Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghoula

    senior tag

    válasz HSM #5811 üzenetére

    Írtál köré egy szép történetet, de ettől nem lett életszerűtlenebb, amit írtam :D

    a programozó dönthet úgy, hogy a címtartomány felső 1gigáját szeretné használni = "beosztja magának, hova mit rakjon, és elkezdi pakolni bele a cuccokat"

    #5816 @gbors: Persze a driver megmondja az os-nek, hogy ez a címtartomány, de utána nem lesz köze hozzá. Workaround lesz rá, csak itt nem tudja úgy elrejteni az nv, mint a dx11-es driverrel és jogi problémákba ütközhet. Viszont a gyakorlat azt mutatja, még ha le is csapják, jogi lépésektől nem hinném, hogy tartaniuk kell.

    DX11 alatt ott a 4g memória, bele tudsz írni, vissza tudod olvasni, de ott van ráhatásuk,mi hova kerüljön.
    Dx12, vagy kiadod a full területet és az applikációra bízod a partíciók kezelését, vagy elveszed.

    #5822 @proci985: Nem azt mondom, hogy a 970-eket máglyára kell dobálni, bár ez a tákolt memória kb olyan mint autónál a színre fújt szélvédő... Így viszont hosszabb távra jobb a 980 a felárral együtt is. Ami számomra fura, hogy miért választják ismét ezt az utat?

  • #85552128

    törölt tag

    válasz HSM #5811 üzenetére

    A driver most is 4 GB-snek jelenti, de van egy 3.5 GB-os barrier amit csak néha léphet át a program. A Dying Lightnak hasonló "pakolós" motorja van és nincs belőle probléma 3.5 GB-ig tölti tele. Ugyanúgy ott lesz a 3.5 GB-os korlát mint most a driverben, de persze el lehet fantáziálgatni arról aminek 1%-os esélye van bekövetkezni...
    De nem az volt, hogy DX12-vel nem lesznek ilyen "pakolós" motorok és csak az lesz benn ami tényleg kell ? :))
    Amúgy Shadow of Mordor volt már, hogy (4K DSR-rel) 3.7 GB-t használt total és nem volt látható probléma azonkívül, hogy ilyen felbontáson már játszhatatlan volt...

Új hozzászólás Aktív témák