Hirdetés
- Először sikerült AI felskálázót integrálnia a Proton fő komponensébe a Valve-nak
- A Dbrand megfejtette mi hiányzik a Steam Machine-ről
- A NAND helyett a DRAM lesz a Samsung aranybányája
- Meglepetés: az ARM is belép az NVIDIA titkos klubjába
- Szeretne nagyobb versenyt a Microsoft, de nem szeretne túl sok gyártót a piacon
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Projektor topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezeték nélküli fejhallgatók
-
PROHARDVER!
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
válasz
jimmy399
üzenetére
Igen, köszönöm. Közben sikerült lefordítanom.
Elfelejtettem telepítéskor a base-devel-t felrakni, de most pótoltam és szépen elkészült/települt a radiotray-ng.BoB: Igen tetszik ez a megoldás, mit tagadjam

Kezdő vagyok még, sok hibával és kevés tudással. De nagyon élvezetes magam állítgatni/telepíteni mindent felesleges körítés nélkül. Például a Gnome felrakása után sem network-manager, sem bluetooth nem volt.
Most éppen azzal küzdök, hogy a radiotray-ng futáskor nem jelenik meg a megszokott helyen, a topbar-on. Gondolom valami extension kellene a gnome-nak?
Illetve az Ubuntun-n megszokott startup beállító is hiányzik. Felraktam a gnome-tweaks csomagot, de abban az "indítópult" csak az általa listázott alkalmazásokat kínálja fel. Nem tudok tetszóleges helyről binárist vagy script-et megadni neki.
Gondolom marad a konzolos megoldás.Sonja: Köszönöm az info-t, figyelni fogom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- BestBuy ruhás topik
- Futás, futópályák
- alza vélemények - tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elektromos autók - motorok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- További aktív témák...