Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Foglalt név

    addikt

    válasz Sasi001 #4021 üzenetére

    Ha egy prémium terméket akarok eladni, akkor hangsúlyot fektetek a minőségellenőrzésre. Ha mégis bejön az ügyfél és panaszkodik, akkor megoldom a problémáját, úgy hogy neki kényelmes legyen.
    Ezzel ellentétben nekem van pár hibám, bementem a boltba és széttárták a karjukat. Szerinted erre a megoldás az lenne, hogy veszek tőlük én egy másik készüléket és bízom benne, hogy "csak" hw hibám volt, amit az Apple a. nem észlelt, b. nem orvosolt.
    Tökéletes ügyfél vagy!
    Mikor én frontdeskkel foglalkoztam, akkor ezt úgy oldottuk meg, hogy ügyfél bejött nem 3 kattintásos gonddal, valószínű hw probléma, akkor új tesztelt hw elő, profil feldob, átad, ügyfél mosolyogva megy a dolgára, mi meg időkényszer nélkül, leteszteljük és szükség szerint javítjuk az eszközt. Mindenkinek kényelmesebb, egyszerűbb.

Új hozzászólás Aktív témák