Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz ->Raizen<- #30172 üzenetére

    Azért nem kell elkapkodni az FX szidást, mert a sokkmeggymagos mezőnyben mindenki szenved a DX12 rabigájától. :U Vegát választottam, mert elvileg ennek kellene legjobban hasítania DX12 alatt, ennek kellene jövőállónak lennie.

    DX11 alatt a Ryzen 1800X az i7 5960X nyakára lép, DX12 alatt meg veszít 12 átlag képkockát és lemarad a 4 magos i7 6700 mögött... :o

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ->Raizen<- #30172 üzenetére

    Több fejlettebb motor is van jelenleg a Frostbite-nál. A Nitrous, a Dawn Engine és az id tech 6 is az. A Frostbite viszont egy nagy fejlesztés előtt áll, tehát a BF1-be került verzió sok kényszerű döntést tartalmazott. Eredetileg az volt a terv, hogy csak WDDM 2.0 alatt lesz üzemképes, de aztán az EA visszakozott és nagyon sok olyan döntést kellett hozni, ami a hatékonyságot csökkentette. Valszeg a WDDM 2.0 only verzió majd a következő lesz, aminél végre jön a régóta várt light-tree leképező.

    Technikailag egyébként messze a Nitrous a legjobb. Teljesítményben és skálázhatóságban a közelében sincs semmi. Ebben mondjuk nagyban segít az is, hogy egyetlen másik motor sem használ texel shadinget. A továbbfejleszthetőség szempontjából is a Nitrous alapja a legkellemesebb, mert függetleníthető az árnyalási fázis, amit ki lehet rakni async compute-ba. Ez lesz a Nitrous 2. A többi motor ezt nem tudja megoldani.
    A Dawn Engine technikailag nagyon jól kezeli a geometriát. Ebben ver magasan mindent, és már készül a Deferred+ leképező hozzá, amivel még durvább lesz.
    Az id tech 6-nak nincs igazi különlegessége. Egyszerűen csak marha gyors, tipikus KISS alap.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák