új ahhoz, hogy már nem kapta meg a lehetőséget.
Nem arra utaltam, hogy sose kapta volna meg. Hanem az új rendelet szerint nem kaphat...
Hol volt ez flame, hogy nem releváns az, amit írtál? Még csak beléd se álltam és kerülni akartam ezt a kurvára felesleges okfejtést, mert rajtad kívül szerintem mindenkinek leesett. -
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz
chess001 #74887 üzenetére
Amiota az 1-es FWD mar nem ugyanaz a celcsoportja, mint az F szerianak volt. Pontosabban valoszinuleg mostanra pozicionaltak be a helyere eladas szempontbol, ugye mindig panaszkodtak, hogy a kategoriajaban (Golf, A3, A osztaly, stb) kicsi az 1-es a hosszmotor+RWD miatt.
Az M135i szerintem jo esellyel palyazik a legrosszabb vetelre a BMW modelpalettan belul, fel millioval magasabb listaarrol indul, mint az M240i es semmit nem tudok felhozni mellette, amiben jobb lenne, mint az osszes tobbi FWD kompakt.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
chess001 #74887 üzenetére
Egy jó hangszigetelés 100 kg feletti tömeg. De talán a legjobb példa erre, hogy megnézed a Toyota lemezvastagságát meg a BMW-ét. Volt Honda Integra Type-R-em. 1125 kg volt. De nem volt benne hangszigetelés, alapból még klíma sem
és a lemez olyan vékony volt, hogy nem mertem nekidőlni az autónak mert behorpad. Szóval valahogy így lehet elérni a könnyű autót.
Vagy a mánia, hogy mindenre is 20-as kerék kell (néha szégyenkeznem kell a 17-es i4-es kerekek miatt). Nagyobb rugózatlan tömeg, nagyobb lengéscsillapítók, emiatt nagyobb fék stb. Egy jobb hifi is sok 10 kiló, erősítő hangszórók, kábelek. Mind mind pörgetik fel a kilókat.
-
brumi1024
veterán
válasz
chess001 #74831 üzenetére
Turistában mentem, nulla előkészülettel, utassal, és fogalmam nem volt mire számítsak (villannyal nem voltam még pályán, és el kellett utána jutnom Budapestre
), úgyhogy azt vártam, hogy gyors pálya lévén a 25 perc alatt azért egy powerlimitbe belefutok, de nem tette, pedig a három hosszabb egyenesen szinte minden körben megvolt a 200 környéke. Nem pályaautó, de pozitív meglepetés volt.
Civic Type R amúgy pláne abban a formában illene is, hogy jobbat menjen.
A videó készítőjét egyébként innen is üdvözlöm az 1:02-nél elkövetett manővere után, velem is produkált egy hasonlót egy másik Type R csak ott kanyar közepén sikerült neki beesnie, és egy mozdulattal egy 718-at is majdnem beszántott az eszetlenje. Pedig el akartuk engedni…
-
brumi1024
veterán
válasz
chess001 #74816 üzenetére
Gondolom ott voltál és onnan tudod.
Semmi értelmét nem látom a publikum számára évente egyetlen napot nyitvalevő pályán köridőt mérni, pláne úgy, hogy tavaly (az első nyílt napon) szakadó esőben mentem egy másik autóval. Ettől függetlenül két kört mért az utasom, 2:15 környéke volt a jobbik azok közül. Nem nyomtam eszetlenül, se a gumit se a féket nem akartam nullázni, de nem is óvatos gurulás volt.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
chess001 #74759 üzenetére
Nekem anno az Integrával pont az aszfalt volt a bajom. Egyszerűen annyira durván megemelte az autó tapadását a Hungaroring aszfalt (gondolom mert rendesen fel van gumizva), hogy féltem határon autózni vele, mert sokkal magasabb volt a sebesség, ha pedig eldobtad akkor jött a fal, egyből. A másik a Pannóniaringet vitte a gyári fék, a Hungaroringen meg meg kb. 1-2 kör után kezdett nyúlni.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
chess001 #74751 üzenetére
Mert a Hungaroring nem amatőröknek való pálya. Nincsenek bukóterek, így ha benézel valamit jön a fal. Ha pályázni akarsz és közben ne kelljen féltened az autód olyan pályát keress ami motorosoknak van kitalálva, ott nem fog szembejönni semmilyen fal. Pl. a Pannóniaring ilyen.
Én anno amikor pár kört az akkori autómmal és gyorsan el is engedtem a Hungaroringet. Emlékszem volt egy srác egy S2000-el a pályán aki annyira nem bírta elviselni, hogy egy E30 M3 lehagyja, hogy végül csak megtörte az autóját a célegyenesben. Túl hamar lépett a gázra és belefordult a célegyenest a box utcától elválasztó falba. -
#48584626
törölt tag
-
#48584626
törölt tag
válasz
chess001 #74746 üzenetére
Engem ezek a villany izék semennyire sem hoznak lázba, és független a gyártótól, a BMWk sem. Ha akarnék valami élményautót, akkor valami 3-400 lóerő közötti kéziváltós kupét keresnék. Egy M2 tényleg a teteje lenne annak amit gondolok. De aztán továbbgondolom, és rájövök, hogy amikor azzal mehetnék, akkor úgyis inkább két keréken mennék.
Így nem veszek élményautót.
Az elmúlt 8 évben már a cégtől sem hoztam ki kocsit hétvégére. Öregszem.
Bár most majd megyek kivételesen Debrecenbe augusztus végén, beírattam magamnak egy M3 Touringot, ne a saját autómat koptassam. -
-
#48584626
törölt tag
válasz
chess001 #74741 üzenetére
Megy gyártásba majd valami, csak annak nem sok köze nem lesz ahhoz, amit most beharangoztak. Amivel rekordot akarnak dönteni, az egy egyedi csővázas prototípus, kívülről emlékeztet az utcai autóra.
Az utcai autó nyilván nem ilyen lesz, mert ezt nem lehet utcára engedni. -
Mauzes
addikt
válasz
chess001 #74717 üzenetére
Az én véleményem is egyezik kardkovacsiéval, hogy az új vs. használt egy sokkal meghatározobb elválasztás/szempont autóvásárlásnál.
Szóval nem az van, hogy nem lehet összehasonlítani, hanem hogy nem szoktuk, mert nem tartjuk relevánsnak bevenni egy 3 új autós sorba egy negyedik használtat.
De ezek csak vélemények valójában, statisztikánk meg nincs rá (pl. hogy az újautó vásárló milyen arányban tartja ugyanolyan értékajánlatnak egy 3-4 éves autó megvételét).
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
chess001 #74703 üzenetére
I4-5N-M3P-Taycan
Mert mindegyik teljesen más. A Taycant kiveheted az egy sokkal magasabb polc. 5N gyakorlatilag minden másra használhatatlan autó a 30 kWh körüli fogyasztásával. M3P, még so so bár az meg lefelé lóg ki, mert messze nem egy kategória anyagokban a két autó, ha az i4-hez hasonlítod.
Én végigjártam ezt és elég ideges is voltam, hogy gyakorlatilag semmilyen alternatíva nem volt az i4-re, mert tényleg nincs. Ültem Teslában, gagyi belülről. Kívülről még úgy ahogy. Taycant nyilván vennék de az meg nem opció anyagilag nekem. Az Ioniq 5 meg egyszerűen nem tetszik, egy felfújt Golf.
-
Mauzes
addikt
válasz
chess001 #74703 üzenetére
Ha a verseny képességekre lősz, akkor lehet. De nagyon szubjektív, hogy ki mire optimalizál, és szerintem nagyon sok vevő van, aki egy 5N és M3P helyett is egyértelműen i4-et venne (és vesz is). Eléggé más azért a minőség érzet benne, és akkor arról még nem beszélve, hogy külsőleg 100 emberből hánynak tetszik ez vagy az jobban.
-
#48584626
törölt tag
válasz
chess001 #74703 üzenetére
Úgy általában véve visszautalnék arra amit feljebb írtam: mindenki azt ír bele egy BEV katalógusba, amit akar, mert nincs kötelező szabvány arra, hogyan kell megadni egy BEV teljesítményét. Ezért van annyi csillio lóerős elektromos autó, mert némelyik csak 2 másodpercig tudja a katalógusértéket....
Az 1MW-os BMW emlegetése csak egy elméleti felső potenciált jelent, nem konkrét ígéretet. -
válasz
chess001 #74703 üzenetére
Én azt nem értem, hogy miért nem fogják fel, hogy ez egy techdemo? Az itt bemutatott, kipróbált technológiákat fejlesztik majd tovább az autóikba pl. Ilyet sokan csinálnak, többek között a BMW is.
De itt most jól esett nekik kicsit szapulni mindent IS ami nem BMW. Ezért kezd émelyegni a gyomrom, mikor ide tévedek... -
#48584626
törölt tag
válasz
chess001 #74691 üzenetére
"Az hogy alulméretezi az alaktrészt és 8 év gari van rá, úgy nem annyira érdekel."
Akkor te vagy az a célcsoport, akinek kizárólag az számít, hogy mi van a papírra írva. Aztán ha az egész cucc elfüstöl egy komolyabb gyorsítástól, akkor meg nézel mint hal a szatyorban, hogy most mi van, hiszen a papíron nem ez volt.
-
#48584626
törölt tag
válasz
chess001 #74688 üzenetére
"LMP1 mi is?"
Az LMDh-ra gondolsz? Az egy rendes versenyautó, ami már jóideje versenyez a világban. Semmi köze egy max. egy körre való, semmiféle szabályzatnak meg nem felelő, egyedi épített pályagéphez.
"De egy autó bármely alkatrésze nem olyan, hiszen akkor a gyártók se tudnák, szóval ez elég erős önellentmondás."
Egyáltalán nem az. Amikor egy rendszer minden eleme kórosan alul van méretezve, akkor te maximum az egészet cserélni tudod. Egyes alkatrészek cserélgetése nem vezet sehová.
"SU7 nem csak versenycéllal van"
Semmilyen versenyen nem fog részt venni. Maximum majd körrekordot akarnak vele dönteni.
"jelenleg a legerősebb villanyos bmw sehol sincsenek ehhez a modellhez képest"
Ez nem modell, ez egy egyedi példány. Ilyet bárki tud csinálni, értelme kábé nulla.
Mellesleg pont az elektromos autók azok, ahol a papírra írt teljesítmény semmit sem jelent, mert gyakorlatilag mindenki azt ír le amit akar. Lásd Tesla. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
chess001 #74691 üzenetére
Azért veszel új autót mert nem akarsz ezekkel szívni. Főleg ha az autó mindennapos használati tárgy nem csak olyan jó ha van dolog.
Én a végén már a falra másztam, hogy a szervizbe járkálok, hogy garanciában cseréljék az aksit az autómban. Bár számítottam erre, hogy ez fog történni 5 év után de akkor is szétvágott az ideg amikor már olyan tizedjére mentem a szervizbe. Többször több napra ott kellett hagynom az autót.Az milyen nagyszerű amikor Tesla alkatrészre vársz hónapokat. Ott van szöcske sorozata, hogy mennyit szopott a Teslájával, meg azzal, hogy egy darab szerviz van az egész országban.
Szóval attól, hogy van garancia még senki se fogja kifizetni az elbaszott idődet.
-
#48584626
törölt tag
válasz
chess001 #74682 üzenetére
"majd ezt is befejezik a tunerek"
Vannak dolgok, amiket nem tudsz befejezni. Egy krónikusan alulméretezett hajtáslánccal nem tudsz mit kezdeni. Persze az összes Teslában gyakorlatilag minden krónikusan alulméretezett, ez meg is magyarázza a súlyt is.
"Mondjuk LeMansban a bmw lmp1-es prototipus sem talált annyira körbe és viszonylag kevéssé emlegetted ;P"
Ez megint hogy jön ide?
"De ennek a xiaominak a fényében már értem, hogy miért emlegetnek 1 kw-s M-et."
Ehhez aztán tényleg semmi köze az egésznek. Az ilyen egykörös, utcai használatra és versenyzésre is teljesen alkalmatlan egyedi prototípusoknak nem sok jelentősége van.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
chess001 #74488 üzenetére
Persze de ne az autógyártót hibáztasd ezért hanem azokat akiknek a SUV kell csak.
"Más márkával azért ennyire nem ment el a szekér ilyen irányba." - hogy a pékbe ne ment volna el. Nézd meg pl.a Hondát. hol vannak már a régi sportos modelljei, amikor beültél egy VTi-be és azt gondoltad valami versenyautóban ültél mert 8e felett tiltott le a motor. Most meg van egy nyamvadt Civic meg pár SUV és kész. Mellesleg az ő eladásaik össze is csuklottak Európában.
-
#48584626
törölt tag
válasz
chess001 #74479 üzenetére
"A mennyiség, a profitráta a befektetőknek számít. "
Nem csak. Ez az alapja minden üzleti döntésnek, és ez alapján itéljük meg hogy egy termék sikeres vagy nem.
"Ha csak a pénz számít, akkor a tesla byd sokkal jobb autógyártó."
a helyedben megnézném jobban azokat a számokat.
-
#48584626
törölt tag
válasz
chess001 #74472 üzenetére
"tömeggyártó lett"
Dehogy lett tömeggyártó.
"simán elfér 4 db 100 kg-s férfi,"
Fogalmazzunk úgy hogy be tud ülni. Én utaztam nem is egyszer ilyennel 4 felnőttel, nem volt túl kényelmes.
"ezek a nagy dögök már most láthatóan nem bejövősek"
Mondja kicsoda? Az örök károgók, akiknek soha sem sem jó, és a partvonalról magyaráznak hogy mit hogyan kéne?
Majd visszatérünk a témára pár év múlva, és meglátjuk hogy mennyire lett sikeres a G90.Az XMből konkrétan több megy el mint az X5Mből és X6Mből összesen, és veri a konkurenciát is.
-
KAMELOT
titán
válasz
chess001 #74340 üzenetére
Pontosan leírta.
Magyarul. Gagyit ne vegyél. Ezek mögött még semmi bizalom nincs. Majd ha eltelik 10-20 év és még mindig jók lesznek, akkor lehet gondolkodni rajta.
Nemrég dobta be 2 EV márka a kulcsot. Ezek is csak addig működnek, ameddig tudnak susi-musizni a tőzsdén.Chris0321: Sajnos maga a kémprogram meg tudjuk kicsodák!! OV, SZP és társai.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Projektor topic
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Politika
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- Notch nélkül érkezett a Mi Mix 2S
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Jövedelem
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Forgószék - prémium bőr és fa
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Eladó Kross Esker 6.0 2021-es model
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest