Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz rup1u5 #8004 üzenetére

    Én anno elég sokat próbálgattam a medium textúra nagyobb látótávval vagy high textúra kisebb látótávval, és nálam sokkal jobban bejött a medium/magas látótáv. :K A 80-as detail distance/ 80 view distance és a 100-as értékek között túl nagy látható különbséget nem tapasztaltam, viszont sebességben érződött, úgyhogy nálam azért maradtak 80-on. Megértem az álláspontod maximálisan, de azt azért ne felejtsd el, hogy a textúrafelbontás egyetlen grafikai tényező a több tíz között... ;) Ez a játék medium textúrákkal is odaveri sok játék High értékét.... Viszont a 2GB-s radeon érdekes, hogy nem viszi... Mondjuk lehet, itt az 512 vs 1GB elmélkedésemben a dolog nyitja.... [link] Ezt a posztot akkor írtam, mikor az 512MB-os GW GS 4850-em egy 1GB-os GW GS-re cseréltem, tehát azonos sebességű karik voltak, csak a memória mérete különbözött. (A linken linkelt videót feltétlen nézd meg, nagyon tanulságos, melyiken mennyi minden látszik, ehhez képest milyen gyors, pedig a beállítás mindvégig max! Tehát azonos beállításon az 512-es 4850 gyorsabb az 1GB-s hetvenesnél, csak épp a kép, hát, hagy maga után kívánnivalót, na... :DDD )

Új hozzászólás Aktív témák