Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz daveoff #2486 üzenetére

    Ez az egész egy rendkívül komplex probléma. A játékfejlesztő és a gyártó is azt a paraméterezést keresi, aminél a játék folyamatos, jó sebességet ad, nem akadozik túl sokat és az input lag is még elfogadható. A preender általában mindegyikre hatással van valamilyen mértékben, tehát meg kell találni azt a beállítást, ahol ezek kombinációja optimális élményt ad. Az input lag biztos nagyobb lesz több jelenet előzetes felpufferelésével, de ha kevesebb jelenet előzetes felpufferelése érezhetően rontja a sebességet, vagy a folyamatosságot, akkor elképzelhető, hogy a magasabb input laggal is előnyösebb az összesített élmény.

    (#2485) odorgg: A DX elmegy ott is, csak a BF4-nél van egy összehasonlítási alapod az AMD saját API-jával, ami eleve az az élmény, ahogy az EA eltervezte.

Új hozzászólás Aktív témák